Hiç tanımadığınız biri, hiç beklemediğiniz bir anda çıkıp size "seni seviyorum" dese o an tepkiniz ne olurdu?
Cevabın nedir?
Cevapla
Aşk İlişkileri konusunda 10,2b cevap paylaştı. kızların cevapları kanımı dondurdu.. ben başka diyecek bir şey bulamıyorum.. sorduğunda herkesin sevgiyi aradığı bir dünyada , böyle bir şeyi ancak , içinde gerçekten yoğun duygular büyütmüş bir insan , tüm gururunu ayaklar altına alıp ve tüm cesaretini toplayıp gelip söyleyecek , ve cevap olarak sadece kötü muamele , ret ya da alayla karşılaşacak.. Söyleyecek bir söz yok bunun üzerine gerçekten.. Bunu gelip söyleyen insan ya manyaktır ya da yalancı, değil mi.. Kim ki o, ciddiye alıp, gel bakalım şöyle, kimsin sen nesin, nedir bu , bir anlat bakayım seni bir tanıyayım diyelim değil mi.. Delidir o zaten kesin.. Ya şakadır ya da kötü bir niyeti vardır , kesin ya.. Hı hım.. Tümüyle çıldırmış bir dünyada , böyle bir şeyi , nadiren de yapan insanlar hala var biliyor musunuz.. O insan eşsiz duygular büyütüp içinde, tanıdık ya da yabancı , kız ya da erkek , güzel ya da çirkin , dayanamayıp gelip bunu itiraf edince aldığı karşılığa bak ya.. Çıldırmışsınız siz gerçekten.. Tamam, zorla kimseye , tamam kabul et diyemeyiz ama, size açılan kişi, dünyadaki en güçlü ve saf şeyden bahsediyor.. Seviyorum diyor.. Sevmek kelimesini çocuksu alın.. Çılgınca aşık olmak gibi düşünün.. Bir insanı tanıyıp zaman içinde gelişir sevgi ama , bir kızın bile mi saygısı kalmamış buna.. Böyle bir şeyi itiraf eden kişinin hakettiği tek şey, ciddiye alınıp , kendini ifade etmesine izin verilmesidir.. O alay edip yanınızdan kovduğunuz insan, çok özel bir insan olabilir.. Saygı duyun insanlara , saygı gösterin sevgiye.. Kimsenin kollarına atlayın diyen yok ama , ciddiye alın dinleyin o sevgiyi.. Belki gerçek ve çok büyüktür o sunulan kalp size.. Para verilse herkes alır, Kalp verilince kimse.. Sonra herkes , - Ben sevgiyi arıyorum , ama bulamıyorum , herkes beni kullanmaya çalışıyooo... Müstahak , kusura bakmasın kimse.. İnsanı insan yapan şeydir sevgi.. Ama kuruş değeri kalmamış hiç birinizin gözünde.. Alay etmeye devam edin, burun kıvırıp elinizin tersiyle itmeye devam edin.. Aferin.
37 Yorumla- +1 yıl
Arkadaşım o kadar mükemmel yazmışsın ki tebrik ediyorum seni. Duygularıma tercüman oldun.
Soran+1 yılyani doğru düşünüyorsun
En İyi Cevaplar
+1 yılGeçen gün bir kız gördüm kampüs arabasına binen. Çok hoşuma gitti. Hayallerimdeki kız işte bu dedim o an. Çok güzeldi, büyülemişti beni. Hani hayatınız boyunca sahip olmayı dilediğiniz ideal eşi hayal edersiniz de onu tüm detaylarıyla canlandıramazsınız ya kafanızda, ama onu görünce hah bu o işte dersiniz, bu da tam olarak öyle bir şeydi işte. Ben öyle gördüğüne aşık görmediğine bulaşık bir tip değilim. Eli yüzü düzgün yakışıklı biri sayılırım. Ancak öyle pek çıkmışlığım da yok...
Neyse, orada konuşamadım onunla, dilim tutuldu, geçti gitti. Kaçırdım o kızı. Ama bana biraz bakmıştı, bir şey diyecekmiş gibiydi, hafif tebessüm etmişti sanki ama pek emin olamamıştım tavrından. Şimdi koca kampüste onu bulmak için 3 gündür kampüsü turluyorum. Avare avare gezişim rahat bir toplam 10 saati geçmiştir eminim. Kampüsün girişine en yakın durağında otobüsleri bekliyorum saatlerce; inenleri ve otobüstekileri kesiyorum tüm boş vaktimde. Sadece onu tekrar görmek, tüm cesaretimi toplayıp onunla ayaküstü birkaç dakikada tanışıp benim için bir 15-20 dakikasını ayırıp bana bir kafede eşlik edebilir mi diye. Derdim makara geçer gibi ayaküstü "evlen benimle" gibi bir saçmalık değil. Ona gidip ondan çok etkilendiğimi, -sevgilisi olsun olmasın- ondan çok hoşlandığımı itiraf edip bunun bilincinde olarak beni bir arkadaş olarak kabul etmesini sağlamak, onunla yakınlaşmaktı. Hem onu tanımak, etkilemek hem de onun beni tanımasını sağlamak istiyordum.16 Yorumla- +1 yıl
Geçen gün bir kız gördüm kampüs arabasına binen. Çok hoşuma gitti. Hayallerimdeki kız işte bu dedim o an. Çok güzeldi, büyülemişti beni. Hani hayatınız boyunca sahip olmayı dilediğiniz ideal eşi hayal edersiniz de onu tüm detaylarıyla canlandıramazsınız ya kafanızda, ama onu görünce hah bu o işte dersiniz, bu da tam olarak öyle bir şeydi işte. Ben öyle gördüğüne aşık görmediğine bulaşık bir tip değilim. Eli yüzü düzgün yakışıklı biri sayılırım. Ancak öyle pek çıkmışlığım da yok...
- +1 yıl
Neyse, orada konuşamadım onunla, dilim tutuldu, geçti gitti. Kaçırdım o kızı. Ama bana biraz bakmıştı, bir şey diyecekmiş gibiydi, hafif tebessüm etmişti sanki ama pek emin olamamıştım tavrından. Şimdi koca kampüste onu bulmak için 3 gündür kampüsü turluyorum. Avare avare gezişim rahat bir toplam 10 saati geçmiştir eminim. Kampüsün girişine en yakın durağında otobüsleri bekliyorum saatlerce; inenleri ve otobüstekileri kesiyorum tüm boş vaktimde. Sadece onu tekrar görmek, tüm cesaretimi toplayıp onunla ayaküstü birkaç dakikada tanışıp benim için bir 15-20 dakikasını ayırıp bana bir kafede eşlik edebilir mi diye. Derdim makara geçer gibi ayaküstü "evlen benimle" gibi bir saçmalık değil. Ona gidip ondan çok etkilendiğimi, -sevgilisi olsun olmasın- ondan çok hoşlandığımı itiraf edip bunun bilincinde olarak beni bir arkadaş olarak kabul etmesini sağlamak, onunla yakınlaşmaktı. Hem onu tanımak, etkilemek hem de onun beni tanımasını sağlamak istiyordum.
- +1 yıl
Gerçekten aşığım ben o kıza. Ama gidip damdan düşer gibi bunu ona söyleyemem. Hem bir erkek arkadaşı var mı bilmiyorum. Adını bile bilmediğim biri bu. Ama yaşadığım bu his gerçekten de gerçek! O kız bana evet dese bir yengeç burcu erkeği (duygusal-romantik yapıda bir insan) olarak sevgimle boğarım onu. Ama sırf mutlu olmak için beğenmediği birine evet demesi gerekmediğini ve hatta demeyeceğini biliyorum. Ben zaten ona baskı yapma taraftarı değilim. Gayet ciddi bir amacım var. Kimseye karşı eğip büktürmediğim egomu/gururumu bir kenara bıraktım, cesaretimi topladım, şimdi emek harcayarak onu bulmaya çalışıyorum. Sonra onu etkilemek için olabildiğince zekamı, espritüel yanımı ve iyi niyetimi öne çıkararak onu etkilemeye çalışacağım.
- +1 yıl
Olur, olmaz, onu bilemem, ama yok derse de içime gömüp önüme bakmaya çalışacağım artık. Zorla güzellik olmaz.
Ama ben denemezsem, o bunu düşünmezse nasıl gerçek aşk olacak ki?
Bir kız olsam bana ilan-ı aşk eden bir erkeği muazzam onore eder, önünde yok diyebilmek için epey ezilir büzülürdüm. Ama konudaki kadınların bu tavrı teklif etmeye çekingen erkekler yaratıyor ve ondan sonra da gerçek aşkı bulamadıkları için serzeniyorlar. Kadınların çoğu kendilerinin teklif etmemesi gerektiğine dair bir gurur içerisindeyken aynı zamanda kendilerine teklif eden beğenmedikleri erkekleri acımasızca bozma eğilimindeler. Kadınların düşmanı yine kadınlar yani.
Bayanların bu yorumlarını görünce epey moralim bozuldu. Eğer o da buradaki bayanlar gibi düşünüyorsa diye endişeye kapıldım şimdi.
Soran+1 yılMüsait bir zamanda okumaya çalışıcam bunları :) teşekkürler cevap için :)
+1 yıladamın tavrına ve tipine göre değişir milyonda bir ihtimal hoşuma da gidebilir, nefret de edebilirim ama her iki durumda da ''git başımdan ya sen kimsin derim.'' ya utanıp gülümsememe engel olmaya çalışarak ya da ciddi durup gözlerimi açıp korkutmaya çalışarak.
11 Yorumla
Soran+1 yılpardonda adam seni sevdiğini söyledi küfür etmedi :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılbir doktoru tavlamaya gitmiştim. bana numaranı ver senden hoslanıyorum dedi. içimden güldüm. tamda o iş için gitmiştim. sevgili olduk sonra ayrıldık. sevismek istiyordu bende evlenmek. aynı amaç, farklı beklentiyle sonuçlandı
21 Yorumla
Soran+1 yılüzüldüm :(
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
144
Cevap
99Cevap
bişey demezdim o an düşünemezdim giderdim yanından hemen düşünür öyle cevap verirdim hiç başımada geldi aslında ya da telaşdan saçma sapan cevap verirdim :D çunki gerçekte başıma geldi aynı olay :)
ve ben saçma sapan cevap verdim :) cevap bende sır :D :) of ya hayla aklıma gelince utanırım :) yani benden daha odunu olamaz :)21 Yorumla
Soran+1 yılCevap neydi 😃
Beni hiç tanımayan birisi beni nasıl sevebilir? Uzaktan görüp hoşlandı o zaman bunu dile getirebilir tabi kızın söylemesi gerek bunu erkek söylediğinde direk yol alması gerekir. Kız için bu sadece alay geçmek gibi gelir, kız düşünür bunun canı sıkıldı geldi bana sarıyor bunun başka bir izahı yok. Tabi bu işin daha detayı var mesela aynı okula gidip ama tanımadığın birisinden duyduklarından onu gördüğün de sana hissettirdiği şeylerden yola çıkarak dürüst bir şekilde iletişimi sağlarsan biraz daha şanslısın. Ama hiç beklemediğin an da biri seni seviyorum derse kaybol demek gerçek tepkidir...
11 Yorumla
Soran+1 yılDeğişik..
kafayı mı yediniz pardon ama! derim en sinir olduğum hareketler bana tanımadığım insanlar böyle şeyler söylerse tepkimi alır ki keza tanıdığım biri de seni seviyorum dese bişi hissetmiyorsam cevap vermem
ama benim de ilgim olan sevdiğim biri dicek tepkiyi gör :)11 Yorumla
Soran+1 yılHayırlı işler :))
- Aşk İlişkileri konusunda 717 cevap paylaştı.
+1 yıloldu da :) okulun bahcesınde kantıne gıderken bırı onume geldı senı sevıyorum dedı etrafa saga sola baktım saka mı bu dıye :D sonra 'haa' dedım saskınlıkla cunku karsımdakını tanımıyodum bıle sonra evet dedı ben senı tanımıyorum kı dedım o da ama sevıyorum dedı yurudum kantıne :D
11 Yorumla
Soran+1 yılPeki :)
Gülümserdim. Sonra da ne dememi bekliyorsun derdim. Çok hayalperestim tabi. Birisi bana seni seviyorum demedi demez de galiba:ddF
34 Yorumla
Soran+1 yılHmm olur birgün 😊
Soran+1 yılolmadı be @veysel079 :D
Aşk İlişkileri konusunda 495 cevap paylaştı. Herkesin sevilmek hoşuna gider. Ilk başta mutlu olurdum ama tanımadığım için Şüphe ile de yaklaşırdım. Kırmadan kim olduğunu beni nerden tanıdığını sorardım.
14 Yorumla
Soran+1 yılEn güzeli 😊
Soran+1 yılAma sorun şu ki ne o seni tanıyor nede sen onu 😊
Soran+1 yılHmm peki 😊
- 31 Yorumla
Soran+1 yıl:))
+1 yılhosuma giderdi
o söz kime söylenrise söylensin hosuna gider42 Yorumla
Soran+1 yılYani :)
- 11 Yorumla
Soran+1 yılResim gözükmüyor :)
Cevremdeki herkesi gizli hayran potansiyeli olarak gormeye basladigim andir
32 Yorumla
Soran+1 yılPeki :)
+1 yılBu da nerden cıktı derdim. Bide hani bir erkek bir kıza diyince inanasim gelmiyo. Laf olsun diye...
15 Yorumla
Soran+1 yılPeki 😊
- +1 yıl
Ama kaybol velet de derim ask boyle mi ilan edilir:)
Soran+1 yılGüzelmiş ama genelde yaşı büyük olur erkeklerin diyebilirmisinki 😊
- +1 yıl
Yani o zamanda yasindan utan derim:)
Soran+1 yılHıı 😊
+1 yılSapsal sapsal bakardim suratina once gozlerimi kocaman acip ha? Derdim eger asik oldugum kisi tarafından soylenmisse sarilirdiim
12 Yorumla
Soran+1 yıl:)) gözleri kocaman açma lafınız bile hoş hiç öyle bir durumla karşılaşmadım :D
2 kere basima gelmisti bu olay karsilik veremedigim icin uzulmustum tanisaydim belki fikrim degisebilirdi
11 Yorumla
Soran+1 yılTabi tanımak önemli
Sevmek için zaman gerekir. Beni ne kadardır takip ediyor inceliyor araştırıyor diye kafamda kurardım kesin. Belki adam sayko bilemem şimdi...
13 Yorumla
Soran+1 yılSayko derken 😊
Soran+1 yılSaykomuyum şimdi ben 😃
+1 yılGönlümde sana yer yok ama ayakta gidebilirsin derdim.
21 Yorumla
Soran+1 yılPeki tamam :DD
+1 yıl1 saniye bile kaybetmeden koşarak ordan uzaklaşırdım delirmiş olmalı ne yapacağı belli olmaz :D
29 Yorumla
Soran+1 yılÖnce adamı delirt sonra deli var de kaç 😃
- +1 yıl
Tanımıyormuşuz ama nasıl delirteyim :D
Soran+1 yılGüzellik delirtir adamı 😃 ve bu yüzden sana gelip tanımadığı halde itirafta bulunuyor 😃
- +1 yıl
O kadarda değil :D
Soran+1 yılOkadar bela olabiliyor bu kız milleti 😃
- +1 yıl
Bizi gözünde bu kadar büyütme bence :D
Soran+1 yılHepinizi değil 😃
- +1 yıl
İyi :D
Soran+1 yıl:))
nasil söylediyine bağlı pat diye söylüyorsa samimiyetine asla inanmam ama tanidigim biri söylüyorsa hoşuma gider ama asla bozuntuya vermem ve sazan gibi atlamam.
11 Yorumla
Soran+1 yılPekii
şımdı gıt daha sonra gel.(bı kendımı toplım) derdım
11 Yorumla
Soran+1 yılHmm peki 😊
+1 yılManyakmisin kardesim git basimdan mal derim herhalde.
11 Yorumla
Soran+1 yılHmmm
+1 yılbaşıma geldi.. çocuk sevgilim olduğunu da biliyor hatta..
12 Yorumla
Soran+1 yılİyiymiş sonuç hayır yani :D
- +1 yıl
tabiki de hayır oldu.. kırmadan açıkça konuştum.. seviglime diyemedim ama
Ne guzell desin ama korkudanda kesin elim ayagim. Bir birine girer
11 Yorumla
Soran+1 yılCevap vermeden tüyermisin sende :D
- Aşk İlişkileri konusunda 948 cevap paylaştı.
+1 yılBeni sevmeyenler ölüyor sen yaşa derim :) ( Hoşlandıysam tabi ki) Yoksa buzzz buzzz bakarım :)
11 Yorumla
Soran+1 yıl:)))
+1 yılHııı, ne yani? derdim, donardim, yüzüm kızarırdı, uzaklaşardım
11 Yorumla
Soran+1 yılOda iyiymiş 😊
Ilk defa gördüğüm birinin demesi olmaz pat diye demez kimse:)
14 Yorumla
Soran+1 yılOlduki dedi diyelim 😃
Soran+1 yılTamam korkutma milleti 😃
- Aşk İlişkileri konusunda 514 cevap paylaştı.
+1 yılHadi canım demiştim en son :D ya o değil de son zamanlarda oldukça sık karşılaşıyorum bu durumla. Sıkıldım hiçbirini istemiyorum. :( ya seveceğim biri desin şu anlamlı cümleyi artık :(
11 Yorumla
Soran+1 yıl:))
- Aşk İlişkileri konusunda 459 cevap paylaştı.
+1 yılbende seviyorum beni deyip gecerim. boyle aptalikla gelmesin karsima
11 Yorumla
Soran+1 yılHmm peki :)
Demişti biri sevdiğim biri. Anlamadım dedim:D Ciddi misin dedim :D Çok şaşırdım...
13 Yorumla
Soran+1 yılEe sonra 😊
Soran+1 yıl:))
Kendi kendine sevsin dursun ne dicem bir sey demem ne karisirim alemin sevmesine :)
11 Yorumla
Soran+1 yıltamam senin sevdiğin biriyse 😊
Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Çok yanlış strateji izliyosun en son söylenir bu derdim :D
13 Yorumla
Soran+1 yılÇocuk korkmuş kaçırmak istemiyor 😃
Soran+1 yıl:))
+1 yılmutlu olurdum da sevdiğim kişiyse eğer. değilse sert tepkiyle uğurlardık
23 Yorumla
Soran+1 yılHiç tanımadığınız diye belirtmiştim 😊
- +1 yıl
o zaman, yine sert bir tepki verirdim.
Soran+1 yılHmm anladım
Ben de kendimi seviyorum, beni sevmekle çok haklısın derim..
21 Yorumla
Soran+1 yılYani bu olabilir haklısın :D
+1 yılOlabilir sevebilisin bir sakincasi yok diyorum aniden soyleyen oldu cunku:)
11 Yorumla
Soran+1 yılAnladım :)
Teşekkür ederdim..
Sevmek ÖZELLİKLE SEVİLMEK ÇOK GÜZEL BİR DUYGU ...11 Yorumla
Soran+1 yılYani :)
Acayip derecede şaşırır ve bir o kadar da memnun olurdum. Sevmek ve sevilmek çok güzel kavramlar sonuçta..
11 Yorumla
Soran+1 yılTabiki :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılBana kaderimin bir oyunumu bu... Demeye başlar Orhan babaya bağlarım :)
21 Yorumla
Soran+1 yılTepkiye bak 😃
+1 yılBende seni takdir ediyorum yolun açık olsun derdim. :)
11 Yorumla
Soran+1 yıl:))
Gizli Üye(30-35)+1 yılO an nekadar adam gibi adam olduğunu düşünürüm ve cesaretinden dolayi tebrik ederim
22 Yorumla
Soran+1 yılSonucu nedir peki
Cevap sahibi+1 yılTanisirim onunla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBeni başka birisiyle karıştırdın herhalde derdim :)
11 Yorumla
Soran+1 yıliyiymiş :)
+1 yılya kişiliğe ve karşındaki kişiye bağlı. kız senden hoşlanıyorsa öyle yapman hoşuna gider. mesela benm hoşlandğm çock gelip dese. ağzımı kapatır gözlerimi kocaman açardım :D :D :D
11 Yorumla
Soran+1 yılWuuww güzelmiş 😃
Herkes Bunu Yapmayı İsterde Olmuyor Malesef. Genelde Malmısın S. g. Gibi Bir Terslenme Durumu Oluyor. Yakından Tanıdığın Halde Rededenler Var. Direk Söylenecek Birşey Değil Bence.
12 Yorumla
Soran+1 yılOlduki söyledi işte 😊
+1 yıl4 gün önce böyle bir şey yaşadım ve şu an çıkıyoruz:)
11 Yorumla
Soran+1 yılGüzelmiş :)
Cok sasiririm ciddi misin diye sorarim ciddiyse ama benim sana karsi boyle duygularim yok derim
11 Yorumla
Soran+1 yılPeki :)
Hiç bir kız bana öyle bişi demez dese dese tipinden dolayı nefret ediyorum der
12 Yorumla
Soran+1 yıl:DD
Kesin şaka diye düşünürüm , sevdiğim var ama benim , derim ve çekilirim
21 Yorumla
Soran+1 yılGüzell 😄
Gizli Üye(30-35)+1 yılbak şimdi ben bu şakaya gülmüyorum daha yaratıcı bir tane bulursan gülerim karşim derdim
11 Yorumla
Soran+1 yıl:))
+1 yılAşk hesap kitap zaman mekan ayırt etmez beklemeyi sevmez hareket ister
11 Yorumla
Soran+1 yılHmm
- Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yıl20 Yorumla eğer sevdiğim birinden bunu duyduysam çok hoşuma giderdi :) havalara uçardım :D
11 Yorumla
Soran+1 yılMalesef tanımıyorsun bile 😃
Guzelse bende seni seviyorum derim konusuruz olursa olur olmazsa Allah büyük :)
11 Yorumla
Soran+1 yıl:))
Saçma şeyler dostum hayal gücünü biraz daha zorlamalısı basit soruydu.
11 Yorumla
Soran+1 yılhmm peki
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yıl"Hangi kameraya el sallıyorum?" diye sorardım...
51 Yorumla
Soran+1 yıl:))
+1 yılOldu öyle bişey ben seni sevmiyorum diyip ordan uzaklaştım :)
11 Yorumla
Soran+1 yıl:))
Gizli Üye(36-45)+1 yılHoşuma gider sorgulardim neden nerede gordun beni bu kanaate nasil vardin derdim kizlar gibi oha cus delimisin falan abartili tepki gostermem cok tipim degilse olmaz derim olabilecekse tanisalim konusalim derdim.
00 Yorumla
+1 yıl:D benim başıma geldi , beni 2 yıldır takip eden birisi bir arkadaşı aracılıgıyla tanışdım ama aşırı çirkin oldugundan direk ilgilenmedim yani :D
00 Yorumlaönce gülerek aa bende seni seviyorum derim sonra sinirlenerek bir s*ktir git derim
04 Yorumla
Soran+1 yılSakin ol şampiyon 😊
Soran+1 yıl@Blue1990 sana dedi şampiyon :D
Tanımadığı insana seni seviyorum diyen kızdan sevgili olmaz. Konuşmam bile onunla.
10 Yorumlabende seni seviyorum diyip operdim. ondan sonra ne mi yaparim? yuru git l*n sen her onune gelene bunu mu diyon o... der kacardim.
00 YorumlaPardon sen kimsin de beni seviyosun derdim :D :D
21 Yorumla
Soran+1 yılİçine erkek sevgilimi kaçtı nedir bu kendini savunma arzusu :D
ne zamandan beri :) derim
22 Yorumla
Soran+1 yılyaklaşık 3 dk 28 saniye falan :D
Bende seni seviyorum hayatım der giderdim :>
21 Yorumla
Soran+1 yılPeki :)
- Devamını Gör (183)
Devamını Gör(228)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Hiç beklemediğiniz anda biri sizi seviyorum derse tepkiniz ne olurdu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar