Sevgilim var ama arkadaşlarıma fazlasını hissediyorum. Bu hisleri nasıl engellerim?

Merhabalarbenim çok mutlu olduğum bir ilişkim var arada kavga etsek bile onu çok seviyorum ve oda beni seviyor. Fakat ben arkadaşlarıma da hoşlanıyr gibi hissediyorm sevgilisi olduğunda ben ondan daha iyi sevgili olabilirm diye düşünüyorm onu mutlu edebilirm diyorum ama ilişkimde çok mutluyum ve bozmak istemiyorm nasıl bu hissi engelleyebilirm?

Güncellemeler
+1 yıl
Haahdhshd 1 kişiden hoşlanıyorum bu arada ve lezbiyenim
Sevgilim var ama arkadaşlarıma fazlasını hissediyorum. Bu hisleri nasıl engellerim?
Cevapla