28 yaşındaki kadının 40 yaşındaki erkekle evlenmesine nasıl bakarsınız?

Ben 28 yasima kadar kendimi her konuda geliştirip ( ev çekip çevirme çocuk bakımı ve iş kariyer sahibi olmak vs) sonra da 40 yaşında eli yüzü düzgün cokmemis işi gücü yerinde hayatının düzene sokmus ve artık yuva kurmak isteyen biriyle evlenmeyi düşünüyorum. Bu devirde en mantıklısı bu bence. Erkenden evlenenler ne evliliklerinin ne de eşlerinin kıymetini bilmiyorlar bence.

28 yaşındaki kadının 40 yaşındaki erkekle evlenmesine nasıl bakarsınız?
Cevapla