Kardeşimin platonik sevdiği kişinin narsistik belirtileri var. Bu kişi kardeşimi sever mi? Onunla mutlu olabilir mi?

Kardeşimin platonik sevdiği kişinin narsistik belirtisi var. Bu kişi kardeşimi sever mi? Normalde sevemezler diye biliyorum. Böyle bir insan ile kardeşim mutlu olabilir mi?

Narsist psikoloğa gittiği takdirde iyileşme ihtimali var mı?

Narsist ile ilgili bildiklerinizi ve tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Mutlu olur
Mutlu olamaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Sonunda ayrildi çocuk bize satasti kardesimi bana kötüledi çok şükür bu süreçte böyle bitti
Kardeşimin platonik sevdiği kişinin narsistik belirtileri var. Bu kişi kardeşimi sever mi? Onunla mutlu olabilir mi?
Cevapla