Daha yeni tanıştık hemen güzelim, canım, seviyorum seni, prenses demeye başladı?

Olay şu. Biz daha yeni arkadaş olduk. Konuşurken dedim sadece arkadaş olalım diye. Niyetimi belli ettim. Çünkü sevgilim olsun istemiyorum yani arkadaş istiyorum. Ama yazismaya basladigimdan itibaren bu lafları soylemeye başladı. Sanki sevgiliymisiz gibi davranıyor. Bende bir şey diyemiyorum ne yapsam?
Daha yeni tanıştık hemen güzelim, canım, seviyorum seni, prenses demeye başladı?
Cevapla