Sen hiç seni sevmeyen birini sevdin mi?
Sen hiç sana dönmiycegini bildiğin halde her şeye rağmen sevdin mi? Oooffff :( :( :(
Sen hiç sana dönmiycegini bildiğin halde her şeye rağmen sevdin mi? Oooffff :( :( :(
Evet sevdim evet gitme diye yalvardim evet aylarca bir umut bekledim.. ama degmezmis bir sure sonra duygularin köreliyor kimseyi sevemiyorsun seni seveni hayatina aliyorsun sana deger vereni senin sevdigini degil.. uzulme bosuna
Öyle bir şey ki bu duygu n nefret edebiliyorsun n sevmekten nede düşünmekten vazgecebiliyosun en kotusude bu olsa gerek. sevmediğini dönmiycegini bildiğin halde hâlâ sevebiliyosun.
evet sevdim hala da seviyorum sevgilisi var ama hala seviyorumç ve sizi çok iyi anlıyorum
teşekkür ederim anlayışınız için. Bu olay çok farkı bir duygu seni sevmeyen birini Seviyo olmak n zaman değişecek bu durum herkez sevdiği biriyle mutlu bir şekilde yaşasa
Yorulmak mı? N diyosun biraz sevgisini göstermiş olsaydı seninle her şeye varım deseydi. Sırtımda taş taşirdim onun için.
sevgi karşılıksız değildir gerçek sevgi karşındakinede vurur ya oda seni içten içe seviyordur ya da sen onu gerçekten sevmiyorsundur...
Sevdik full damar takıldık yıllarca ama sevdikçe her geçen yıl için dahada kaybettik sıkıntı:(
Cevap
7Cevap
Ikisi de olmadı. Hele ki beni sevmeyen adamı hiç sevemem ben. Allahtan öyle bir özelliğim var, sizlerden gördüğüm kadarıyla baya ekmeğini yiyormuşum.
Sevmeyi bilmiyenlerdensin sende böyle yasamaya devam et. Sevgi sevmeyi sevgiyi verende hissedeceksin
Aha bak gene... bir nick arkasından 3 cümle yazıyorsun. Adam psikolog gibi genelleme yapıyor. "Sevmeyi bilmemek" o la la. Bu nasıl gereksiz bir özgüvendir, ne insanlar arasında kaldık yarabbim!
Genelleme değil bu senin gibi dusununlere söylüyorum bunu. Sevmek is o sevmese bile onu sevebilmektir aşk. Ama senin düşüncelerin farklı ben seviyorum sevmesede yanımda olsun o gülüşünü o tebbesumunu göstersin ben severim sevgi budur bana göre ben sevdiğim insanı böylede severim. Gülü seversin bir gün solcagini bildiğin halde o gülü severken bir ömür yasatip soldurmayabilirsin sevgi budur
Benim aşk anlayışım bu değil.
Birlikte mutlu uyumlu olmak falandır aşk. O derece mazoşist değilsem bence problem bende değil.
Bunu biraz düşün bakalım. Bol şans.
Bunun masojistle bir alakası yok her insanın kişiliği ve hissetikleri sevgi sevmek yaşantısı farklı. Sen bu dusundesen saygı duyuyorum. Benim sevgi anlayisim da.
Sevdiğim kişi beni sevmediğini söyledi ama ben onu hala seviyorum 5 aydır görmüyorum ama hala unutamıyorum
Çok iyi anlıyorum duyguyu ben 4.5 sene oldu hâlâ seviyorum hâlâ döneceğini umuyorum ama imkansız seviyorum ya. seni sevmeyen bir insandan bunu bekliyo olmak çok zor be arkadaşım.
Aynen bir tek hayallerimde onla mutlu olabiliyorum rüyalarımda onu görüyorum kaç sefer unutucam dedim unutamıyorum ben ona bütün cesaretimi biriktirerek ona sevdiğimi söyledim ama o beni sevmediğini söyledi ztn oyle söylediği zaman kalbimdeki sancıyı anlatamam ama hala ben bu kişiyi seciyorum hem de çok :/ hayat çok acı
Seven insan yürekden gerçekten seven o duygularla yaşar. O rüyalarda o hayallerde ysatiriz başka bir alternatifi yok. Acaba bunun zerresini düşünüp gerçekten o duygu hissederlerse gorurlerse donmezler mi? Keşke yaşadığımız o duygu hissedip yasasalr
Keşke bazen düşünüyorumda onu görünce neler hissettiğimi kalbimin nasıl çarptığını mideme nasıl kramplar girdiğini bir bilse belki de severdi bir gülüşü için neler yapacağımı bir bilse... Ama yok bilmiyor bilmeyecekte zaten sevdiğimi söyledikten sonra benimle hiç konuşmaması çok dokundu bana halbu ki ben onun tipinden değil konuştuklarından zekasından esprilerinden etkilenmiştim ah ahh :(
Sevdim hala da seviyorum zamana bıraktm umarım bana geri gelir
o da kötü be dostum belkide imkansız olduğu için bizi bağlıyor bazı şeyler zor olduğu için...
Bu yüzden seviyoruz herhalde
Aynen zaten ne hikmetse herkesin boyle bir durumu var dostum
Aynen öyle
Yok ole bir dunya o guzden ne sen kandir kendini nede gelecegini skme
Ewet zamannda sevmiştim hemde beni sevmedigini bildiğim halde o kadar şeyi kabullendim ki anlatamam ve bir daha da kimseyi öyle sevmedim
Sevemiyo ki gerçekten ilk sevdiği kişi o kada deli dolu sevemiyo
Aman işte of ya
bozayın morlinizi? aynu durumda olan senin benim gibi insanlar cok. ve bu durumda elimden gelen hiçbirsey yok :(
Bir zamanlar sevmiştim bende imkansızı.
Imkansiz oldugu icin mi yoksa imkansizi istedigin icin mi dostum
sevdim seviyorum gerisi umrumda değil
sevdik ve iyi b*k yedik
Bilmem, olmustur..
Sevdim...
Seviyomusun hâlâ
Hayir
Yeapp.
Evet maalesef
Hâlâ var içinde bir şeyler ona karşı
Sevmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar