AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
140Cevap
Çünkü flört artık saçma bir hal alıyor ciddi bir şey olsun isteniyor vs vs
Bende yaşım ilerledikçe böyle olmak istemem yanı kötü
Daha kolay oluyor çünkü kötü niyetli çıkarcı olanları hemen eliyorsun gerçek seven sana kalıyor
Flört edebiliyorsanız ne ala, ben sıkıldım o mevzulardan
Denklik belki de doğru kelime bu… 😅
Beklentiler maddi manevi… bi çok etken var…
30 yaşında bile ergen kafasında olunca zorlaşıyor
Çünkü ne istediğimizi biliyoruz karşımıza öylesi çıkana kadar hep beklemek istiyoruz
Hic olmadı 30 lu yaslarda olsun isterim flort
Karmaşıklaşmıyor aslında. Seçicilik artıyor, bu da günün sonunda yalnızlığı getiriyor.
Ne istediğimizi bildiğimiz yaşlar oluyor çünkü artık
Seçiçi olduğu içindir
Coğu evli olduğu içindir (kandırılma olasılığı yüksek)
Farklı amaçlar ile flört edildiği içindir
Yaş ilerledikçe daha seçici daha tahammülsüz oluyor insan
Ben de 30 yaş üstüyüm ve şu farkettim. 20-28 yaş aralığındaki kadınlar kesinlikle daha cana yakın ve normaller genel olarak. Ancak benim tanıştığım 30 yaş üstü kadınların hepsi istisnasız kafadan kontaktı zaten bir insanla tanışması zor 30 yaş üstü kadınlar bilerek ve isteyerek tanışmayı daha da zor hale getiriyolar, alınganlık, trip ne arasan var. Kısaca yaş üstü kadınlardan uzak durun, abi tavsiyesi
Yaş ilerledikçe karaktere bakıyor insan çünkü olgunlaşıyor..
30una kadar evlenmeyerlerden vergi alınacakmış
Evde kalma vergisi
Yaşın getirdiği olgunluk evresinin etkeni olsa gerek.
Zaman daralıyor. Lay Lay lom ilişkilerle vakit kaybetmek istemiyor insan
ben bir karmaşıklık göremiyorum bilakis daha kolay oluyor
Yaş ilerliyor da ondan mesala ben flört etmeyi yersiz buluyorum artık
erkekler olgunlaştikça kadınları öğreniyor ve aşktan soğuyorlar
Gerçekten de iki arada bir derede kalınıyor 30 dan sonra 😁😁 bir taraftan kariyer mi yapayım yoksa yuva mi kurayım kararsızlık almış başını gidiyor. 😊
Otuz yaşında kendin gibi ağır başlı birini bulmak o kadar kolay değil
Karmaşık değil sanırım o başka bişey olmalı. Sen biliyor gibisin. 😉
Yaş ilerledikçe daha seçici oluyor insan. Kolay kolay karşısındakini arzulamıyor.
Daha çok seçici olursun saçmalık istemezsin o yaşlarda öyle oluyor
Çok seçici oluyor insan 30 dan sonra karmaşalık olması normal
30 yıl boyunca bir fritöz mutfakta da durmuyor. 😃
Hiç sorma ya
Konuşacak kelime bulamiyor insan ,😂😂
Çok karmaşık değil aslında özellikle 30 yaşından sonra bir erkeğin kadından istekleri çok basittir
Neymis istekleri
Buradan yazamam
Cinsellik mi
Yani evet vur kaç
Niye 30 yas oncesinden istemiyorlar mi sacma bir dusunce
Ondan öncesi aşk olabilir
Bu durumu bayadir yaşıyorum bende döngüye girdim her şey karışık 😁😁😁
Daha seçici oluyoruz bu yüzden evde kalıyoruz 😂
Zor tabi. Ama kendimi hala 20 hissediyorum o ne olacak
Yaş ilerledikçe insanların daha çok inceler evlenmek zorlaşır
Kesinlikle zorlaşıyor daha secici olma başlıyor
Sadece 30 değil 25 yaşına geldikten sonra da öyle. Çok seçici olunuyor. Artık yaş büyük ciddi olma yaşı tabi.
Yasamislar çünkü bazı seyleri tecrübe etmişler. Ne istediklerini biliyorlar sadece o yuzden seciciler. Takılmak için asik rolü yapan abazalar hariç tabi. Bence 30 dan sonra asik olmak , sevmek zor olur içleri geçmiş
Aslında o yaştan sonra daha rahat olması grek iken, nedense tam tersi oluyor... Doğru😅.
Kendimiz luzumsuz şeylere önem verdiğimizden mı desem, ön yargı mı desem yoksa halimizden rahat olduğuzdan mı desem bilemdim🤷♂️
Kesinlikle evet. 30 yaşına kadar millet evlenip bekarlıktan eleniyor haliyle sayı da azalıyor. Ayrıca insan genç iken daha girintili oluyor.
34 yaşındayım hiç flört deneyimim olmadı bu yaştan sonra da flört etmek bana imkansız gibi geliyor
Mesele dunyanin bozuk olmasi... yasin 20 dir kimse beğenmez.. yasin 80 dir..18 yasinda kizlar mutahitsin diye kucana atlar... sorgulamiyorum hayati.. cunki bir mantiği anlami ya da değeri yok artık..
Ben kırk da olsam dengemi bulamam bence dengesizim hep
Dengesiz değilim dengesizsiniz diyor yazar bir şiirinde
30dan sonra flört mlört olmuyo be. Aklınızda fikrinizde evlilik, çocuk 🤣
Yaş arttıkça bazı fikirlerimiz değişiyor saçma geliyor flört işleri
Aslında flört her yaşta olabilicek bir şey bunu yaşa indirgimek saçma olurdu ama senin yüregin yeni birilerini tanımakla ugraşamicak kadar yorgunsa o ayrı
Genelde cinsellik odakli olmaya basliyor bir yastan sonra o saf ask kalmiyor
30 yaşından sonra Şampiyonlar Ligi'nde yer aldığımız için seçim yapmak zorlaşıyor
Olgunlastigin icin tuhaf geliyo olabilir :)
Bence bu eskiden doğruydu da şimdi günümüz şartlarında böyle bir şey yok. 30 daha yeni 20 ye girmiş gibi hissettirir.
30 yaşında flört çok saçma. Flört dediğin ergenlik çağında olan bir şeydir, kişinin kendini daha tam tanımadığı dönemde başkasına ilgi duymasıdır.
30 yaş üstü insanlar olgunlaşmış kendini bilmiş görmüş geçirmiş insanlar olduğu için zorlaşıyor çocuk olmadıkları için çabuk kalmıyorlar
Akıl gözün açıldığı için 🤣
Gönül gözüm kapalııı dırırım bilerek sana yazılıyorummm 😅 alakasız ama aklıma geldi
🤣🤣
Devamını getirecektin 🥲🥹
Kız MasterChef bitsin die bekliom çok uykum var hee 🫠😅
Daha erken aloooo bugün cuma değil mi jsjdsj
Sende kendini iyice yaşlı yaptın
Hee yaşlandık :D
Bir tık doğru
Hayır yaş aldık :D
Sen bulazsin otur evde
Olur hacıt 😃
Ruhum yaşlı olduğu için gitgide zorlaşıyor
Kaç yaşına girdi?
60'ı devirdi
Bir ayağı çukurda tüh ya 😅
Evet. Hayat benim için artık zor bir hal aldı😂
Önce ruhun ölecek sanki 🥹
E yani. Kader olarak 😂
Yolcu yolunda gerek. İyi ruhtun vesselam jdjd
Teşekkür ederim 😂
Ne demek 😌
Enerji mi uyuşmuyor acaba :D
Olabilir 😅
Yüksek enerjine yetişemiyorlardır jksdfg
Nazar etmeyin nolur diyesim var onlara 😅
😂 Kendi düşük enerjilerine çare bulsunlar düşük enerjili insanlar karşısındakinin enerjisini de düşürüyorlar parazit yamyam gibiler :D
Aman evlerden ırak :D düşün enerjiyle benim hiç bir şeyim olmasınlar ölürüm
😂😂 Enerji önemli faktör
Yaşlılıktan olsa gerek. 🐍
Çok konuşma 30 olunca yaşlı mı oluyoruz 😅 sjjd
Kim diyorsa yalan söylemiş
Hangisini? 😅
Sana yaşlı diyen kimse
Sen dedin ya işte 😅
Prensesler seçici oldukları için zorlanıyormuş 😌
☺️😘
Abla kadın için gerçekten zor hele çocuğu yoksa işi var. Evlense zıvanadan çıkar
Niyeymiş o dayı?
Çünkü ne istediğini biliyosun ufak tefek şeylere kanmiyosun akıl yaşımız oturuyo
ne istediğini tam olarak bildiğinden kaynaklı