Yani aslına bakarsan bu başka şeylerin de habercisi olabilir. Yani çocukta senden bağımsız başka sorunlar olabilir. Kötü değil ama şöyle ifade edeyim. Böyle bir durum varsa bile ilişkinin başında bunları görmemişsindir. Sonradan sonraya oluşmasının sebebi ise net sen baskın olan tarafsın ve ilişkiyi biraz yönetmeye çalışıyorsun. Bu erkek tarafının bundan yoksun olduğu anlamda gelmez. O yaşadığı hayatta bazı şeyleri istemesece kaybettiyse gücü yetmediyse. Seni kaybetmekten korkuyor olabilir. Dolayısıyla vına tepkisi bu şekilde olabilir. Mesela bunun en güzel açıklaması başka olaylara bak. O olaylarda sert tepki veren insan sen olunca kaybetme korkusu ile karşı karşıya kalıp bir şey yapamayıp ağlıyor olabilir. Bunu konuşup zamanla halledebilirsiniz. Yani kaybetme bitme korkusu onu kilitliyor olabilir. Eskisini yenisini oturun bir zamana yayın konuşun hem o rahatlar hem sen rahatlarsın birbirinize duygularınız da açılmış olur ve bağlılığınız pekişir
11 Yorumla
Soran+1 yılya cidden kesinlikle böyle normalde cok sert biri
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılErkek arkadaşınızın neden ağladığını anlamaya çalışın. Bu, onun duygusal ihtiyaçlarını ve kaygılarını anlamanıza yardımcı olabilir. Kavgalar sırasında sakin kalmaya çalışın. Kendinizi kontrol altında tutarak, kavganın daha fazla tırmanmasını önleyebilirsiniz. Duygularınızı ve düşüncelerinizi açıkça ifade edin, ancak ona karşı saygılı ve anlayışlı olun. İyi bir dinleyici olduğunuzu gösterin. Kavga etmek yerine, sorunları sakin bir şekilde konuşarak çözmeye çalışın. Karşılıklı anlayış ve uzlaşma arayışında olun. Erkek arkadaşınıza duygusal destek sunun. Onunla konuşurken anlayışlı ve sevgi dolu bir tavır takının. Eğer erkek arkadaşınızın ağlaması ve bu tür tepkileri daha ciddi bir sorunun işaretiyse, bir ilişki terapistinden veya danışmandan yardım almayı düşünebilirsiniz. Bir uzman, bu tür duygusal reaksiyonların nedenlerini ve nasıl başa çıkılacağını anlamaya yardımcı olabilir. Kendi sınırlarınızı belirlemek, sağlıklı bir ilişki sürdürmek için önemlidir. Partnerinizin duygusal tepkileri sizi de olumsuz etkiliyorsa, bu konuyu açıkça konuşun ve sınırlarınızı ifade edin.
22 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ediyorum tavsiyeniz için💐
- +1 yıl
Rica ederim 🌸
- Aile & Toplum konusunda 505 cevap paylaştı.
+1 yılErkek dediğin bir olay karşısında ağlamak yerine çözüm odaklı olacak. Karşımdaki insan benden ayrılmak isterse; " aşkım ama ben seni çok seviyom beni bırakma Tülay ühü ühü diyerek ağlamak yerine, hayırdır ayrılma sebebin ne? Çözülebilecek bir problem ise birlikte çözebiliriz. Konu benimle ise ve benim hangi hareketim davranışım seni bu karara almaya itti ise söyle bileyim ki bir daha yapmamaya özen göstereyim ama yok konu benimle değil de seninle ilgili ise seninle olan durum ne? Bunu açıkla ki eğer yapabileceğim bir şey varsa sana yardım edeyim. Ha ama yapabileceğim bir şey yoksa eğer konu beni aşıyorsa ve sende sebebini açıklamak istemiyor isen o zaman yapacak bir şey yok. Sen yoluna ben yoluma" der önüme bakarım. Ağlayarak karşındaki hiç bir insana yardım edemez ve karşındaki insanın senden daha da soğumasına sebep olursun. Çünkü acziyet göstergesidir. Ağlasan bile karşındaki kıza bunu yansıtmayacaksın. Bilmeyecek.
10 Yorumla
+1 yılşüpheye düşmüşsün bi kere bak gerçekten üzüldüğüne emin değilsin neden ağlıyo ki adam akıllı konuşsun çocuk mu eyliyosun acıyarak bu iş olmaz ki zamanınızdan çalarsınız. aile konusuna gelince kimse dört dörtlük değil beterin beteri var biliyosun ki sen bak şunu yapma şu yüzden böyle ya o olmasa aslında öyle yapmaz öyle biri değil bunu deme kanka bunu ben 6 yıl boyunca dedim karşılığı koskoca bi nankörlük oldu ona sor neden böyle davranıyosun adam akıllı cevabını versin onun cevabına göre değerlendir onu kendi varsayımlarınla değerlendirme sende bi insansın şimdi alttan aldın diyelim e hep böylemi olucak hep böyle olucaksa hiç zaman kaybetme bence
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılAğlamasının durmasını beklemelisin çünkü ağlama dersen daha çok ağlar, konuşmaya çalışırsan da daha çok ağlar. Yorumdakilere bakma ya bunlara kalsa erkek adam ağlamaz diyecekler.
Belli bir süre ağlamasının geçmesini bekleyebilirsin zaten ağlamak rahatlatır insanı sonra sakin bir şekilde konuyu izah edersin ya da ağlamasını istemiyorsan daha sakin bir şekilde tartışabilirsin. O anlık öfke ile ayrılacağını düşünüp ağlıyor olabilir bu düşünceyi ona yaşatmayabilirsin mesela.21 Yorumla
Soran+1 yılzaten nazik biriyim ona da aynı kefede davranıyorum keza insanlara olduğumdan daha fazla dünde vakitle ilgili bir sey konustum ne kavga ne bişi sadece bir seyler dedim sertte degilim ama işte zaten her seferinde yanına yakısmaya ugrasıyorum dedi bana 🥲
+1 yılAğladığında ona kıyamadığını anlıyorsa, ağlamak onun için sorunlardan kaçış ve kurtuluş yöntemi.
Fakat bunun altında sağlıklı bir psikolojide olan insan yok. Ağlayarak hiçbir yere varamayacağını belirtmelisin. Fikirlerini öğren, ruhen neler yaşıyor onu öğren. Her seferinde ağlamasının sebebini biliyormuşçasına ona birkaç cümle yönelt, o dökülmeye başlar. O zaman gerçekte ne istediğini, niçin ağladığını öğrenmiş olursun.
Burada psikolog gibi olmalısın. Sorular yönlendirmeden, ara ara sıkıştırmadan asla sizin olayınız çözülmez.10 Yorumla
+1 yılMerhabalar,
Bu her şey olabilir ama bence kendisini suçladığı için gözü doluyordur. Yani seni seviyor seninde onu sevdiğini biliyor, seni her kızdırdığında kendisini suçluyor kendisinden nefret ediyor belkide. Onu sadece biraz cesaretlendirmelisin kavgalar konusunda. Mesela getir yanına onu ve söyle iki insan sevseler dahi kavga edebilirler, bu onların ayrılacağını veya birbirlerini daha az seveceklerini göstermez. Kendine güvenin biraz az olduğunu düşünüyorum sadece.
Bende aslında çok duygusal bir insanım ama bunu göstermemeye çalışıyorum, bazen kaçabiliyor. Şuanda çok sevdiğim bir insan var oda beni çok seviyor. Bu yüzden elimden geldiğince onu mutlu etmek, huzurlu olmasını istiyorum. Her ne kadar duygusal olsamda ayağı yere basan biri olmaya çalışacam onun kendini güvende hissedebilmesi için. Ama bu gelecekte bazen benim onu bazen onun beni sinirlendirmeyeceğini göstermez. Bir kalp ona ❤️
O yüzden soğudum gibi laflar kullanmayın lütfen, çok yanlış buluyorum.02 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ediyorum ben sevgilimi seviyorum sadece napacagımı bilemiyordum..
- +1 yıl
Rica ederim yardım edebildiysem 🙂
Yani yapması kolay değil biliyorum ama sorunları gerilmeden, kavga değil de fikir teatisi boyutunda konuşmayı bi başarman lazım. Bazen benim de aşırı gergin olduğum zamanlarda, çok basit tartışmalarda bile sinir krizinin eşiğine gelmişliğim var, oradan bildiğim için söylüyorum. Sürekli sesini yükseltmden, kelimelerini seçerek konuşmaya çalışmak kolay değil biliyorum ama senin için de aslında şahane bir yaşam pratiği olur aslında.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı. Erkekler ağlamaz klişelerine katılmıyorum.. o da bi insan duyguları var bundan doğal bi şey olamaz.. her insanın gösteriş şekli ve şiddeti farklı.. eminim o da istemez öyle anlarda ağlamak… bence duygusal yoğunluğun geçince sorunumuzu konuşup halletmek isterim biriktirip bir çığ oluşturup altında kalalım istemem.. kendini hazır hissettiğinde sağlıklı iletişim kurmak bi orta yol bulmak çözmek çok isterim.. benzeri şekilde duygularınızı ifade edebilirsiniz…
10 Yorumla
+1 yılağlayabilir gayet normal bir şey her insanın duyguları var fakat bence oturup ağlamasindan kaynaklı olarak sağlıklı ilişki kuramadığınızı ve bunun daha büyük sonuçlara yol açabilecegini anlatmalısın ayni bir çocuğa anlatır gibi eğer zamanında aileden sevgi vs. görmemiş biriyse senden bunlari bekliyor ve en ufak şeyde bunu duyguya vuruyordur çocukluğunu yaşatman gerekiyor bir nebze ona eğer seviyorsan gerçekten eminsen böyle yapmalisin zaten 3 4 kere yaptiğin zaman artik kendisi de anlayacak veya ona çocuk muamelesi yapmandan sıkılığı için bunu düzeltecektir
02 Yorumla- +1 yıl
ayrica şu da var ağlayan erkek seviyordur laflarına falan kendi durumun için inanma gerçekten sağlam bir tartışmada üzülen bir erkek seviyordur öyle her şeye ağlayan bir erkek biraz sıkıntı
Soran+1 yılcok tesekkür ederim
Her gözyaşları gerçek değildir. Her kavgada bunu yapıyorsa senin duygusal biri olduğunu zaafını iyi biliyor demektir. Bence daha dikkatli olmalısın. Senin nasıl biri olduğunu ona sor buna öyle kara ver. Ama bu her kavgada ağlama olayı bana inandırıcı gelmiyor. Konuyu kapatma peşinde bu şekilde planlanmış seni manipüle ediyor bence. Tamam seviyordur ona diyecek yok ama gözyaşları ile senin duygularını kullanıyor.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u +1 yılYani demekki sana gerçekten değer veriyor. Değer vermeyen bir adam olmuş olsaydı eğer o umrunda bir olmazdın inan. Yani normalde erkekler bu kadar takmaz kavga edince hatta ayrılınca falan. Demekki seni gerçekten seviyor ve kaybetmekten korkuyorum bu adam. Yani kıymetini bil bence böyle adamının bu devirde böyle erkek zor bulunur..
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBende bir keresinde eski nişanlımın karşısında ağlamıştım bana kizmakla meşguldü o arada. Sonra baktım oda ağlıyor. Bir erkek bir kızın karşısında ağlıyorsa emin ol çok seviyordur onu sakın bırakma. Okadar canim aciyorki yine aklıma geldi. Bir acı düşün 3 yıldır hiç bitmesin..
03 Yorumla
Soran+1 yıl🥺🥺🥺🥺
Yani üzülüyor olabilir ama %100 üzülmekten kaynaklı olduğunu düşünmüyorum manipüle vardır biraz işin içinde ayrıl diyemem ama bu konudan rahatsız olduğunu konuşmanı tavsiye ederim veya kıyamama yumuşama gibi konularda kendine engel olmayı öğrenirsen yumuşamayacağından emin olduğu için bi zaman sonra kesmeye başlayabilir
10 YorumlaAğlaması kadar güzel bişe gok değer veriyo ve seni kaybetmek istemiyor belki kendini ifade edemiyor aile sorunu var dedin bu hayattaki een zor şeydir aile herkese yansitirsin çünkü birikmiş şeyler vardır içinde o yüzden ayrılma sen ona daha ılımlı yaklaş
10 Yorumla
+1 yılArkadaşlar neden erkek ağlayamazmış gibi davranıyorsunuz anlamıyorum hayatının merkezine seni koymuş senle sorunu olunca yorulmuş ve bitmiş hissediyor bence (manipüle ediyorsa yine bence bu sonuca çıkıyor kaybetmemek için toksikleşiyor sıkıyor olabilir)
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 694 cevap paylaştı. Ağlamak mı sen zaten saygını kaybediyorsun ama senin kabahatin değil yanında ağlayan adamın suçu yarın bir gün bu adam seni koruyacak ama kendi kontrolu yokki seni nasıl koruyacak ya da sağlıklı bir iletişim nasıl olacak
04 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ediyorum saygılı cevap verdiğin için🥹
+1 yılBenimki de böyle 😂😂 boş ver sal gitsin kendi kendine çözülüyor yirtma kendini, karşı taraf yirtmiyor ne de olsa.
10 YorumlaAğlıyarak seni baskı altına almaya çalışıyor yani manipüle etmeye sağlıklı biri değil çocuk gibi davranışlar sergiliyor güçlü olgun bir imaj yerine ağlak çocuk imajı çiziyor çok yıpratır seni yol yakınken vazgeç
00 Yorumlaöncelikle benim de öyle deli bir sevgilim var o çocuk aciz değil seil yaninda kendi olabildiği için ağlıyor otur onunla ve düzgün bir dille konus ne yapmak istediğini ve neden böyle yaptığını falan tek hayatı sensen asla bırakma inanki cok mutlu eder etraftaki o zamparalara bin basar buna eminim ben hala o çocukla yim kendi az çok toparladı ve cok sadık cok seviyor beni lütfen sende aynısını yap
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ediyorum öyle yapıyorum
Duygusal bir yapısı ola bilir. Bende sinirlendiğim an ya da kendimi açıklamak zorunda olduğumda ağlamadan duramam. Haklı ben olsam bile yapım böyle maalesef ağlarım. Yanisi karakteri öyledir manipüle için insan kolay kolay her defasında aglayamaz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim sevgilim de öyleydi en sonunda patladım neden her kavga ettiğimizde ağlıyorsun ya nasıl konuşalım sorunlarımızı dedim o günden beri kendine geldi gerçekten bunaltıcı bir durum ayrılacağından korkuyordur ya da manipüle etmeye çalışıyorlar bilmiyorum :(
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,8b cevap paylaştı. Psikolojik destek alması için teşvik edebilirsin. Böyle davrandığı sürece sağlıklı bir şekilde iletişim kurmanız imkansız.
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılO kavga edince ediyor ama sen kavga başlatınca ağlıyorsa bence bir manipülasyon durumu olabilir. Çünkü o kadar üzülen biri empati kurar ve üzmeyim der..
00 Yorumla
+1 yılAy hassas erkek kıyamam 😔 duygularını bastıramıyor demek ki, seni de seviyor, bundan çok iyi baba olur.
10 Yorumlaİnsan tabi ağlayabilir, erkek ağıamaz diye klişeler saçma ama her kavgada ağlaması oy oy nefret ederim soğurum direkt, bir duruşu olsun yahu, manipüle ediyor bence seni.
00 Yorumlapsikolojisi bozuk bir varoş işte. madem birlikte olmak istiyorsun bize sorma devam et bu manyakça hareketlerine sabretmeye. erkek adam zırp port karı gibi ağlıyorsa onda ciddi sıkıntı vardır.
00 Yorumla
+1 yılIyyyy iğrenç hiç çekilmez
Çocuklar yaptığımız gibi davran “ağlarsan seninle iletişim kuramayız “ de bi noktada olgunlaşacak herhalde00 YorumlaAğlak erkek yorar be. Duygusal yönü ağır basıyor demekki. Ya kabul edip tolere edeceksin ya da ayrılacaksın.
10 Yorumla
+1 yılkavga da ağlayan erkek mi? ıııykk.. beraber barbie'ye falan gidin. regl dönemlerinde beraber ayıcıklı pijama giyin oje falan sürün beraber.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 643 cevap paylaştı.
+1 yılGözünden bir damla yaş akıyorsa hadi neyse de, salya sümük ağlıyorsa olmaz. Erkek adam biraz sert olmalı.
00 Yorumla Yani sana kalmış ama ağlamanında bir dozu var her kavgada ağlaması normal değil manipülasyon toxic bir ilişki ayrıl istersen
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılErkek adam mızmız gibi sürekli ağlamamalı. Hoş bir şey değil. Duygu sömürüsü yapıyorsa da bir erkeğe yakışmaz bu.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEğer ağladığında amacına ulasiyorsa umursamayarak bu durumu atlatabilirsin erkekler çok zor ağlar yani bu biraz alışkanlığa sömürüye dönmüş gibi Allah yardımcın olsun hiç katlanamam mızmız insana.
02 Yorumla
Soran+1 yılcidden zor ama aglasa da istediğini alamaz kendinş düzeltmedikce
Cevap sahibi+1 yılSonuç olarak kendi kaybeder cunki bazı şeyler bir süre sonra sıkıcı gelmeye başlar aynı yöntemle devam ederse zor yani..
- Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılRahatsız olduğunu belirt. Yani ayrıl diyenlerde haklı daha yapıcı ne olabilir ki. Sende ağla o ağladığında
00 Yorumla
+1 yılNormalde de ufak problemlerde de ağlıyorsa sıkıntı yok ama sadece seninle iletisiminde boyle bi problem varsa manipülatif şekilde davranıyor
00 Yorumla
+1 yılablam kavga çıkarmadan konuşmayı denedin mi peki hiç
02 Yorumla
Soran+1 yılkavga etmiyorum ben zaten sadece yapması ve yapmaması gerekenleri tatlı dille söylüyorum ama üzülüyor
- +1 yıl
o zaman psikolojik destek falan alması lazım tatlı dille bile söylediğinde bunu yapıyorsa bu normal değil
+1 yılHer ihtimal var manipüle ediyorsada gayet başarılı bence kadınlara duygu sömürüsü yapmak fena taktik değil.
00 Yorumla
+1 yılAglaman bir seyi cozmez kendine gel konusalim de agliyo diye yelkenleri indirme mevzuyu kapatmaya calisiyodur bu sekil belki
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılAdamı ağlatacak kadar ne söyledin kız tartışma da😂😂
02 Yorumla
Soran+1 yılsorunda bu zaten bir sey demedim saglıklı bir iletişim kurmaya calısıyorum sadece kendini düzeltse biticek bu kadar basit
- +1 yıl
Benden sana dostça bir tavsiye değiştireceğin kişilerle olma.
+1 yılBenimki de hastaneye düşüyor bir türlü sorunlarımızı çözemiyoruz ortadan kayboluyor kriz geçiriyor güya hastanede doktor müdahale ediyor her seferinde
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılLütfen kendine beyin geliṣimini tamamlamıṣ birini bulur musun?
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Nerdne buluyonuz böyle süt çocuklarını ya bırak gitsin
00 YorumlaSen de oturup onunla ağla. Bir daha ağlamaz.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılaynisini yasıyorum su aralar bir de ustune telefonla konuşurken annesi geliyor niye ağlıyorsun falan diye soruyo iyice deliriyorum hem üzülüyorum hem de yapılanın benim açımdan bencilce olduğunu düşünüyorum
10 Yorumla
+1 yılbenim manitam da ağlıyor teselli ediyorum sevdiği icin yapıyor aileleri genelde baskıcı oluyor bu ucubeleri dinleyip ayrilma
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılDuygusal biri olabilir ya da seni kaybetmekten korkuyordur
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen bir kere ağladım sevgilimin yanında ve nişanlıydım. Ertesi gün nişanı atmıştım.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSen onu hak etmiyorsun. O senden daha iyilerini hak ediyor, siz kadınlar değer görmekten ne anlardınız ki k@şar seni bu soruyu sordun ki insanlar seni haklı bulup erkek arkadaşına saldırarak kendini tatmin edesin demi kevase seni
03 Yorumla
Soran+1 yılKANKA NE DİYOSUNN BEN ERKEK ARKADASIMI SAVUNUYORUM BİR SAATİR burada YARDIM TAVSİYE İSTİYORUM NORMAL KULLANICI OLARAK SORSANA
Cevap sahibi+1 yılSinirli bir anıma denk geldin pardon kusura bakma
Cevap sahibi+1 yılSana patladım bende
+1 yılbende profilime yazdım kimse yardimci olmuyor 😔 senin sevgilin seni cok seviyor üzüldüğü icin ağlıyor
00 Yorumla
+1 yılsevdiği için ağlıyor, seven erkek ağlar sadece.
10 Yorumla
+1 yılYargılamak kötülemek istemem ama iyi bir şey değil bu
00 YorumlaEğer erkek arkadaşın yengeç burcuysa şaşırma, bu bir manipüle tekniği
10 YorumlaDuygusal bi insan olabilir
Ama bi süre sonra sıkar00 Yorumla
+1 yılBalık burcu mu ıy
01 Yorumla
Soran+1 yılaslan burcu yükselen akrep
Öyle biriyle asla çıkmazdim
15 YorumlaAile & Toplum konusunda 8,6b cevap paylaştı. Gazı vardır kız sırtına vurun biraz
10 Yorumla
+1 yılAyyy eski sevgilim.. ayrıl knk o çocuktan olmaz
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Olsun seni seviyorum demektir o
00 YorumlaAgzına biberonu tak ağlamayı kesersin
00 YorumlaOnun neden ağladığını anlamaya çalış sen
00 Yorumla
+1 yılSeni çok seviyor 🫶 kıymetini bil
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Ağlak adamlardan nefret ederim ✊👊👊👊
10 Yorumla
+1 yılAğlayan erkek iğrenç ya
00 Yorumla- Devamını Gör (57)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer