22 yaşındayım. 19 yaşında memur oldum. Allah'a şükür evimi arabamı aldım. Bir düzen kurdum. Üniversitemi bitirmek üzereyim. Hem çalışıp hem okudum. Devam zorunluluğu olmayan (hukuk) bölüm bitiriyorum. Askere gideceğim bu yıl inşallah.
Evlilik işini aradan çıkarıp erkenden evlenmeyi planlıyorum. Hatta evet görücü usulü evleneceğim muhtemelen. 3 çocuk babası olmaktan başka da idealim yok 😃
Anadolu kültürüyle çobanlık yaptığım dağlardan hukuk fakültesine oradan devlet kurumuna uzanan yolculuğum var. Sizce erken yaşta evlilik yapmak doğru bir karar mı? Tüm bunları yaptım bu sorumluluğun da altından kalabilecek miyim?
Evlilik işini aradan çıkarıp erkenden evlenmeyi planlıyorum. Hatta evet görücü usulü evleneceğim muhtemelen. 3 çocuk babası olmaktan başka da idealim yok 😃
Anadolu kültürüyle çobanlık yaptığım dağlardan hukuk fakültesine oradan devlet kurumuna uzanan yolculuğum var. Sizce erken yaşta evlilik yapmak doğru bir karar mı? Tüm bunları yaptım bu sorumluluğun da altından kalabilecek miyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer