Hiç flörtüm, sevgilim, erkek arkadaşım olmadı ve umut yok gibi geliyor artık. Normal mi?

20 yaşındayım. Baskıcı bir ailem de olmadı, birçok koleje de gittim, şu an ünideyim hiç erkek arkadaşım olmadı. Bazen çok çirkin miyim diye düşünüyorum ya da dışarıdan çok sert görünüyorum ya da bilmiyorum ama sanki artık hiç olmayacakmış gibi geliyor. Ve hani daha önce hiç yaşamadığm için biriyle sevgili olmak fikri bile çok tuhaf geliyor ya da birinin beni gerçekten sevme ihtimali.. 😟 sizce hâlâ şansım var mı? Ve böyle biri hakkında ne düşünürsünüz karşı cinste mesela

Hiç flörtüm, sevgilim, erkek arkadaşım olmadı ve umut yok gibi geliyor artık. Normal mi?
Cevapla