Sizin için ayrılık kararı vermek kolay mı? Sevince ayrılamayacak kadar çok bağlanır mısınız?

Sizin için ayrılık kararı vermek kolay mı? Sevince ayrılamayacak kadar çok bağlanır mısınız?

Ayrılıkla hiçbir zaman kolayca olmaz ne güzeldir ki bitmez hiçbir insan bedeni insan gibi ayrılmaz, genelde gerçek hayatta çok fazla ilişki tecrübesi olmadım genelde böyle sanal ilişki uzak n ilişkisi yaşadım oda en fazla bir yıl sürdü o yüzden çok fazla tecrübe sahibi değilim, fakat bir ilişki de sorunlar varsa sürekli kavga yıpratıcı saygısızlık durumları oluyorsa artık anlaşmazlık sorunları yaşıyorsam, uzak durmak en güzeli olacaktır, zaten ayrılırken çoğu kişide saygı kalmıyor.
Ben ayrılırım evet zaten ben mutsuzsam o ilişki çoktan bitmiş demektir benim için gerçekten aşık olduğum ya da sevildiğim zaman mutlu olurum yani karşımda ki kadın bana değer vermiyordur bu yüzden de zaten mutsuzumdur veya ilişkimiz de anlaşamıyoruz demektir ki bu durumda da devam etmenin bir anlamı olmazdı benim için.. yani vaz geçerdim. ama küçük sorunlar olabilir tabi ki de her ilişki de o zaman vaz geçmezdim sonuna kadar devam ederdim ama baktım ki çözülemeyecek nokta da ayrılırdım o zaman
Mutsuzluktan kan kusmaya başladığımda ayrılıyorum djjdjd
Mutsuzsam ayrılırım, enerjim düşüyor.
Teşekkürler bebiş 🫶
Ricalar tatlım 🫰
Cevap
12Cevap
Merhaba,
Hayır ayrılmam, ben bırakmam sevdiğimi, bırakamam, her şeye rağmen, her halükarda yanında olurum. Bizde gitmek yok, bırakmak yok. Çünkü bir kere bırakmıştım ve pişman olmuştum. Yeniden pişman olmak istemiyorum! 😅
+ Mutsuz oluruz biz seninle.
- Olalım ne var? Ben seninle mutsuzluğa da varım 😌
Bu yazı geldi aklıma soruyu okuyunca ayrılmak kolay değil bence sevdiğin bir insandan 😌
Yorumlara bakarsak herkes çok kolay vazgeçebiliyor
Sevmek sadece mutlu olmak değil ki mutsuzda olursun ağlarsın da kavgada edersin mutlu olacağın günlerde olur elbet hemen mutsuz olduğunda ayrılacaksan o sevmek değil bı hevestir bence. Mutlu olmak bende insanın elinde anlasamazsin ayrılırsin ona bir şey demem ama mutsuzum seninle demek bence sadece bir bahane 😌
Suna cevap yok mu 😳
Bu durum bir rutin olmuş ve çözmek için hayatımdaki insandan çaba göremediğim bir noktadaysam evet, ayrılırım. Aksi durumda mutsuz anlar da yaşanacaktır, atlatılır. Ayrılık son raddeye gelmeden ne akla gelmeli, ne dile düşmeli.
Baktım çok mutsuzum ve birşeylerin yolunda gittigini düşünmüyorum ayrılırım. Çünkü mutlu olmadıktan sonra zehir olur. Ama sorunun sebeplerini de ararım.
Mutsuzsam sevgimi bir kenara koyarak ayrılma kararı alırım. Maalesef sadece sevgi karın doyurmuyor. İlişkinin içinde mutluluk saygı anlayış da olmalı.
Bir şeyler yolunda gitmediğinde ister istemez kendimden soğutuyorum zaten ayrılmama gerek kalmıyor
Mutsuz olduğumu hissediyorsam karşı tarafa bunu hissettiririm ve eğer umurunda değilse kesinlikle ayrılırım..
Hiç bir saniye düşünmem. Hiç kimsenin duyguları benim ruh sağlığımdan değerli değil.
Alışkanlık varsa ayrılık zor gelir ama mutsuz bir ilişkinin sonu yok, mecbur ayrılmalı
Çabalarım. Gerçekten çabalarım ama o inceldiği yer gelirse ipi kendim keserim
Mutsuzsam uzaklaşırım kendime olan sevgim ağır basar.
kolay değil ama imkansız da değil canımdan kıymetli değil ya kahrını çekemem kimsenin yani
Mutsuzluk nedenime bağlı. Kolayca ayrılmak için çok büyük bir neden lazım.
ayrılırım mutsuz olacaksam niçin devam edeyim
Mutsuzsanız ayrılın bence mutlu olmicaksak neden iliski yasiyoruz ozman
Ben genelde herkesi takıntı yaptığım için asla kolay ayrılamıyorum
Biraz daha devam etmeyi denerim çok yıpranıyorsam ayrılırım
Kolayca değil de ayrılırım
Evet bırakırım benden daha değerli degilyq
Mutsuzsam zaten ilişkiye de yansır ayrılırım😅
Evet ayrılabilirim
Mutsuz olduğum ilişki değil, hiç bir yerde durmam...
Rahat edemem, rahat ettirmem...
Ayrılınca mutlu olacağıma inanırsam, evet
Topu direkt auta yollarım
Eyer gercekse kolay ayrılık olmaz
Birleşmek zordur ayrılık kolaydır bye bye
Aynen
Evet
Mutsuzsam tabikii ayrilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?