Ben yasit olan kadinin ve erkeğin evlenmesini doğru bulmuyorum. 20li yaşlarda bir kadin 20li yaşlarda bir erkekle evlenmemeli. Yoksa 30lu yaşlarda kadin değerini yitirip erkek değerli olunca kadin boynuzu yer ve boşanma da kaçınılmaz olur. Erkeğin değerli olduğu yas 30 40 arasıdır. Kadının da 20 25. Bu iki yaş aralığındaki kadınlar ve erkekler evlenirse sorun çıkmaz.
Bana gelirsek şu an 24 yaşımdayım ve evliliği de 30 yaşımdan önce düşünmüyorum. O yasa geldiğimde de en az 40 yaşında biriyle evlilik düşünecegim. Dul ya da bekar farketmez. Erkekler ikinci eşlerinin kıymetini daha iyi biliyor nasil olsa.😃
Sorun ise şu: Benimle evlenmek isteyen biri 30lu diğerleri 20li yaşlarda birkaç talip var ve ailem erken evlilik yapmam için beni zorluyor. Benim fikrimi ise saçma buluyorlar.
Bana gelirsek şu an 24 yaşımdayım ve evliliği de 30 yaşımdan önce düşünmüyorum. O yasa geldiğimde de en az 40 yaşında biriyle evlilik düşünecegim. Dul ya da bekar farketmez. Erkekler ikinci eşlerinin kıymetini daha iyi biliyor nasil olsa.😃
Sorun ise şu: Benimle evlenmek isteyen biri 30lu diğerleri 20li yaşlarda birkaç talip var ve ailem erken evlilik yapmam için beni zorluyor. Benim fikrimi ise saçma buluyorlar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Bence evlilik için yaştan çok, taliplilerin kişilik yapıları, sosyal ve aile çevreleri ile ekonomik durumları üzerinde durmalısın.
Yas dediğimiz şey de bunları çoğunlukla etkilediği için değişen birsey yok
İnan hiç ilgisi yok..
30 dan sonra annelik zorlaşıyor bunu da düşündün mü?
#Vesselam
Çocuklu dul biriyle evlenirim sorun değil benim için. Eğer çocuk isterse de sorun değil. Bir tane dogururum biter. Kadının doğasında şefkat bitmiyor.
Haha :) peki
Dalga gectigini sezdim sanki yoksa yanlış mı anladım?
Yo neden dalga geçeyim? İzahın komik geldi ondan öyle tepki verdim
karısından küçük erkekler tanıoyrum çokda mutlular çok önyarglısın bu konuda
adamın yaşına bakma karısından 20 yaş büyük olup yine aldatan erkek var
Fikrin çok mantıklı bence. de. oyle diğer söylediğinde senin kararın istediğin zaman evlenirsin
Bence evliliği o kadar uzatma çocuk işi sıkıntıya girebilir ayrıca 40 yaşından sonra bir erkeğin performansı düşer
Bir düzine çocuk yapacak halim yok zaten. Bir çocuk için sorun olmaz. Annem 40 yaşında kardeşimi doğurdu. Cinsel performans ise kendine dikkat etmene bağlı
Tamam ablam tabiki karar senin umarım her şey istediğin gibi gönlünce olur 👍
Güzel düşünüyorsun. 30'una geldiğinde illa 40 olmasada 35 üstü biriyle rahat edersin. Aşşağısı kurtarmaz
Teşekkürler
Yaşı sorun eden net aptaldır
Kimin aptal olduğunu zaman gösteriyor merak etme😉
Seninkini baya erken göstermiş)
20li yaşlardaki bir erkeğin bu tepkiyi göstermesi çok normal. 6 7 sene sonra bana hak verirsin
30-35 yaşındaki kadınla da ilişkim oldu benden küçük kızlarla da. Odaklandığım şey hiç bir zaman yaş olmadı çünkü sayıdan ibaret. Mutluluktu asıl odaklandığım ve bir kaç istisna dışında hayatıma giren her kadınla güzel anılarım oldu ve hiç birisiyle kavga ederek ayrılmadım. Yaş = sayı. Ne karakterle ne de mutlulukla alakası var. Bu yüzden yaşı kriter olarak görmek veya sorun etmek ancak aptalların işidir
Allah Allah. Nedense evlenmemissin ama. Yine işin sonu ayrılık olmuş.. Ben anlık ilişkilerden değil ciddi evlilikten bahsediyorum
Çünkü hiç biri evlenmek istemedi. Yani gerçekten iyi anlaştığım ve yanındayken iyi hissettiklerimden bahsediyorum. Sevgililik dönemi bu yüzden var. Hayatındaki kişiyle anlaşabiliyor musun görmek için. Anlaşamadıklarımla güzelce yürümediğini konuşup ayrıldım anlaştıklarım da evlilik için ya okulu ve mesleği bahane ettiler ya da erken olduğunu söyleyip reddettiler. Ben de vakit kaybetmeye gerek olmadığını söyleyip konuşmayı bitirdim o kadar. Ayrıca evlilik dediğin şey her yaşta sorun çıkabilecek şey. Kız kuzenim 30 unda 35 yaşındaki adamla evlendi ve 1 sene sonra boşandılar. Şiddet gördüğü için. Bu yüzden senin düşüncen çok saçma geliyor. O kadar önemli şey varken gidip yaşa takılmak ve yaş üzerinden erkekler hakkında yorum yapmak aşırı saçma ve aptalca. Ne dersen de ama gerçek bu
Kuzeninin bosanmis olması benim argumanlarimi haksız çıkarmaz. O adam 25 yasinda olsaydı o zaman da aynı şey olurdu
Can sıkıntısından evleniyorsun gibi düşünüyorum
Evlenmiyorum. 30dan aşağı olmaz
Soru sormak için sorulmus gibi
Düşünceme katılan var mı merak ettim
Okudum aklım karıştı valla
Ne dedin ondan bile emin değilim
Paragraflara ayırarak yazdım. Hala anlamadıysan artık...
Bi yerden sonra okumayı bıraktım baktım biraz karışık
Degisik
Olur