+1 yılEvet zorlaşıyor, çünkü insanın 18 yaşından 30 yaşına kadar bir toyluk zamanı oluyor yaşadığı ilişkileri yaşadığı tecrübeler acı tecrübeler tatlı tecrübeler hepsi 30 yaşına kadar tamamen birleşiyor, 30 yaşına geldikten sonra da insan tamamen bir şeylere doymuş artık çocukça ilişkilerden bir kenara bırakıp gerçek ve evlilik yolunda giden ciddi ilişkilere yönelmek istiyor.
Bu noktadan sonra da insanlar öyle kuru kuru flört etmek ve eğlence yerine daha ciddi ilişkilere yönelmeyi tercih ediyor çünkü ergenlik döneminde ya da gençlik döneminin olduğu zamanlarda insanın aklı bir karış havada oluyor.10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Duygusal körlük nedenlerinin başında sıklıkla flörtleşme tutumu gelir arkadaşlar. Artık günümüzde 30'lu yaşların değil her yaş grubunda duygusal ilişkilerin sorunu bu. Biliyorum geri kafalılık olarak yorumlayacaksınız ama internetin getirdiği kolaycılık, alternatif insanların çok olması, herkesin herkese kolayca erişebildiği ve klavye arkasından duyguların birbirine aktığı ortamda kimse bir ilişkinin sorumluluğu altına girmiyor. İnanılmaz bir yıkım olarak yaşadıkları duygusal körlükle karşımda oturan danışanlarım var. 22 yaşında olan da var 42 yaşında olan da... Sürekli flörtleşme, ilişkilenme ve bunun sayısının çok olmasının kaçınılmaz yarattığı durum bu. Flört değil karmaşık olan insanların duyguları karmaşık. Veeee buraya kadar okuyan gözlerinize sağlık :)
20 Yorumla
+1 yılBen 32 yaşında evlendim. Eşimden 8 yaş büyüğüm... 30 'lu yaşlarda zaten dengin pek kalmıyor... Çevrendeki kişilerin çoğu evli mutlu çocuklu oluyor... Birlikte oturduğunda çocuk sohbetleri başlıyor... O yüzden dengini anca bekarlar ile takılırsan bulabilirsin... O zamanda kafaların uyuşması problemi başlıyor... O yaşa kadar alışmışsın yalnız takılmayı özgür olmayı o yaştan sonra da ne çekeceğim moduna girip olacaksa olmuyor bazı ilişkiler... O yüzden evlilik istiyorsan bazen gözü karartacaksın :) ;)
19 Yorumla- +1 yıl
İstemiyorum karartamam önce göz sonra hayat kararır bdjdj
- +1 yıl
Evlenmeden zaten tam olarak tanıyamazsın karşındakini... Ya aynı evi paylaşıp iyice karı koca gibi olacaksın ya da evleneceksin :D :D
- +1 yıl
Tavsiyeler için çok geç kalındı sjsj
- +1 yıl
Neden? Evlendin mi? :D
- +1 yıl
Evet kendimle
- +1 yıl
O da güzel kendini her gün mutlu ediyorsundur :D Kendine çiçek alıp aynanın karşısında bu gün ne kadar güzelsin senin kadar güzel olmasa da bu çiçekleri lütfen kabul et :D :D
- +1 yıl
Aaa bu ben 😌
- +1 yıl
Ne güzel kendinle barışıksın mutluluğun formülünü bulmuşsun... :D Ömür boyu mutlu olmanı dilerim... :):)
- +1 yıl
Bilmukabele
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
137Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılAa sosyetik sahalara dönmüş, yokluğunu bir aramadık değil hani 🩷
Valla 24 yaşındayım, benim içinde zor shdjd sanırım yaşadığımız devirden kaynaklı.
14 Yorumla- +1 yıl
Ohoo bebişim ben döneli çok oldu :D
- +1 yıl
Bir daha bırakıp gitmek yok 😒kim kızdırıyorsa seni süle beraber dövelim djjdjff
Ben yeni fark ediyorum, hoş geldin iyi ettin 🫶 - +1 yıl
Sorun yok tatlım, işlerim vardı sadece yani işle alakalı uzaklaştım döndüm. Kurban olam 😃♥️
- +1 yıl
🫶🫶🥰
- Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
u +1 yılHerkes Bi flört halinde zorlanan kimseyi görmüyorum. Flört mlört bana çok saçma geliyor.
40 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 64,6b cevap paylaştı. Yaş ilerliyor flört saçma hal alıyor artık
16 Yorumla- +1 yıl
Daha eğlenceli hal alıyor demek istedin
- +1 yıl
Söylemem , sen de flörtleşmeye başlarsın sonra
- +1 yıl
Bu yaşta bile saçma geliyor bana
- Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yılİnsanın aklı başına geldiği içindir...
30 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılBence yaş ile pek de ilgisi yok. ben bile şimdiye kadar hayatımda dengim olan bir kız göremedim daha. yani aslında günümüzde aşkı bilen kimse kalmadı bu yüzden de herkes mükemmeli arıyor ama mükemmel diye bir şeyin olmadığını bilmiyorlar.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAvrupada yaşayan birine aşık oldum vize alamadım onun için 10 ülkeyi yürüyerek geçtim yaşadığı yere geldiğimde görüşmek istemediğini söyledi mesleği gereği gizlilik önemliymiş :) bende tövbe ettim aşka meşke önüme gelenle yatar kalkarım evlenmemeye tövbe ettim
220 Yorumla- +1 yıl
Oha bu çok kötü.
Cevap sahibi+1 yıl@Volki87 iyi biri olmaktan vazgeçtim
Cevap sahibi+1 yılAynen öyle biri benim yaptığım fedakarlığı yapsaydı onun her şeyi olurdum
Cevap sahibi+1 yıl@Volki87 aynen öyle o yüzden vazgeçtim
- +1 yıl
Sorun iyi olman değil dengin olmayan kişiye gönül vermen. Ayrıca evli olmadığın resmi bağının olmadığı biri için neden fedakarlık yapıyorsun? Kadin erkek bir yola girecekse evlenmeden baglanmamali. Sizin göreviniz karşınizdaki insani tanımak için uğraşmaktir. Sevgililik flört iste böyle soğutur adamı herseyden. Evliyken yapmanız gereken şeyleri evlenmeden yapıyorsunuz. Su testisi su yolunda kırılır
Cevap sahibi+1 yıl@bitirim_05 aşk işte süründürüyor sürünmeden akıllanmıyor benim gibileri. Şimdi de etrafımda dolanıp duruyor çözemedim amacı nedir stalklayıp duruyor beni
- +1 yıl
Etrafında dolanıp durur çünkü beni de ısyerinde bir arkadaşım kendine bağladı imalı davranışlar ve hossohbet mesajlarıyla. Hediye bile aldı. Ben de aşık oldu sandım. Benim ilgimi hissetti ve kardes ayaklarına yattı. Ben de muhabbeti kestim Benim de etrafimda dolanmaya başladı. Baktı ki suratına bakmıyorum akşama aşk şarkısı attı bana. A. ptal gibi cevap verdim teşekkür ettim. Tuzağına düştüm yani. Şimdi yine ilgilenmiyor benimle. Kızlarla görüyorum bazen ölüyorum gözümün önünde Hersey. Suç bende çünkü. Onunla o kadar samimi olmasaydım mesafeyi korusaydim bunlar olmazdı. Psikolojim yerle bir şu an. Bu yüzden flört sevgililik iğrenç bir uygulama. Hele bir de benim gibi hayalci duygusal biriysen hapı yuttun. Depresyon tedavileri bekliyor demektir
Cevap sahibi+1 yıl@bitirim_05 sen bensin işte düşün onun için Avrupa’ya yürüyüp geldim umursamadı bende gelmişken kalayım burada dedim. burada çalışıyorum şimdi işime bakıyorum sosyal medyada peşimde dolanıyor diye bende kapattım hesaplarımı
- +1 yıl
Benim gibi duygusal davranıp ona inanma. Narsistmis bu insanlar. Tekrar eski a. ptal ilgili insanı istiyorlar. Bu çocuk ara sıra yanıma gelmeye devam ediyor. Arayı soğutmamaya çalışıyor. İlgimi tamamen kaybetmek istemiyor. Bana geldikten sonra tekrar başkasıyla yemeğe gidiyor molaya çıkıyor. Deli ediyor. Sen şanslısın. Yakınında değil. Onu unutman ondan kurtulman zor değil. Ben talihsizim. Onunla aynı ortamlardayim.
Cevap sahibi+1 yıl@bitirim_05 aynen kaybetmek istemiyor beni çünkü saatlerce sohbet ediyorduk en sonunda geldim deyince şaşırdı sonra zaten gelmek istiyordun sen buraya dedi o çok koydu bana onun için gelmiştim çok sevdim onu çünkü yanaşmadı bana şimdi durmadan hep sosyal medya üzerinden stalklayıp yorum yaptığım yerlere yorum yapıyordu nasıl buluyorsa artık beni bende kapattım hesaplarımı bitirdim işte seninki tam kanı bozuk biliyor anlıyor sevdiğini zayıf noktanı yakalıyor sen başkasıyla konuşsan deli olacak
Cevap sahibi+1 yıl@AritzAdurizz komik olan ne irispi evladı neden gülüyorsun ergen çip
- +1 yıl
La Avrupa’ya gitmişsin iştee hayatın gurtulmuş daha ne tatava yapıyorsun sus otur gonuşma yazında gelirsin 3 ay memleketine tatilini yapar dönersin avrupa’na bide şikayet ediyor
Cevap sahibi+1 yıl@AritzAdurizz herkes papağan gibi aynı şeyi söylüyor kurtuldun ne kurtulması ben ne anlatıyorum sen ne diyorsun
- +1 yıl
Keşke orada başkasıyla gözünün önünde olabilsem. Ben de bunu düşünüyorum ama tam tersine o gözümün önünde başkasıyla deli olan taraf ben oluyorum. Bizim gibilerin şansı yok intikam alma imkanımız bile oluşmuyor. Şu arit adurz mudur cevap verme şuna. Ne anlar bunlar halden. Baksana çıkar hesap dolu yorumlar yapmış. Duygusuz insanlarla tartışmaya girme yorulursun
- +1 yıl
aptal işi
Cevap sahibi+1 yıl@bitirim_05 ayar etti beni zaten ben me anlatıyorum o bana gitmişsin kurtulmuşsun diyor malım mülküm var türkiyede işyerim var sussun diye yazıyorum beni buraya aşk sürükledi sevmemiş anlamıyor ki, ben öyle yapacağım bir süre hesaplarım kapalı kalsın sonra bir kozla fotoğraf atayım anlasın onu istemediğimi
- +1 yıl
İyi yaparsın. Başına dert olur bunlar hasta çünkü. Kendi egosunu tatmin etmek için bizim gibi hisli insanları kullanır
Cevap sahibi+1 yıl@bitirim_05 yok yok bıraktım ben artık sildim çok zorlandım sonuçta onun için bu avrupaya geldim beni umursamadı ama yeni bir sayfa açtım burada kendime. Onun için ne yollar aştım 20 gün Avrupada sokaklarda yattım sırf ona yakın olmak için beni umursamadı bile meğer verdiğim ilgiye düşkünmüş
+1 yılÇünkü artık çoğu şeyin farkındasın ve kendini kandıramıyorsun. Yani en azından ben böyleyim.. Bazen birileri ile konuşmak flörtleşmek istiyorum sonra diyorum aman kim uğraşacak hep aynı terane. Böyle bir anda karşılaşıp çekim hissetmeli bir olay lazım bana. Yüzyüze karşılaşıp tanışıp yüksek voltajlı çekim en güzeli 😄
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılGayet mantıklı bir açıklaması var aslında. İlişki, zevkler netleşip keskin sınırlar çizilmeden önce başladıysa o kişiyle birlikte şekilleniyorsun ama zevklerin ve sınırların çoktan netleşmişse, sana benzeyip spesifik kriterlerine uyan kişiyi bulmak zorlaşıyor.
20 Yorumla
+1 yılO yaşlara kadar çoğu kişi bir şeyler yaşıyor. Ve yaşayanların büyük bir kısmı ise artık sıkılıyor. Hayatında süreklilik istiyor. Bundan dolayı flörtlük değil de daha ciddi şeyler düşünüyorlar. Kendinizden büyük biriyle ilişki yaşamayı denerseniz fark edeceksiniz :D
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılKriterlerimiz artıyor dış görünüşün imajın bir şey ifade etmediğinin ayrımına varıyoruz daha sağlam basıyoruz yere daha sık irdeliyoruz. Bir tatlı gülüşe, bakışa bir söze kanmıyorsun maviş gözlere lepiska saçlara, keskin bakışlara dik ve geniş omuzlara, karın kasına kirli sakala vs tecrübe konuşuyor 😎
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılZor bir hal almasından ziyade zamanı artık daha dikkatli kullanmaya başlamaktan diyelim buna, gereksiz vakit kaybını minimize etme isteğinden yani çokça da, bu nedenle de kafamıza yatmayan bir durumdan konudan uzak kalmayı seçiyoruz hemen, öyle de olmak gerek, 30 yaşına gelen biri de bir zahmet bu kadarını da yapabilmeye yeter bir kişilik gelişmişliğini ortaya koyabilsin.
10 Yorumla Çünkü hayattan önemli tecrübeler elde etmişsinizdir. O tecrübeler size bazı şeylerin boş olduğunu, bazı şeylerinde gereksiz olduğunu göstermiştir. Bu durumlar düşünülünce tahammül göstermek istemezsiniz. Daha toyken beklentiler de çok yüksek olmaz. Dolayısıyla bazı şeyler görmezden gelinir. Aslında bu kötü yapmaz bizi sadece yaşanılan sürecin daha güzel olmasını isteriz
10 Yorumla
+1 yılFlört değil mevzu diyeni insan tanımak zor gelen de o gereksiz bulmaya başlıyorsun yok nerelisin yok boyun kaç yok ebenin hörekesi gereksiz bir samimiyetsizlik, gösteriş için kullanılan cümleler ve uslüplar, adına ne dersen de flört ya da ilk tanışma sıkıcı gelmesinin tek nedeni aynı şeyleri defalarca yaşamaktan artık neyin ne olduğunu bilmemize bağladım.
10 Yorumla
+1 yılBu yaşlardan sonra insanlar daha fazla kriter sahibi olur ve karşısındakini en mükemmel şekilde ister.
Gençken bunların hiçbirisini önemsemezsiniz sadece heyecanı bile yetiyor yola çıkmaya, zaman ilerlediğinde zaten birbirinize alıştığınızdan kusurları görmezsiniz, şimdi ise bu kusurları net görüyoruz çünkü o amatör ruh ve heyecan yerini başka şeylere bıraktı.10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı. Benim için sebebi: 30'dan önce yaşanılan deneyimlerin, tahammül ve anlayış kotasını doldurmasından kaynaklı. 😀
42 Yorumla- +1 yıl
Pekte doğru
- +1 yıl
Aynen
+1 yılvideoda ki balıklar kadar manipülasyoncu bir burç daha olamaz 😀 ayy kızın elbisesinin yeşillini alacaktım sahi yav favorilerime de eklemiştim şimdi onu aramaya gidiyorum 😂😂😂
21 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle :D
Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı. 30 yaşından sonra boşa kürek çekesi gelmiyor insanın yoruyor çünkü doğru insanı bulduğunda yapışıcaksın yeni taktik bu 😃
33 Yorumla- +1 yıl
Üff darlama bebek darlama olur sonra da :D
- +1 yıl
Çünkü öyle istiyorlar, anladım ben 😅
+1 yılGüveninizi yitirmiş insanların acısını 30 dan sonra anlayıp hayatınıza giren herkese geçmişin hesabını soruyor oluşunuzdan kaynaklanan bir durum ama sanki değilse flört etmek karmaşık bişey değil yaparsın ya da yapmazsın o kadar
31 Yorumla- +1 yıl
Gral
- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılYaş büyüdükçe bakış açısı devisiyor. gercekci baktıkça hayatın tadı kalmıyor.
31 Yorumla- +1 yıl
Doğru bir bakış açısı
- Aşk İlişkileri konusunda 424 cevap paylaştı.
+1 yılhiç de değil, 40'tan sonra flört acayip eğlenceli bence.. ama 30'larda bir tutukluk yaşanabilir.. haklısın belki de 😅
21 Yorumla- +1 yıl
Tuttukluk yaşıyorum djjdje
- Aşk İlişkileri konusunda 525 cevap paylaştı.
+1 yıl30 yaşında ne flörtü ya otur evinde yemeğini yap işte
21 Yorumla- +1 yıl
değil mi ama aaa
+1 yılBi yandan çok istiyorsun ama bir yandan da hiç istemiyorsun. Bütün mesele bu
23 Yorumla- +1 yıl
Dengesiziz yani
- +1 yıl
Nispeten öyle denilebilir. 30 yaşına kadar onlarca tecrübemiz oluyor her konuda olduğu gibi aşkta da böyle. O sebeple bir yanımız fıtrat gereği aşk isterken diğer yanımız da yaşadığı tecrübelerden dolayı haklı olarak bir koruma politikası güdüyor ve otur oturduğun yerde bugüne kadar noldu ki bundan sonra ne olsun diyor
- +1 yıl
Yes, katılıyorum.
Gizli Üye(30-35)+1 yılKeşke benim içinde zor olsa gerekli gereksiz flört ediyorum ya.. aslinda ciddi anlamda etmiyorum öylesine.. erkek arkadasim bu fazla enerjik hallerimden bıktı baya
23 Yorumla- +1 yıl
Bunun fazla enerjiyle ne alakası var :D enerjini harcayacak yer bulamayınca flörtleşiyor musun sjsj
Cevap sahibi+1 yılHayir tabiki ama yapi olarak sosyal konuskan hareketli biriyim kolay iletisim kuruyorum ve şaka su bu derken fark etmeden flört ediyormusum göya öyle diyor yani… bilmiyorum ya sürekli kavga sebebi benim birileriyle flörtlesmem
- +1 yıl
Anladım, flörtöz bir auraya sahipsin. Bu başa bela tabii bana birilerini hatırlattı, aa ben shsja
- Aşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı.
+1 yılTek eşli olunca sorun olmuyorda daldan dala konanlar için büyük sıkıntı bence
121 Yorumla- +1 yıl
Çok büyük sıkıntı da tek eşlilikle alakası yok sjsj
- +1 yıl
Var var
- +1 yıl
Yoo yok
- +1 yıl
Sen anlamazsın
- +1 yıl
Sen anlamıyormuşsun
- +1 yıl
Ben anlarım ben bilirim
- +1 yıl
Yiooo bilmiyorsun işte :D
- +1 yıl
Tek devlet, tek millet, tek bayrak, tek eş, bak biliyorum
- +1 yıl
shahah yahu soruyla alakası yok :D ne bir çok sevgiliden bahsediyorum nede kiminin yaptığı gibi fb işlerinden genel anlamda flört etmek yani biriyle tanışmak neden zorlaşıyor dedim.
- +1 yıl
Olmaz zinaya girer sürekli birinle * * içinde olmak 🤣
- +1 yıl
Aynı konuyu konuşmuyoruz şu an :D hocaaam kendine gel
- +1 yıl
Ölüm var ölüm zinhar haramdır 🤣
- +1 yıl
Tamam hocam :D zina etmeyin siz de hocam güzel örnek olun sjsjs lan gecekuşusu
- +1 yıl
Kim zina yapıyormuş küllün yalan iftira cehennem ateşinde yanacak bu iftira atanlar 🤲🤲
- +1 yıl
shshs yaa Yansın onlar da 😅
- +1 yıl
Ayet var kim evli olupta zina yaparsa erkek olsun kadın olsun kellesi gidecek demişler 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Neyse sorumu cuma hutbesine çevirme 😅
- +1 yıl
Hadi bakalım şimdi rahatsız olurlar bazıları sorunda kalkmasın diye susuyorum
- +1 yıl
Canın sıkılıyoo herhalde
- +1 yıl
Yoooo gayet iyiyim
- +1 yıl
Süper o zaman 😅
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. flort kapsaminda cok oyuncakli ve yoran tribinden onemli gunlerine vs vs bi ton tantana barindiriyor. 30 ustu olunca da ota b. ka saran her seyi fazla abartan tipler yoruyor. hedefe yonelik net olmak daha saglikli geliyor olgunluktan oturu.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılCevapları ortak olan farklı sorulardan biri 😃😃
Cevap: Herkes kendini düşünüyor,
Bencil,
Hep ben hep ben diyor çünkü.
Duygular önemsiz, sadece gözler görülüp elle tutulan şeyler koymetli. O yüzden 😂😃
10 Yorumla artık ulgunluk çagıma giriyorsunda ondan kim kaprisli oluyor buyaştan sonra kimde ılımlı kimdi sinirli ve sayre işte ipin ucu beli kafa dengi onuda gelde bu hadi ben bulamadim kafa dengi sen bulur sun inşşallah bol şans
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılKadınlar daha seçici olmaya başlıyor mesela ben eşimi 32 yaşında tanıdım beni çok sevdi 30 yaşında olsa sevmezdi... haliyle erkeklerde de değişimler oluyor sadece kadında değil ortaya karmaşık ve zor iletişim cikiyor
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılYooo gayette normal bir şekilde ilerliyor. Sen yaşlanmışsın :D
110 Yorumla- +1 yıl
Sus be, sensin yaşlı
- +1 yıl
Yoo ben gencim flört edemeyecek kadar yaşlı olan sensin kıyamam çen yaşlayndıyn mıy :D
- +1 yıl
Ben hiç bir zaman flört işini beceremedim zaten :D
- +1 yıl
hahaah niye beceriksiz misin :o
- +1 yıl
Bu konuda, evet :(
- +1 yıl
yaaa hiç de belli olmuyordu kıyamam :P
- +1 yıl
Tabii belli etmem ben 😃
- +1 yıl
Maşallah hiç anlamadık şimdi şok içindeyiz şu an 😱
- +1 yıl
😅😅 Allah senin cezanı kaldırsın emi sjsj de geettt şurdan
- +1 yıl
Gitmiyorum ne yapacaksın 😏
- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılKarmaşıklık değil de sana ayak uyduramıyorlardır. Hep bir ön yargı falan filan.
14 Yorumla- +1 yıl
Ben mi ön yargılıyım
- +1 yıl
Senin için demedim, karşı taraftan bakış o şekilde olabiliyor.
- +1 yıl
:D biliyorum sjsj
- +1 yıl
Bravo..
+1 yılBence daha kolaylaşıyor. Sen biraz kötüsün galiba bu işlerde
11 Yorumla- +1 yıl
Elime yüzüme bulaştırırım, hiç anlamam.
https://youtu.be/fgzeGhWC2F4
+1 yılDaha çok sık dokuyor ince eliyorsun o yüzden 40 yaşına geldiğinde hiç begenmicen ihtiyacında olmucak bakacanki ben erkekten daha güçlüyüm her bakımdan dicen evlilik istemicen
20 Yorumla
+1 yılOlgunluk oturunca artık aşktan ziyade düşüncelerine uyumuna bakıyorsun ters hareketler daha çok göze batıyor çunku aşktan gözünün kör olduğu zamanlar geride kaldı.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılBeklentiler netleşiyor insanın kafasında, karşı tarafla bu anlamda uyumlu olup olmadığın da çabuk belli ediyor kendini bence. Böyle detaylı bakınca zorlaşıyor tabi birini hayatına katma fikri.
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılTecrübeler ve hatalar duvarları kendi kendimize örmemizi sağlıyor. Bir de kâlp en son büyük kırıldıysa bence tillahı gelse toparlayamıyor. E, yarabandı arayan da yok.
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılDaha 30 olmadım ama o kadar karmaşık olmamasını umuyorum. Karmaşık hale getiren bizleriz bence. Gerçekte hiç bir şey o kadar karmaşık olamaz..
30 Yorumla
+1 yılHiçde zor değil. 30 yaşıma az kaldı ama zorlanmıyorum. 30 yaşa doğru bir rahatlıki boş vermişlik geliyor yirmilerin bütün bunalımı, stresi ya da anlamsız durumlara kafa takma özelliği bitiyor.
13 Yorumla- +1 yıl
Türk kızı nikin çok güzel
- +1 yıl
@serdar3873 Allah bizi çok şükür Türk olarak yaratmış ben de bunun hakkını vermeye çalışıyorum her yerde
- +1 yıl
🤘🤘🤘
Durust arkadan iş cevirmeyen aldatmayan yedek tutmayan baska arayıslara gecmiyenler icin farketmez bulusur sohbetini eder iccegini icer ayrılır sonrası etkileşime kalmıs
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılEvet aynen de öyle oluyor ister istemez... Artık belli bir olgunluğa gelmiş bulunuyoruz. Herşeyi iki kat fazlası ile düşünür oluyor insan. Sık elemeye başlıyor.
10 Yorumla saat işliyor, tik tak, kadının yumurtaları zamanının azaldığını hissettiriyor.
Kadın zaman bitmek üzere olduğundan tam 12den vurmak istiyor.
10 Yorumla33 yaşındayım gerçekten artık işler sarpa sarıyor etrafımdaki kızlar genelde 22 23 yaşında onlarda cook büyük görüyor beni o yüzden flört etme dönemi sanırım bitiyor 30 yaşından sonra
10 Yorumla
+1 yılAslında ne istedigini bildigin icin standartların yükseliyor ve karsındaki insanlara karsı sevim yaparken daha acımasız oluyorsun. Kendine duydugun saygı arttıkca secimler zorlasır.
10 Yorumla
+1 yılBirinci neden aday havuzu küçülüyor, artık okulda, cafede vs potansiyel ortaklarla tanışılmıyor ve muhtemelen partilere ya da sosyal toplantılara katılanamıyor, ama benim için flört sorun olmuyor✌🏻
10 Yorumlabence tam tersi desem, önceden çekingen olurdum şimdi ise yaşım ilerledikçe kendimden daha eminim ve rahatça flört edebiliyorum üstelik ne istediğimi de gayet iyi biliyorum
10 Yorumla
+1 yıl30 yasindan sonra flörtü mü kalmiş tanışır anlasir evlenirsin ya da anlasamaz ayrilirsin budur.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.
+1 yılFlört denilen şey zaten karmaşık olay.
Çıkma teklifi geri gelsin , kimin ne olduğu belli olsun21 Yorumla- +1 yıl
brom flört etmez direk olaya dalar :D
+1 yılKendin konusunda netleştigin icin insanlara olan bakış açın da değişiyor. Küçücük bir hatası gözüne batıyor..
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 526 cevap paylaştı. 30'lu yaslardan sonra tam olarak ne istediğini biliyorsun, kriterlerinde esneme yapmiyosun bu sekilde de kendine uygun birini bulmak zor
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Seçici oluyorsun. Zaman değerli. Boş insanlarla vakit harcamak istemiyorsun
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
u +1 yılFlört etmek saçma yaş olmuş 30 ne istediğimizi biliyoruz.. Flörtü 17 yaş ve 20 lere bırakalım
30 Yorumla
+1 yılBen 22 oldum bana bile zor geliyor 30 yaş grubu artık daha mantıksal ilerliyor
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılBana çok saçma geliyo ya böyle giderse evde kalıcam🥲
30 Yorumla Ne istediğini tam olarak anlıyorsun yaş ilerledikçe, kriterler daralıyor. Oluyosa tam istrdiğim gibi birisi olsun dediğin içinde tek tabanca devam 😂
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılSeçicilik
Kendi değerimizi farketmek
Huzur
Anlaşılmak gibi kritik faktörler nedeniyle bu durumdayız10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Çünkü arayışımız artık daha detaylı kriterlerimiz net olmuş oluyor. Bunlara uygun kişileri de filtrelemek haliyle zor oluyor
10 Yorumla
+1 yıl30 dan sonra ayağın yere basıyor daha dinç taraflı bakıyorsun bu ölçü de insan yalnız kalıyor yoksa evlenmek kolay iş evleneyim desem 3 kişi hazır da
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 695 cevap paylaştı.
+1 yılYani insanlar 30 lu yaşlarda düzenlerini kurmuş aile hayatına başlamış oluyor o yüzden flört yaşayacak kişilerin sayısı azalıyor
10 Yorumla Hem dengini bulmak zorlaşıyor hem de insan kendi değerini anlıyor ve başka bir insana çok da tolerans gösteremiyor.
10 YorumlaYaş büyüdükçe ruh ve akılda büyüyor. Hayata daha gerçekçi bakılıyor ve duygular yerini daha çok mantığa bırakıyor.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 752 cevap paylaştı. Seçicilik ve kriterler artıyor, tahammül edebilme ve uyumlu insan sayısı azalıyor
20 Yorumla- Devamını Gör (145)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 