30 yaş üstü bir kadının isterse 60 70 yaşında bir erkekle evlenmesi neden kinaniyor?

Toplumda 30 yaş üstü bekar kadınlar için çoğu kişi evde kalmış kız kurusu turşu olmuş yumurtalari omlet olmuş teyze olmuş gibi yaftalar yapıştırıp evlenilmeyecek kişi kategorisine sokuyor. Ama ünlülere bakınca 50 yaş üstü ünlü bir erkek 30larinda bir kadınla evlenince yine kadını ayipliyorlar. Neymiş o kadar yaş farkı olan adamla evlenilir miymis? Yaşıtları olan erkeklerin bu kadınları tercih etmeyeceğini moruklara layık olduğunu söyleyen yine bizim toplum zaten. 😂 Bu durum gerçek olunca neden rahatsız oluyorlar anlamıyorum.

30 yaş üstü bir kadının isterse 60 70 yaşında bir erkekle evlenmesi neden kinaniyor?
Cevapla