Salı günü nikahım var ama çocuk konusunda anlaşamıyoruz. Ne yapmalıyım?

Arkadaşlar salı günü nikah im var evlilik oturana kadar çocuk istemediğimi söyledim ben yaparım çocuk dedi doktor sma sonucuna kadar 4 ay her ihtimal e karşı çocuk olmasın dedi ve evleneceğim aday 4 ay çok ben beklemem banane dedi ben kendimce de istemiyorum çocuk en az bir sene düşünmüyorum korunacağı mi söyledim red etti gizliden korunsam mi sizce bunu düşünmekte hakimiyim?
Salı günü nikahım var ama çocuk konusunda anlaşamıyoruz. Ne yapmalıyım?
Cevapla