30 yaşındaki kadının en az 40 yaşında bir erkekle evlenmesi doğru değil mi?

Ben yasit olan kadinin ve erkeğin evlenmesini doğru bulmuyorum. 20li yaşlarda bir kadin 20li yaşlarda bir erkekle evlenmemeli. Yoksa 30lu yaşlarda kadin değerini yitirip erkek değerli olunca kadin boynuzu yer ve boşanma da kaçınılmaz olur. Erkeğin değerli olduğu yas 30 40 arasıdır. Kadının da 20 25. Bu iki yaş aralığındaki kadınlar ve erkekler evlenirse sorun çıkmaz.

Bana gelirsek şu an 24 yaşımdayım ve evliliği de 30 yaşımdan önce düşünmüyorum. O yasa geldiğimde de en az 40 yaşında biriyle evlilik düşünecegim. Dul ya da bekar farketmez. Erkekler ikinci eşlerinin kıymetini daha iyi biliyor nasil olsa.😃

Sorun ise şu: Benimle evlenmek isteyen biri 30lu diğerleri 20li yaşlarda birkaç talip var ve ailem erken evlilik yapmam için beni zorluyor. Benim fikrimi ise saçma buluyorlar.
30 yaşındaki kadının en az 40 yaşında bir erkekle evlenmesi doğru değil mi?
Cevapla