2. adamla birlikteyiz Şu an
Evli bir adamla beraberim onu elimde tutmak icin ne yapabilirim? Yakin arkadasi eski sevgilim oda evliydi o terketti?
2. adamla birlikteyiz Şu an
Evli biriyle birlikteyim çok heyecan ve zevk duyuyorum. Yanlış biliyorum ama kendimi alamıyorum. Onun yakin arkadasiyla sevgiliydik ama ona ben söyledim şimdiki evli birlikte olduğum adama. Oda başta onla olduysan benle olma dedi ama sonra çok hoşlandığı için birakamadi. Eski adamda beni sorup duruyormuş. Eski sanırım takinti yaptı sizce oylemi? Yenisi de beni bırakmasın istiyorum gittiği yere kadar. Ikiside 53 yaşında ben de 35.
35 yaşında orta yaşlı bir kadınken, neden yaşlı bir adamla birlikte oluyorsun? Neden gençlerle veya yaşıtlarınla değil de, kartlaşmış bir kişiyle birliktesin?
Yaşıtlarım la olamıyorum ciddi evlilik dusundum ama olmuyor
Yaşıtlarınla olmayı denedin mi ki olmuyor diyebiliyorsun?
Denedim istemiyorlar
Evli bir adamın yatağına yattıktan sonra, hala daha bu düşüncede olabiliyor musun?
Cevap
9Cevap
53 yaşında adam 35 in dadını alınca takıntı yapması normal 😀
Sence takintimi yaptı 1. si neden beni suphelendigi kişiye sordu
Yaaa 35 yaşında çıtırsın onun gözünde bide senin sx anlamında en verimli zamanın
Evet
Takıntı yapmaması bence sıkıntılı 😀 txkp edersen konuşabilrşz askında
Aranızda güzel bir çekim varsa bırakmaz seni merak etme
1. ile vardı 2. ile olmaya basladi
Yani anladığım kadarıyla birincisiyle çok daha güzel zaman geçirmişsin. İkinciye de alışmaya çalışıyorsun
Aynrn sence 1. beni ozluyormu
Birini sağ elde diğerini sol elde tut fazla mal göz çıkarmaz
Buda mantıklı bi hareket abla işi biliyor 😀
@Projectmachine aferin nerden anladın muz kazandın ödül olarak
Ahahaah domalim mi?
@Projectmachine siz elden yiyin hocam
Aaa eyvallah hocam teşekkür ederim
@Projectmachine rica ederim afiyet olsun
Evli bir adamla birlikteyken demek ki or. spusun demektir. O yüzden sana akıl vermek yok
Umarım bırakırlar bir aonce
Sence neden birakamiyorlar
1 e yüz vermedim hisrmi yaptı sence ama terkeden oydu
Seninde yakın arkadaşın varsa 😂
bizene
Karısına yazık
Özeliniz de var tabi
Selam tavsiye verıym
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?