Sevgilim "seni seviyorum ama aşık değilim" deyince ondan ayrıldım, ayrılmakta haklı mıyım?

Bana neler dediğini bir okuyun. Ekran görüntüleri attım. Bana aşık mı değil mi belli olmayan bir adamla sevgiliydim. En son onu konuşturdum ve böyle şeyler yazdığını görünce kalbim acıdı ve ondan ayrıldım. Siz yerimde olsanız ne yapardınız? Düşünceniz nedir? Siz bu mesajlarda ne görüyorsunuz?

Sevgilim  seni seviyorum ama aşık değilim deyince ondan ayrıldım, ayrılmakta haklı mıyım?
Sevgilim  seni seviyorum ama aşık değilim deyince ondan ayrıldım, ayrılmakta haklı mıyım?
Sevgilim  seni seviyorum ama aşık değilim deyince ondan ayrıldım, ayrılmakta haklı mıyım?
Sevgilim  seni seviyorum ama aşık değilim deyince ondan ayrıldım, ayrılmakta haklı mıyım?
Sevgilim  seni seviyorum ama aşık değilim deyince ondan ayrıldım, ayrılmakta haklı mıyım?
Sevgilim "seni seviyorum ama aşık değilim" deyince ondan ayrıldım, ayrılmakta haklı mıyım?
Cevapla