Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bir önceki sorumdan sonra zaman geçince yaşadıklarımı yazıyorum evlendik nişanlımla çok mutlu huzurluyuz ailesi de çok iyi kültürel olarak da anlaşıyoruz evlenin arkadaşlar askınızın peşinden gidin vazgeçmeyin neyse kocam işten gelecek yemek yapıyorum görüşürüz 😅🥰❤️❤️❤️❤️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ben doğuluları tanımadan ön yargılıydım ama gerçekten karakterli adamlarmış bunu gördüm sen çevreni boş ver
İnşallah yaaa
Sen güveniyosan sıkıntı yok
Evet
Allah mutluluğunuzu daim etsin her şey gönlünüze göre olsun ✋
Derler hep takma sen
🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Mutluluğu yakala
Kültür uyuşmazlığı oluyor genellikle bir kaç yıl sonra boşanılıyor
Bilmiyorum artık düzen eskisi gibi değil ki nişanlım geri kafalı degil allahtan İstanbul’da evimiz ayrı olacağı için ailesi ile çok sıkıntı çekmem inşallah
Senin kararın ama sonra pişman olursan buraya gelip ben yaptım siz yapmayın de
Doğruluk payını araştır.
Ya içimizde de birsürü kötü var sadece Kürtlerde yokki
ya dışarıdaki söylentilere aldırmayacaksın ya da iyice araştıracaksın.
Of of
oflayacak bir şey yok. Araştırmanda bir sakınca yok. Araştırmadan nişanlını yargılarsan hayatını hem kendine hem ona zindan edersin.
Benzer problem bende yaşadım. Sürekli olarak dışarıdan duyduğu dedikodularla bana geliyordu. Sevdiğim için hepsinin yalan olduğunu ispatlıyordum. En son tekrar gelince sinirlendim.
"artık sana bir şey ispatlamak zorunda değilim. Ya bana inanırsın ya onda onlara karar senin" dedim.
Bana "kafam karışıyor ne yapayım" deyince.
"Senin kafan karışmasın. Sana mutluluklar bana güvenmeyen biriyle evlilik yapmam" diyerek ayrıldım.
Sonra ailesinin istediği başka biriyle evlendi. Sonradan haberi geldi. Her akşam eve içkili ve sarhoş geliyor muş.
Kıssadan hisse sana.
Rabbim hepimize hayırlısın neyse onu nasip etsin inşallah benim 15 günüm kaldı düğünüme
Ateş olmayan yerden duman çıkmaz haklı olabilirler
Kimse ye bakma
Teşekkür ederim
Araştır sana zahmet
Araştırdım nişanlımın kötü bi huyu yok bana göre ailesini araştırdım ailesinde de bişey yok siyasi görüşüne laf ediyorlar yok onlar malum partilidir falan filan diye ama parti beni ilgilendirmiyor herkesin kendi görüşüdür
Parti ise söz konusu önemli değil. Ailen de araştırmıştır zaten gerekeni
Yok ailem araştırmadı o kadar bilgili değiller köyde yaşadıkları için araştırma imkanı yoktu onların ilk başta babam kızıyordu da sonradan nişanlımla tanışınca sevdi annem zaten saygı duydu sadece iyi insanlar aslında biz sinoptayız evimize her gelen tanıdığımız Kürtler şöyle böyle diyorlar moralimi bozuyorlar 15 gün sonra düğünüm var insanlar hala böyle 😭😭
Tek sorun o ise açıkca konuş.
O konuda Cahil mi bilgli mi sistemli mi yoksa inadına mı o partili öğren. Evlendikten sonra konuşulmaz