Arkadaşlar, ben 30 yaşındayım. 11 yıl birini platonik sevdim, olmadı. Evlenme meraklısı olmadığım içinde evlenmedim, gelenleri red ettim.
Aşık olduğum kişi evlenmişti, öğrendim ki, 2 yıl olmuş boşanalı, bu sefer gurur yapmayıp kendisine açıldım, birbirimizi tanıyoruz, ama farklı anlamda daha iyi tanımak istediğini söylemişti, aradan zaman geçti. Şu an mutluyuz.
Evlenme kararı aldık, ailemle tanıştırdım. Ancak ailem ve arkadaşlarım "çok yaş farkı var" diyor. Gerçekten çok mu?
Tabi ki
"çok" dediler diye bırakmayacağım, onu seviyorum. Buraya da sormak istedim.
Açığım olumlu olumsuz yoruma.
Aşık olduğum kişi evlenmişti, öğrendim ki, 2 yıl olmuş boşanalı, bu sefer gurur yapmayıp kendisine açıldım, birbirimizi tanıyoruz, ama farklı anlamda daha iyi tanımak istediğini söylemişti, aradan zaman geçti. Şu an mutluyuz.
Evlenme kararı aldık, ailemle tanıştırdım. Ancak ailem ve arkadaşlarım "çok yaş farkı var" diyor. Gerçekten çok mu?
Tabi ki
"çok" dediler diye bırakmayacağım, onu seviyorum. Buraya da sormak istedim.
Açığım olumlu olumsuz yoruma.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer