Evliligi sevgi kanitlamasi olarak goruyorum evlen evlen diye israr ettim hayir dedi bende bitsin baskasiyla konuscam o zaman dedim sonra beni aldattigini soyledi.
konusurum diye tehdit ettigime hic bisey hissetmiyodum aldatildiktan sonra onu unutmak icin flort oldum mutlu fotolarim bile var ama sevmedigim biriyle konusmak iskence gibiydi o yuzden onuda ben biraktim
uzaktan baska birine asik oldum sandim sonra o evlenmek istedi o israr edince ben boguluyo gibi hissettim. yasattigimi yasadim
Keske evlilik icin israr etmeseydim keske blof yapmasaydim
Asik olmadigin biriyle konusmak cehennem ilgi duyduklarim var ama onlara asik olmadigim icin onlarlada konusmak istemiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer