30 yaşında bir kadının, 42 yaşında biri ile evlenmesi garip mi?

Arkadaşlar, ben 30 yaşındayım. 11 yıl birini platonik sevdim, olmadı. Evlenme meraklısı olmadığım içinde evlenmedim, gelenleri red ettim.

Aşık olduğum kişi evlenmişti, öğrendim ki, 2 yıl olmuş boşanalı, bu sefer gurur yapmayıp kendisine açıldım, birbirimizi tanıyoruz, ama farklı anlamda daha iyi tanımak istediğini söylemişti, aradan zaman geçti. Şu an mutluyuz.

Evlenme kararı aldık, ailemle tanıştırdım. Ancak ailem ve arkadaşlarım "çok yaş farkı var" diyor. Gerçekten çok mu?

Tabi ki
"çok" dediler diye bırakmayacağım, onu seviyorum. Buraya da sormak istedim.

Açığım olumlu olumsuz yoruma.
30 yaşında bir kadının, 42 yaşında biri ile evlenmesi garip mi?
Cevapla