Çalişiyorum birikim yapicam diyorum ailem olmaz diyip beni evden kovup dövüyor. Yanlarinda yaşamak istemiyorum. Ne yapacağım?

Çalişiyorum birikim yapicam diyorum ailem olmaz diyip beni evden kovup dövüyor. Yanlarinda yaşamak istemiyorum. Ne yapacağım
Çalişiyorum birikim yapicam diyorum ailem olmaz diyip beni evden kovup dövüyor. Yanlarinda yaşamak istemiyorum. Ne yapacağım?
Cevapla