Arkadaşlar evlenmeyi düşünüyorum her şeyi erken hallettim sizce doğru bir karar mı?

22 yaşındayım. 19 yaşında memur oldum. Allah'a şükür evimi arabamı aldım. Bir düzen kurdum. Üniversitemi bitirmek üzereyim. Hem çalışıp hem okudum. Devam zorunluluğu olmayan (hukuk) bölüm bitiriyorum. Askere gideceğim bu yıl inşallah.
Evlilik işini aradan çıkarıp erkenden evlenmeyi planlıyorum. Hatta evet görücü usulü evleneceğim muhtemelen. 3 çocuk babası olmaktan başka da idealim yok 😃
Anadolu kültürüyle çobanlık yaptığım dağlardan hukuk fakültesine oradan devlet kurumuna uzanan yolculuğum var. Sizce erken yaşta evlilik yapmak doğru bir karar mı? Tüm bunları yaptım bu sorumluluğun da altından kalabilecek miyim?
Arkadaşlar evlenmeyi düşünüyorum her şeyi erken hallettim sizce doğru bir karar mı?
Cevapla