Onceden sadece guzellikten ibarettim simdi o da kalmadi ne yapicam ben?

Aşırı sıkıcı ve saf tembel bi insandım her zaman güzel ve sevimli oldugum icin yırtıyordum büyüdüm şimdi güzellikte kalmadı zaten başka da özelliğim olmadığı için görünmez gibi bisey oldum ne kızlarla arkadaş olabiliyorum ne beni gerçekten seven biri var ailem bile sevmiyor
Onceden sadece guzellikten ibarettim simdi o da kalmadi ne yapicam ben?
Cevapla