Elimden geleni yapıyorum Ama kimse taktir etmiyor kendimi çok hırpalıyorum ama ailem bile hor görüyor?

şu an bile bunlari yazarken ağlıyorum seviyorlar ama bunları yapmaları sevmeyi anlamsız kılıyor karşı cins tarafından da sevilmedim peşinden koşulan olmadım hiçbir zaman ne yapıcam bilmiyorum

Elimden geleni yapıyorum Ama kimse taktir etmiyor kendimi çok hırpalıyorum ama ailem bile hor görüyor?
Cevapla