Sonunda her şeyi bırakmışken tek zarar kendim kaldım. Ne yapmam gerek?

Dinim ve mental sağlığım için belki yüzlerce kişiyi , yüzlerce takipçimi her şeyi tek gecede silmiştim ve aylardır rahattım fakat son bir aydır sadece ben varım. Ve ben kendime engel oluyorum hep uyku yatma yemek veya yiyememek. Terapi de alıyorum ve iyi de gidiyor her şey tek sorun etrafta ki engelleri kaldırmış olmama rağmen nefsim dostum olmuş durumda çünkü kimse kalmadı ve en büyük engel benim. Kendimi yok edemem. Düzeltmeye çabalasam yine en başa dönüyorum çok denedim. Siz bu durumu yaşadınız mı? Tavsiyeleriniz neler duymak isterim..

Sonunda her şeyi bırakmışken tek zarar kendim kaldım. Ne yapmam gerek?
Cevapla