Güncellemeler
+1 yıl
Haahdhshd 1 kişiden hoşlanıyorum bu arada ve lezbiyenim
Merhabalarbenim çok mutlu olduğum bir ilişkim var arada kavga etsek bile onu çok seviyorum ve oda beni seviyor. Fakat ben arkadaşlarıma da hoşlanıyr gibi hissediyorm sevgilisi olduğunda ben ondan daha iyi sevgili olabilirm diye düşünüyorm onu mutlu edebilirm diyorum ama ilişkimde çok mutluyum ve bozmak istemiyorm nasıl bu hissi engelleyebilirm?
Sen hiçbir karşı cinsinle arkadaş olma bence bir de arkadaşında değil arkadaşların yani hepsiyle düşünüyorsun. Hatta en iyisi sen sevgilini bırak ortam yap
Cevap
5Cevap
Sevgiliniz var baskanerkek mi hoslaniyorsunuz anlamadim
buna biz halk arasında ruh kaşarlığı diyoruz ve tedavisi yoktur
Sanırım libidon seni ele geçiriyor
Ben evliyim ben de öyle hissediyorum
ikili arzularda mısın
Evet
ark daha mı çekici
yaş kaç
Hayır
şimdi hangisine yakınsın
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?