Erkek arkadaşım her kavgamızda ağlıyor, sağlıklı bir iletişim kuramıyorum. Ne yapmalıyım?

Ay vallahi deliricem, manipüle mi ediyor yoksa cidden mi üzgün bilmiyorum ama beni seviyor sadece ne zaman ben tarafından bir kavga başlasa üzülüp aglıyor ne yapacagım? Saglıklı bir iletişim kuramıyorum kıyamıyorum da? Ailesiyle arası problemli bu arada biraz ona yoruyorum hayatı nerdeyse benden ibaret su an.

Güncellemeler
+1 yıl
ARKADASLAR COCUK DİŞİL ENERJİLİ DEGIL GAZİ MH DE OTURUYOR FWĞÖDWJĞDWÇF
Güncellemeler
+1 yıl
ayrıldan başka tavsiye alabilir miyim sadece sevgisiz ortamda büyümüş bir birey duygularını göstermesi normal lütfen daha yapıcı bir seyler söyleyebilir misiniz🥲
Erkek arkadaşım her kavgamızda ağlıyor, sağlıklı bir iletişim kuramıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla