Hiç erkek arkadaşım olmadı, kendimi boşlukta hissediyorum. Bu hisler neden var?

bi kaç ay sonra 30 olacağım. şimdiye kadar hep yalnızdım. erkeklerle bi alakam da olmadı ve hiç kimseyi de aramadım. hep ailemle takıldım gözümü dünyaya açtığımdan beri. ve evlilik, eş gibi şeylerden söz edilince kendimi bu konuda boşlukta hissediyorum. hayatımda bi erkeğin varlığına bile alışık değilim, kendimi toplumsal gerçeklikten uzak hissetmeye başladım. ömrümün sonuna kadar ailemle yaşayıp gitsem ne olur acaba, bu anormal bi şey mi?

Hiç erkek arkadaşım olmadı, kendimi boşlukta hissediyorum. Bu hisler neden var?
Cevapla