
Öyle insanlar var mı etrafınızda? hmmm ben olsam görmemezlikten gelirim çünkü öylesi anca böylesini hakeder🙃🤭😉siz ne yapardınız tepki verir miydiniz?
*Öyleleri tehlikeli olur hiç bulaşmayın 😂👍

Öyle insanlar var mı etrafınızda? hmmm ben olsam görmemezlikten gelirim çünkü öylesi anca böylesini hakeder🙃🤭😉siz ne yapardınız tepki verir miydiniz?
*Öyleleri tehlikeli olur hiç bulaşmayın 😂👍
Ben umursamam bile güle güle derim ve sadece hayatımdan çıkartırım o kişiyi ve bir daha iletişim dahi kurmam zaten günümüzde herkes öyle geliyor bana kimse sadık değilmiş gibi sanki..
Öyle birinin zaten ne aşkına inanırım o saatten sonra ne de sevgisine. Allah yolunu açık etsin der yoluma bakarım. Zaten erkeklerin özeti bu şekilde genelde. Bugün senin için ölüyorum bitiyorum der oysa hepsi bir sözden ibaret. Yarın gider hemen başka birini bulur. Yani ben zaten ne sevgilerini inanıyorum ne de aşklarına..
Eig teşekkür ederim. 💜
yıldız tilbe - yürü anca gidersin
Cevap
12Cevap
Merhaba,
Normal daha yeni gördüm yaşadım çevremde! 😅
Günümüz ilişkileri işte insanları canları cehenneme, lanet olası pislikler! 😅
Tepki vermem, şükrederim gitti diye. Bazilari senelerce kandırıyor duygularla oynuyor gelecekse böylesi gelsin şükür sebebi valla😄
Sana aşık olmak istiyorum diyip ertesi gün ghostlayanı biliyorum ben. Fazla umursamadım sadece tuhaf geldi böyle yapması 😂
Oldu zamanında böyle bir durum 😊 Öyle baktım sadece.. Bazı insanların gözlerinin önünde bitmesi üzücü olsa da kendine gelmen için gerekli..
Alıştık ki ya.. sevmeler yalan olunca gitmeler kolay oluyor.. tepki mepki veremem... bide tepki mi vereceğim.. yerle bir olsun
Ne söylenir ki böyle bir insana
🙄🙄🙄bence de bir şey söylenmez
Tanıdım öylelerini de, ona göre muamele yaptık.
Böyle insana y***** denir zaten ne olacak hayatımda tutmam
Haha olmuştu ama şaşırmadim hiç tam beklediğim ondan hareketti
Arkadaş olarak bunu yapan vardı. Fark ettiğim an hayatımdan şutladım gitti.
Ama hani simdi sizde onları seviyonuz yalan yok
Böyleler zaten genelde erkekler.
Bu yüzden tek kalıyorlar.
Ayran gönüllü, yalancı biri... Böylelerini çok iyi tanıyıp yüzüne bakmayacaksın. Gördüğün her ortamda hareketlerine rezil edeceksin...
Tepki mi? Tepkiyi bile hak etmez!! Duymamazlıktan geliniz...
Ben anladım insan kendindenbahseder insategramı aklıma geldi
Ahhh bebegim ben hepinizi seviyorum...
Pek de tepki vermem çünkü ciddiye almam
Seni Allah bildiği gibi yapsın derdim😂
Çoğu erkek oyle
sevmiyormuş derim
Demekki sadik degil
Bir tepkim olmaz..
Cok güzel olur 😎
Beni sevmemis
Yoohhamina 🤣🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?