Aşk İlişkileri Hava soğuduğunda, erkek kıza ceketini vermeli mi sizce? Letafet1 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!💚 Hava soğuduğunda, erkek kıza ceketini vermeli mi sizce? Cevapla Erkek Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Centilmence bir davranış :D ama italyada yaşamıyoruz bebişim ya shsh 1 1 Yorumla Letafet1 +1 yıl Ah ah.. 😂🥲 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı. Evet ben verirdim tabi ki de 1 0 Yorumla
Saturnwomen Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Vermek zorunda değil tabiki vermezse problem de değil ama verince de güzel olur yani hoş haraketler bunlar 1 0 Yorumla
drwine Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 96% +1 yıl Ben veriyorum ama anormal derecede soğuk seven istisna bir adamım:) Normalde de pek kalın giymem kışın. 2 0 Yorumla
Yadelina Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Verirse hoş olur centilmence vermese de kendi bilir 2 0 Yorumla
Nicksizgirlll Takip Et Xper 5 Yaş: 20 +1 yıl Vermek zorunda değil erkeklerde insan onlarda üşüyebilirler. 3 0 Yorumla
Misakisaki Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 96% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Vermemeli gidip ceket alabilir 3 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı. Kız avel mi getirsin yanında ceketini gocuğunu 2 0 Yorumla
citcatcot Takip Et Yoda Yaş: 39 , eic 97% +1 yıl aklıma gelrn 1 1 Yorumla citcatcot +1 yıl aa link koymuştum yok olmuş :D Yorumla
gizemliiiyim Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Ben verirdim biz kadınlardan daha dayanıklıyız 1 2 Yorumla hayriicavanargiil00 +1 yıl bunun dayanıklılık ile ne alakası var ya Yorumla gizemliiiyim +1 yıl Soğuklukla alakalı hem centilmenlik oluyor Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Centilmence bir davranış :D ama italyada yaşamıyoruz bebişim ya shsh
Ah ah.. 😂🥲
Evet ben verirdim tabi ki de
Vermek zorunda değil tabiki vermezse problem de değil ama verince de güzel olur yani hoş haraketler bunlar
Ben veriyorum ama anormal derecede soğuk seven istisna bir adamım:) Normalde de pek kalın giymem kışın.
Verirse hoş olur centilmence vermese de kendi bilir
Vermek zorunda değil erkeklerde insan onlarda üşüyebilirler.
Vermemeli gidip ceket alabilir
Kız avel mi getirsin yanında ceketini gocuğunu
aklıma gelrn
aa link koymuştum yok olmuş :D
Ben verirdim biz kadınlardan daha dayanıklıyız
bunun dayanıklılık ile ne alakası var ya
Soğuklukla alakalı hem centilmenlik oluyor
kız ceket getirse zaten sorun kalmayacak