Arkamda bir ailem olmadığı için herkes beni eziyor ya da kullanmaya çalışıyor. Nasıl dik durabilirim?

Ben daha 20 yasindayim. Ölmeyi bile dusundum halada dusunuyorum. Cunku cok mutsuz ve yalnizim. Cok ozguvensizim. Ailemden cok baski ve siddet gordum. Arkadaslarimin zorbaligina dislanmisligina ugradim. Ne yapicam ben?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Arkamda bir ailem olmadığı için herkes beni eziyor ya da kullanmaya çalışıyor. Nasıl dik durabilirim? #Tesekkurler
Arkamda bir ailem olmadığı için herkes beni eziyor ya da kullanmaya çalışıyor. Nasıl dik durabilirim?
Cevapla