AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
198Cevap
ayrılırken acı çekmemek için ayrı değilmişsiniz gibi davranmak demek. birbirinizin yokluğuna rahatça alışmak için
Yorulunca mola vermek sadece ilişkide değil, her konu da iyidir, iyi yapmışsınız.
teşekkür ederim
Sen bekle etraftakilere bakayım gibi bişey canım. Güvenşyomusun peki erkek arkadaşına
Öyle bişey yapmayacağını bilicek kadar güveniyorum
Ozaman en doğru karatı vermişsinz güveniyorsan seviyorsanz özleyin birbirinizi
teşekkür ederim :)
Bitmesine az kaldi demenin en iyi yolu sevdginizle iyi kötü biseyler yasayamicaksiniz önce ara hemen ardindan son verin
Bak ara vermek denemek felan bunlar çok saçma ya devam edersin ya da bitirirsin herşey bu kadar açık ve net denemeye de çok ayar oluyorum bune l*n antivirüs sistemi mi bu deneme sürümü olsun
Bencede iyi bir karar vermişsiniz hem sevginizin gerçek bir sevgi olup olmadığını görürsünüz hem de birbirinize olan ozleminiz artar.
Ara vermek dahada yıpratır bitmek için bir adım aslında..
Aranızdaki o samimiyet yok olacaktır..
Bizim samimiyetimiz yok olmaz
Göreceksiniz peki seven biri araya mesafe girse dayanırmı?
Dayanıyoruz 3-4 ay ayrı yerlerdeydik yaz tatilinde
Eee demekki başka bişey var bu bitme adımları..
Cogu kisi "ben bir cevreye bakinayim daha iyisini bulursam ayrilirim" olarak dusunebilir ama bence "biraz kendimize gelelim ve birbirimizi kirmayalim ozleyelim" demektir
O anlamda başladık biz de bu işe ama inşallah o çoğunun düşüncesine dönmez
Ben biraz takılıyım senden ıyısını bulamazsam gerı gelırım gıbı bırsey olmus bu.
Filmin en önemli yerinde ara verilir reklam girer üzülürüz ama tekrar başladığında üzükdüğümüz kadar sevinmeyiz ilişkiye ara vermekte bu örnek kadar saçma :)
Belki heyecanlı kısmı ikinci kısmı
Arayı fazla açık tutma sen yinede
Öyle yapıcam
Yapmazsan onu kaybedebilirsin
Bence ara vermek bos bir tanim ara vermek yerine biraz yavaslamak daha iyidir bence birbirinizi sıkmadan ve acaba olmuyor mu diye düşünmeden yavaslamak
Zaten bu olumsuz yönde bişey değildi olumlu yönde
Ben senin için demiştim yazdiklarindan öyle sezimledim özür dilerim
”Olmuyor” der, “Yapamıyorum” der, “Sen benden daha iyilerine layıksın” der, “Kendine iyi bak” der, “hoşçakal” der… Velhasıl; “ben şerefsizin önde gideniyim” demez..
Zaten şerefsiz değil
bnce ara wermek doğru bir karar değil. tartışmalar için çözüm değil. oturun konusun duygulaınızı söyleyin birbirinize ara wermek ne kadar çözüme götürck daha cok mesafe koyar aranıza. sewiyosan ara falan werme bnce
İlişkiye ara vermek ;
"Senden daha iyisini buldum, eğer ayrılırsam ya-yada benı terk ederse sana geri dönerim"
Budur yani.
Sen böyle düzgün yazmazdın. Kopyala yapıştır mı yaptın? :))
ben sana anlatayım 6 senelik ilişkim vardı. ilk 3 sene çok iyidi sonra kavgalar filan artmaya başladı ara verelim dedik 3 ay konuşmadık bile. bir gün konuştuk tekrar başladık ama ilk 3 sene gibi olmadı bir 3 sene daha geçti ama sogukdu 3 aydırda ayrıyız bizi bitiren o ara oldu..
Rachel and Ross (friends dizisi) diyorum ve gidiyorum.
bu iyi bişey mi kötü mü hiç izlemedim de
İlişkide "ara" diye birşey olmaz kanımca.. Bir ilişki ya bitmiştir ya da devam ediyordur.. Evcilik oyunu değil yaşadığınız.
ilişkiye ara verelim = ayrılmak istiyorum ama söylüyemiyorum.
Ama ayrılmak istese söyleyemicek biri değil öyle düşün bide
saçma bence. İlişkiye ara vermek demek "ayrılalım eğer birbirimizi özlersek devam ederiz özlemessek de bitiririz" demektir. Eğer ara vermeyi düşünüyorsanız hiç ara vermeyin, direk bitirin.
bir ilişkide ara vermek bu ilişkiyi bitirmeye benzer mesela çok yorulursun koşarsın filan sonra bir yere oturduğun zaman orada kalırsın kalkamazsın kalksan bile geri oturmak istersin
Bitirmeden bir önceki evredir. Yani aslında bitirsek de olur ama bir ara verip bakalım dönemidir.
Sonuç olarak:
Bu vaziyetler hayra alamet değil...
Eğer gerçekten birbirinize aşıksanız özlem sevgi falan artar ama değilseniz birbirinizden soğursunuz.
Ben o yüzden artacağını düşünüyorum
özlem = kıymet kavramını güçlendirir buda ona olan sevginizi arttırır. NOKTA. :D
İliskiye Beyhude Şekilde Geçiktirici Sprey Sıkmak Gibi Düşünebilirsin. Bir Nevi Köprüden Önce Son Çıkışa Sapmak Gibi. Genelde Başarısızlıkla Sonuçlanır
Ara vermek diye bisey yok!!!
Ben senden sıkıldimm birilerine biraz yavsayimm mutlu olmaz istedigim gibi birini bulamazsam geri donecem demektir aciklamasi bence...
Sevgilimi tanıyorum öyle karakterde bir insan değil
Ben ce bitti bu ilişki. keşke direk ayrilsaydinjz. k bakma ama gerçekçi olmak gerek
Bizde öyle düşünmüştük guzelm ama evlilige giden ilişkim bitti o aradan sonra. ..
"ara vermeler" genelde ayrılıkla sonuçlanır. bence eğer böyle bir niyetin yoksa tez zamanda ara sor.
Bence mantıklı..
bende bazen ara vermek istiyorm ama ona göre bu sacmalk..
bana da mantıklı gelmişti o yüzden
Bence ikiniz icinde cok iyi olmus en azindan birbirinizi kirmazsiniz ve saglikli dusunursunuz
benim de temennim bu yönde
Merak etme allahin izniyle hepsi olur
Ara verince o ilişki artık hic eskisi gibi olmuyor. Yani düzene girmiyor. umarim sizin duzelir
@yelizimsi İliskilerine ara verenlerin sonu ayrilik oluyor.
Bence her aranın ardında tamamen ayrılık var, Bu zamana kadar hep öyle oldu yani
Bitmek üzere olan bir ilişkinin son çırpınışlarıdır.
Ara verilen hicbir ilişki aradan sonra daha iyi olmaz.
Yaz kenara
Futbolda bile devre arasi var, bide uzatmalara gitmisse bir da ara var sonra bidaha yani bu adamlar devamli antraman yapan insanlar birakta bir ara verme hakki olsun, dicemde bize ters ya.
ben gayet doğru bişey olarak buluyorum, hayırlısı olur inşallah :)
bazen iyi gelir bazen bitirir.
nasıl degerlendıreceginize bağlı.
İyi yönde olması ümidiyle...
bizde ara vermiştik yaklaşık 1 sene oldu hala ara devam ediyor.
o kadar kötü mü
yani
inşallah bizde öyle olmaz çok uzarsa müdahale ederim
bence hiç ara vermeyin derim araya soğukluk giriyor örnek veriyorum şu an mesaj at nasılsın yaz yani bu bile keyif verici olur.
Nasıl gidiyor? Ara vermek kavramı aslında herşey bitti, ama alıştık kopamıyorum demek.
Bir taraf bitti dese diye acı verse de beklemek demek.
hayırlısı inşallah...
arada kafayı dağıtmak gerekebilir. Ayrı kalıp "bakalım özleyecek miyim o beni özleyecek mi?"gibi şeyleri daha iyi düşünürsünüz bence. Haaa özlem yoksa bitmiştir o.
Anlaşma devresi vardır, ailelerin müsadesi ile, o dönem olmadı, bir dönem daha olsun, olmadı, gene hakeza böyle olmamalıdır, sizinkisi de hoş değil, olmuyorsa tamamen ayrılın.
boşuna içine kurt düşürüyolar ara verince arada bir özlem olur kafanızı toparlamanız için bir süre olur bence en mantıklısını yapmışsın
çok teşekkür ederimm
Çok sıkıyorsun biraz rahat bırak demek , hataların vardır düşün onları düzelt demek aynı zamanda bende kal kimseye gitme demek.
işte yorum budur! İki taraflı kafa dinlemek gerçekten de çünkü bir ilişkinin yükünü taşımak zor
bir kızı ya da erkeği seviyorsan ve onun hal ve hareketlerinden sıkılmışsan birbirinden birazcık uzak kalmak iki tarafında hatalarını anlaması ve birbirini özlemesi bir ilişkiyi kurtarmanın en ideal yolu bence.
Teşekkür ederim
Rica ederim
Bir ilişki için yapılabilecek en riskli hamle. İlişkiye ara vermek sorunları çözmez hatta üstüne başka sorunlar ekler.
Bazen risk iyidir
Dene gör. Hayat senin.
Ya ilişkiyi bitirmenin bir diğer versiyonu. Çok saçma birşey.. Aradan sonra eskisi gibi olabileceğinize inanıyor musunuz?
Baya inanıyorum
İnanmaya devam et o zaman
En mantıklısını yaptınız.. bu sayede birbirini özleerr ve kıymetini bilirsiniz ya daa tam tersi olur ve bitrme kararı alabilirsnz..
İnşallah ilki olur bakalım ama biticek olsa zaten biterdi diye düşünüyorum
Cok yıpranma varsa ve fenelde bir kişii bu ilişkiyi yürütüyorsaa ayrılmk en dgrusudr derim amaa sorunlarnzzı konusarak çözebilirsnz?
sanırım bu bazı şeylere fırsat tanımak oluyor.. üzgünüm ama bu ikinize de iyi gelemeyecek bence
kimi zaman iyi kimi zaman kötü olan bu duruma aşk arasına giren reklamlar denir.
Baska sevgili aricam bulamassam geri gelirim demektir
Bnde aynisini yasadim ara verdik yine olmadi tartismlar devam etti yani duzelmio ara vernce uzaklsiosun ve bitiyor bir ilskiye ara verildigi zmn nekdr cabalasanda olmuyor sonuc ayrilmk oluo dha fzla yipranmamk icn
Sen oturup düşünürken onun gözü dışarılarda olacak %90 ihtimalle.
Ayrilalimin biraz daha kibarcasi ara verdikten sonra hicbir sey eskisi gibi olmaz
Ara vermek çoğu zaman ayrılmakla bitiyor ama sizde de öyle mi olur bilemem zamana bırakmak lazımm
Genelde ara verelim diyende bazı değişimler oluyor... Neyse hayırlısı olsun.
Bir ilişkiye ara vermek o ilişkinin beyin ölümünü gerçekleştirmek demektir.
Bizde vermistik o arayı 4 aydır aradayiz.. sen düşün artik :D
neden bunun için bişey yapmadın uzamasına izin verdin
Sonrasında unutucaksin beni dedi :D
Sizinki daha farkli bir durum sanirim.. benim eski sevgilim ayrilalim diyemedigi için ara verelim dedi.. cümlenin sonunda unutcaksin dedi.. sen düşün artik ne kadar saçmaladigini:D siz anlaşarak böyle bir karar verdiyseniz iyi bile olabilir.. hakkinizda hayirlisi olsun.. umarim eskisindende iyi olursunuz
Sacma bence bisey ya biter ya kopmadan devam eder problemler ugras verip cozulemiyosa bence hicbizamanda cozulmeyecektir bence kendini kimseye karsi uzdurmeddn devam et gercek mutlulugu bulursun zor gibi geliyo belki su durumda ama inan cok kolay :)
ara vermek nedir ya, iyi günde kötü günde bir arada olamıyorsanız o ilşki ilşki olmaktan çıkmıştır menfaate dönüşmüştür.
saçma geliyor. . sevdiğim insandan neden uzak kalmak istiyeyim ki. ya tam bitirilir ya da o kadar kavgaya ragmen devam edilir.
bu ne aradir arkadas sanki futbol oynuyonuz !!! ilk yari bitti kisa bir ara sonra ikinci yari mi yani