AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
198Cevap
Benim gotumu baska bir kiz kaldirdi ben ona bir bakayim falanca filanca yapayim diyor yani O olmazsa sana geri donerim.
bir sey ya vardir ya yoktur. Ara verince sorunlar yok olmax ustu ortulur ama baslayinca bir sure sonra yine ayni.
ya hep ya hiç. ara vermek te neymiş. beraber orta yolu bulmak varken kaçış resmen. ben uygun bulmuyorum.
gayet normal ve dogru bir karar. Daha kotuye gitmeyi engellemek ve yeniden bir ozlemle baslamak icin birebir.
Teşekkür ederimm
Bızde ara verdık o ara ılıskının btmesının alt yapısını hazrlıyo. O hafta alıstırıyosun kndını ayrılıga snrakı haftada bıtıyo. Cok sacma bı olay hıc yapmamanız gerekırdı
BAŞKA BİRİ VAR ONDAN HOŞLANIYORUM, ONUNLA BİRLİKTE OLUCAM Bİ BAKAYIM KAFAMA YATMAZSA SANA GERİ DÖNERİM, GERİ DÖNÜNCE BOŞTA KALMİYİM demek yani ;) çaktın
İlişkiye ara vermek o ilişkinin bittiğini ama diğer yandan çok sevenin daha fazla emek vererek, ilişkiyi eski haline getirmesi için çaba harcama süreci olarak görüyorum.
Dinlenmek gibi. Hani bir işte yorgun hissedersin de dinlenme ihtiyacı duyarsın ya. İşte öyle bir şey :)
Kesinlikle :)
:))
nasıl yani maçtaki ilk 45 dk nın sonunda ki ara vermek gibi mi?
çevremde ara verip devam eden pek hatırlamıyorum ama bilemiycem herkes farklı tabi
Ara vermek demek iki taraftan birisinin başka tatlar arayıp bulamazsa senden iyisini gelmesi demek
İlişkiye ara vermekle ilgili bir benzetme yapıcam cok acıktıgını düşün ve en sevdiğin yemek var tamda iştahla yemeğe başlıyorsunki bir Problem cıkıyo ve yemeğe ara veriyorsun tekrar donup sofraya geldiginde o yemekten eski tadı alamszsın bence
Bitsinin kibarcası.. böyle deyince daha az can yakacağımızı sanıyoruz galiba..
yok kanka öyle hemen bitmiyor iste ! o aralarin ardi arkasi kesilmiyor :D
Genelde bitirmek isteyen taraf teklif eder bunu. Ilişkiye değil de meseleleri konuşmaya ara vermek daha doğru
Zaten ilişkiye ara vermek derken bir süre konuşmucaz çünkü her konuşma aynı konular üzerinde dönmeye başladı amaç bu zaten
ara verdik diyenlere sormak lazım. Bir taraf ayrılmak istediği zaman söylenir genelde. Tabi sen söylediğine göre iş devam edebilir ama hoş karşılanmayan bir hareket onu demek istedim
Ya isteyen hertürlü bitirir bu bir çözüm yolu gbi daha çok
O da istediyse yapın ne diyim. Bana karşımdaki ilişkiye ara verelim dese hoşuma gitmezdi. Sorunlar dışında hiçbirşey konuşamamak da iyiye işaret değil
Ara nasıl gidiyor :)
Sıkıntılı :(
Konuşmaya mı başladınız
Ara verelim mi dese şaka mı yapıyosun ayrılıyoruz der bitirirdim
@dreamdreammm ordamisi
Ara verip ne olacak ara verilen ilişki yalan ilişkidir kavgalar sorunlar çıkıyorsa yollar ayrılır açık ve net ara vermek diye bir olay ters ya
Ara verilmiş ilişki kopmaya müsaittir önemli olan dimdik ayakta tutabilmek ne olursa olsun pes etmemek.
"ara verdiğimiz süre boyunca senden iyisini bulursam ne ala, yok bulamazsam sana tekrar dönerim"'in kibar biçimi
ayrılalım gibi ne la bu futbol maçı mı devre arası oldu azıcık dinlenelim sonra devam ederiz :D saçmalığa bak :D
Tam koparmak istediğinize emin değilsiniz. İpi koparmak yerine elimizden bırakalım bir süre diyorsunuz
Başkalarıyla takılıcam eğer kimse senin gibi olmazsa geri dönerim olursada hoşçakal yolun açık olsun vs. anlamı taşıyan bir eylem
"Başka bir manita var onla bir deneyim eğer olmazsa tekrar sana döneceğim bekle beni "demek
Yok adımı basarım başka biri olmadığına :)
Ozaman ayrılıın tadına bakacak hoşuna giderse , şikayet etmezse hadi ayrılalım dicek
Basket macinda teknik mola alirlar oyunu kendilerine cevirmek icin kanka. Buda oyle bir sey..
Aynen öyle işte güzel anlattın
Eyvallah dostum ;))
sıkıldım bir başkasıyla yatayım olmazsa geri sana dönerim :D
Yorulduğumuz şey ilişkimiz değil ki kavgalar hep üste üste geldi birikti
kavgalar güvenle alakalı sanırım :?
Bu dolaylı olarak "çilekli dondurmadan sıkıldım birazda antep fıstıklının tadına bakıcam demek gibi birşey."
Ben başkasını buldum olmasa sana dönerim demenin eş anlamlısı 😊 ve o aradan sonra hiç bişey düzelmez emin ol 😊
TARTIŞMALARA ARA VERİYORUZ BİZ SEVGİLİMLE BEN İLİŞKİME ARA VERİRSEM O KIZA YOLDA VERMİŞİM DEMEKTİR... BEN BOŞLUGA GİREMEM ARA VEREREK..
Çok saçma bir kavram ilişkiler ne kadar kavgayla sürsede ara vermek gibi birşey söz konusu olmamalı ya tam ayrılacaksın ya da tamamen huzursuzluğa ragmen yanında olacaksın
Senin için yokta onun icindemi yok bunu bilemezsin ama sunu soyleyim ara vermek bir boka yaramaz reklam gibi ne o öyle seviyorum seni ama sonra sevcem sacmalik otesi
Bu isin b. kunu çıkaralım baktık başka kulvarlarda yarisamiyoruz samanlikta görüşürüz demek oluyor.
Tabi yolun sonunu bilemiycem.
Bu neyin kafası ilişkide molamı olur. Hayata mola veremiyorsan ilişkilerede veremezsin sen verirsen başkası devreye girer ayrışın bitirin yıpranmayın hayat kısa ortalıkta insan dolu
İliskiye ara vermek bir saga sola bakayim senden iyisini bulamazsam devam ederiz demekle ayni sey
maç mı oynuyoruz ki ara verelim dedim bir gün kızın birisine, ve o günden sonra ebediyen ara verdik.
Aslında en güzelini yapmışsınız biraz ara verirseniz sizi daha çok özleyip daha fazla sevme şansı olabilir ama bu şekilde devam ederseniz sonu ayrılık olur muhtemelen...
daha iyisini bulmaya çalışcam. bulamazsam sana dönerim. net.
o gitarda ritim tut (Ama) maktan nefret ediyorum !
Sen de gitmisin en lanet nicki bulmusn :(
Ayrılığın başlangıcıdır çoğu zaman, filmin ikinci yarısı düşünüldüğünden daha kısa sürer..
Ara verdikten sonra iliski asla eskisi gibi olamaz bence tamamen bitmis demektir
Bir keresinde molada scarken oyobüsü kacırmısyım, ne günlerdi be.
Kibarcası; sıkıldım, bunaldım dır... genelde ara verelim demem bitiririm ki bağlı kalmasın;-)
Laçkalaşmış bir ilişkiyse ara vermek iyi gelir özlersiniz birbirinizi. Geneldede ayrılığın ilk adımıdır.
benim gözümde de ara demek budur ama erkekler ara vermeye okey diyorsa kolayca sıkıntı var demektir ona da dikkat etmek gerekir
Ayrılalım demeye götü yemeyen tarafın söylediği laf
Ama ayrılalım demeye götü yemicek bir insan değil aslan burcu yani çatır çatır söyler sadece bunu tercih etti sanırım düzeltmek kafamızı toplamak için daha çok
Iyi bir fikire benzemiyo ama umarım sonucu iyi olur..
Teşekkür ederim..
Saçma sapan işler. Iki taraf da birbirinden mesaj bekler acaba şu an napiyo diye kafayı yerler. Ya bitirirsin ya da devam edersin bu kadar basit.
nefes almak. derin bir nefes her konuda iyi gelir ama bazı yerlerde nefes insanın düşüncelerini farklı yönlere çevirebilir. önceden düşündüğü birşeyi artık o şekilde düşünüyo olmayabilir buna dikkat
teşekkür ederim
çocuk oyuncagımı bu ta ara verelım mola mola der gibi peeeh
inceldiği yerden kopmalı yoksa dahada büyür
Ara vermek bazen iyidir, bazen kötü. Eğer o arada geçen zamanda birbirinizi özlerseniz güzel, yok böyle iyi modunda olursa kötü.
İyi yapmışsınız. İlişkiniz bitmiş demektir. Sürekli kavgalar olduğu zaman ilişkinin ömrünün dolduğu anlamına gelir zaten.
Ara vermek çok tehlikeli ilişki için. Hele 1 haftayı geçerse
uzamasına izin vermem
Değer verdiğim bir ilişkimde bu duruma gelsem ara verme ye cesaret edemem
Birbirinizi ozlerseniz iyi fakat birbirinizden sogursanir bu is biter
Ben de öyle düşünüyorum inşallah özleme yönünde olur
vallaha bir ilişki sahıbı oliyim birz zaman gecıreyım ozaman daha net bişeyler söyleyebılırım şu an durum
ELİZABETH
Hayırlısı olsun madem zaten artık gerek kalmadı
Aslında ıyi birsey ara verilince sevgilisinin degeri anlaşılıyor ve bir özlem duyuluyor sonra hemen bir mesaj atıp ben seni çok özledim yine eskisi gibi olalım denilip tekrar baslanilmali.
ben ara vermeye pek güvenmem çünkü konuşmadıkça görmedikçe uzaklaşılır başkaları girer araya ya tamamen bitirirsin ya da yola birlikte devam edersiniz bana göre ara vermek gibi bir kavram yok
böyle durumda ara vermek en iyisi iki tarafta kafasını toplayınca tekrardan istediğiniz gibi takılabilirsiniz
Biz de öyle düşündük işte
en iyisini yapmışsınız :)
çok kötü araya soğukluk girer iki kişide o arada başkalarına karşı ilgi duyup ısınabilir
Kimse bana demedi, ben de kimseye demedim. Samimi bulmuyorum..
Ara verdiysen o ilişkinin temeli sarsmıştır demek... eskisi gibi olması çok zordur...
Tabiki komik bir kavram. O ne lan? Mac mi bu devre arasi olsun.
Mervelerde kalmaya izin verilmistir :D
Baska niye ara istiyim.
Ara vermek bitirmenin yarısıdır.. boşver direk bitir