Güncellemeler
+1 yıl
Sonunda ayrildi çocuk bize satasti kardesimi bana kötüledi çok şükür bu süreçte böyle bitti
Kardeşimin platonik sevdiği kişinin narsistik belirtisi var. Bu kişi kardeşimi sever mi? Normalde sevemezler diye biliyorum. Böyle bir insan ile kardeşim mutlu olabilir mi?
Narsist psikoloğa gittiği takdirde iyileşme ihtimali var mı?
Narsist ile ilgili bildiklerinizi ve tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Narsistle bırak sevgili olmayı 5dk sohbet bile edilmez. Mutlu olacağını sanmıyorum
Teşekkürler
Rica ederim
Bir kişinin bir başkasını gerçekten sevip sevmediğini kesin olarak anlamak bazen zor olabilir, özellikle narsistik belirtiler taşıyan biriyle ilgili durum söz konusu olduğunda. Narsistik kişilik özellikleri, genellikle bencil, ilgi arayıcı ve empati eksikliği olan bir yapıyı ifade eder. Ancak, bu kişilik özelliklerine sahip olan bir kişi bile başka insanlara karşı duygusal bir bağ geliştirebilir. Bu nedenle, bu kişinin kardeşinizle ilgili hissettiği duyguları kesin olarak tahmin etmek zor.
Narsist burnunu eğip de psikologa gitmez, gitse de kendisinde bir sorun olduğunu kabul etmez.
Kardeşin arkasına bakmadan uzaklaşsın.
yorumunuz için teşekkürler