Güncellemeler
+1 yıl
İnstagramdan ekledi.. fakat hikayeleri izlemeyi de kesti
Sohbet ettik. Sabahları günaydın derdim. Dün günaydın demedim der diye bekledim demedi. Sonra asla sohbet girişiminde bulunmadı. bir şey anlatırken göz teması var fakat kendini geri çekti sohbet etmedik denk gelmemeye çalışıyor gibi hissettim. Sizce hoşlanıyor mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Senden emin değil bence o yüzden geri çekilmiş olabilir
Ne yapmalıyım sence çünkü kendisine hocam diyorum kdkdk
Hocam mı? Ne hocası? Meslek ne bu ne stajı ki?
Kaç yaş var ki aranızda? İnsan hoşlandığı birine hocam der mi hiç?
Hastane stajı
Doktor mu bu kişi?
4 yaş var şimdi hoca deme vs demedi stajyer olunca kendisi doktor hocam diye hitap ediyorum
Evet
Bak kuzucum bende sağlıkçıyım bende hastanede staj yaptım ama dersime girmeyen birine hocam diye hitap etmem ben şahsen sende öyle yapabilirsin hocam diye hitap etme mesela
Şimdi doktor olunca tüm doktorlara da hocam diyorum o da aynı şekilde.. ama ilk başta bir şey olduğunu hissettim yani barizz ama şimdi de kendini çektiğini de hissediyorum
Bence ona hocam deme bir gün kocan olabilir kuzucum 🤭
Bana hocam demeyi kendi söylemeli değil mi
Sen ondan hoşlandığına emin misin Merve?
Evet hoşlanıyorum ama Merve değilim dkkddk
Tamam Tuğçe 😀 ona hocam diye hitap etme sen ondan hoşlanıyorsun çünkü 😉
Mümkün değil kiii isim verdiğine göre yaygın bir şey mi bu cidden dkdk
Yaygın bir şey mi derken? Ne demek bu anlamadım biraz açar mısın?
Hastanelerde sürekli mi oluyor acaba diye. İki tane isimle hitap ettin ya öylesine miydi yoksa böyle insanlar mı tanıyorsun
Dalgasına dedim onları deli 😀
Kim bu kişi staj yerinden
Kendisine hocam dediğim biri
Bence kız arıyordu kendisine sen yenisin diye gözüne kestirdi, aşk bombardımanı yaptı ve işler hızlı ilerlemeyince yan cepten birileri vardı oraya yönlendi belki de zaten sevgilsi vardı… yeni girdiğin ortsmlardaki erkeklere hemen kapılmanı tavsiye etmem…
Mantıklııı
Bu arada hocam dediğin kişinin bu davranışlarının etik olmadığının da farkındasındır umarım 🤷🏼♀️
O zaman bir şey var demek buuu
Bir şey var demek derken?
Davranışları etik değil dedin ya normal değil manasında
İş ortamında olsun okul ortamında olsun sarkıntılık zaten etik değil. Karşındaki kişi senin hocan konumunda sen ise öğrenci durumundasın. Yani sonuç olarak böyle şeyler iş ilişkilerini olumsuz etkiler ki öyle de olmuş. Sana aşırı yakın, iyilik meleği gibi davranırken birden bire sanki sana küsmüş gibi çocukça bir tavıra girmiş. Etik olmayan bu…
Oğlak burcuyum herşeye mantıksal bakarken , herşeyi mantıkla götürürken kızarıp kalp atışlarımı kontrol edemez hale geldim düzelir umarım
İşte bu yüzden resmî ortamlarda aşk, saekıntılık, flört doğru karşılanmaz…
Sana yazmıyor ilgilenmiyor
İhtimali var
odada demek