Sevgilimin şımarık erkek kardeşi ilişkimizi etkiliyor, abartıyor muyum yoksa normal mi?

Arkadaşlar dün sevgilimle buluştuk erkek kardeşi şu aralar onunla beraber olduğu için o da geldi ama uzaktan çalıştığı için aralarda bir yemek yedik tatlı yedik gibi oldu çocuk devamlı sevgilimi yönlendiriyor araba kullanırken bir şey yaparken bunu fark ettim sevgilime söylediğimde biz bu yüzden aslında çatışıp tartışıyoruz ben sırf kısıtlı bir zamanda yan yanayız diye sesimi çıkarmam ona çok ama uzun süre kalsak tartışırız dedi mesela dün onun beğendiği ceketi ve ayakkabıyı almak için bir sürü mağaza gezdiler sen kardeşini kırmazsın diye devamlı gezdiriyor 10.10’dan sonra lüks marka bir araba istediğini söyledi benimle konuşma sırasında sevgilim yemek yerken ben bir önceki restorana karşılaştırma yapmasını istedim mesela o da o aradaki farkı anlamamıştır ki falan dedi sevgilime bir tık bir bozuldum şaşırdım ama sevgilim de anlayışlı olgun biri olduğu için çok sesini çıkarmıyor ama anladığım kadarıyla biraz şımarık büyütülmüş sevgilim de dedi zaten lüksü seviyor diye dün mesela erkek arkadaşıma bir sürpriz yaptım o da kardeşine gösterdi sürprizi de ikimizin çocukluk fotoğrafı vardı ha ikiniz değil misiniz dedi sadece çok da şaşırdı gibi gelmedi bana biraz şımarık biri gibi geldi siz yanlış mı düşünüyorum? Ama gerçekten erkek arkadaşım hiç öyle biri değil hatta onun yanında onun davranışını gördükten sonra onu daha çok seviyorum
Sevgilimin şımarık erkek kardeşi ilişkimizi etkiliyor, abartıyor muyum yoksa normal mi?
Cevapla