+1 yılKafan öyle karışık ki, hali hazırda 14 yaşına gelmiş bir çocuğunuz var, ömrü, bahtı güzel olsun. Anneliği tattın ve denedin, neler gördün, evliliğinizde mutlu olabildiniz mi? Maddi olarak durumunuz da yok madem ve aslında boşanmayı da içten içe istiyorsan niye hayatında olmasını istemediğin, hayatında kalmak istemediğin birisinden çocuk yapacaksın? Ayrıca şu düşüncende sonuna dek haklısın," boşanıp daha iyisinden çocuk yapacak değilim" demişsin, kimseden çocuk yapmamanı tavsiye ederim haddim olmayarak, çünkü zaten annesin, tekrar anne olunca ne tür sorumlulukların beklediğini biliyorsun seni, ruhen yorgunken, mutlu değilken, maddi olarak hazır değilken niye canında bir can taşıyacaksın, bilhassa mutsuzken niye rahmine bir can düşsün? Mutlu anne, mutlu çocuk demektir.
Gördüğüm kadarıyla eşini bir eş olarak sevmiyorsun, çocuğunun babası olarak, bir dost olarak seviyorsun, ne güzel ki herkesin kendine ait alanı var, çocuğun olduğunda kendine ait bir alanın pek olamayacak, bence düşünme04 Yorumla
Soran+1 yılDurumum cocuk bakacak kadar var ama bir dersaneye verecek kadar yok Şu an ekonomi malum yani daha iyi olabilirdi evim var gelen bir kiram var fakat esimdenfatura ve mutfak dişinda bi butce vermiyor altta bi kizcagizimiz 5 kurusu yok araplara ozeniyor demiş neyse can sıkintisindan sirf degil cocuk sevgisi insani iylestiriyor hayata bagliyor diye istedim evet kizmda bakar neden olmasin bunda ne kotululk var anlamadim
- +1 yıl
Kötü niyetle yazmadım, böyle düşünmeyin. Herkesin külli iradesi tabiki, tüm güzellikler sizinle olsun.
Soran+1 yılTeşekkurler sizinde inşallh🙏
- +1 yıl
Cüzi iradesi demek istemiştim 🌿
Ne demek, rica ederim🌺
En İyi Cevaplar
+1 yılMutsuzluğunun sebebi ilgi eksikliği ise ve sen çocuğun için bu düzeni bozmak istemiyorsan yap. Yeni biriyle tanışmak yeni bir sayfa açmakta gelmiyorsa içinden ki dediğin doğru padişahın oğlu ile bile evlensen, evliliğin sorumluluğu ve zorlukları mutlaka çiftler arasında bazı tartışmaları kaçınılmaz kılıyor, dört dörtlük bir mutluluk yaşamak imkansız bana göre de.
Çocuk büyütmek ciddi bir meşguliyet belki de onunla ilgilenirken boşlukta olan duygularında dolmuş olur. Fakat şiddet, hakaret ve ihanet gibi nedenler var ise ortada, çocuk yapmayi düşünmen hata olur
01 Yorumla
Soran+1 yılArkadasim esiyle cok kotuydu cocuk yapti piskolojisi düzeldi bizden kotuydu kendisi bizde oturdu ihdidar savaşları felan bitti aldatsada relax sakinim kıskanmıyorum
u +1 yılMutsuzsanız çocukla beraber sorumluluklar artacak ve daha çok gerilim oluşacaktır. Seven bir adam ancak çocukla mutluluk duyar, diğer türlüsü pişmanlık olur. Ekonomik sorunlar yaşarsınız eşine vakit ayıramayınca da eşiniz mutluluğu dışarıda arayabilir karaktersiz biriyse.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 7,4b cevap paylaştı.
+1 yılÇocuk demek mutsuz bir evliliğin uzun yıllar sürmesi demek gadası
00 Yorumla
+1 yılSırf kendi duygularını bastırmak için, kafanı dağıtmak için çocuk yapamazsın. Bir çocuğun mutsuz bir ailede büyümesine izin vermeğe hakkın yok. Olan hrp o masum çocuğa olacak. O yüzden önüne bak derim kendini geliştirmek için asla geç değil. Kafanı dağıtacak sana maddi gelir sağalayacak bir sürü iş imkanları var. Bir uerden başla ama çocuk yapma!!!
20 YorumlaMutsuz evlilikte çocuk yapmak, cocuk yapmayi düşünmek bile hata ve bencillik gibi geiyor bana. Cocuk hic birseyi duzeltmiyor. Aksine gergin ve sorunlu evliliklerde arada sorunlar daha da büyüyor çünkü ister istemez eslerin bir irlerine ayirdiklari zaman, gosterd8kleri ilgi azalıyor. Ve her zaman bu durumda olan cocuga oluyor. Lutfen bencillik yapmayınız. Huzurlu günler dilerim.
00 Yorumla
+1 yılGeçti borun pazarı sür eşeğini nigdeye. Artık sen bir teyzesin. Gençliğini ilk evliliğinle harcamışsın, ikincisi de umduğun gibi olmamış 3. Şu olsa yine olmayacak. Çünkü evlilik siz kadın milletinin kafasında kurduğu ya da o s*lak türk dizilerindeki gibi bir şey değil. Çabalamayı bırak artık o devir kapandı senin için.
00 YorumlaGüzel bir söz var biten ilişkiyi çocukla kurtarmaya çalışmak batan gemiye yolcu almaya benzer diye o yolcuyu da sizinle boğulmak zorunda bırakmayın
16 Yorumla
Soran+1 yılEvliliggi kurtarmak icin degil içimdeki boşlugu doldurmak hayata dahil olmak icin kocadan umudum yok zaten
- +1 yıl
Kendi boşluğunu doldurmak için boşluğu olan bir çocuk yetiştirmek ne kadar doğru olur ben sorunlu bir ailede yetiştim evet kötüsü olabilirdi ama iyisi de olabilirdi dediğim ortam evet sen içinde bir kötülük ile bunu istemiyorsun ama çocuğun kişiliğine bağlı olarak ya her gün sana küfür ederek yaşayacağını bilsen yine de o çocuğu ister miydin ya da sinir anında keşke seni doğurmasaydım diye sözlerinle onda yara açarak büyüyen bir çocuk dışarından normal olup içerisinde çürümüş bir ruh olan bir çocuk tabi bir en kötüsü ama bu da bir ihtimal ve yok sayılamaz iyi düşünmek lazım
Soran+1 yılEvt bi cocuk var o evlendiginde yalniz kalacagim ya da okul icin uzaga gittiginde bellkide yalnizlik korkusu bilmiyorum arada diyorum senin yuzunden katlandim babana demiyorum degil ama baba bnden iyi ebebyinlik konusunda dazla iyi olmasida şimartabiliyor
Soran+1 yılKedi aldim hobi felan icin de gittim bi ksc yer kurs felan ses yok iş icinde 12 saatlik biyerle gorustum oda zor olamsina ragmen aramadilar
+1 yılÇocuk falan yapma, yasın daha genç.. çocuğunuzda büyümüş. Halkeğitimden sevdiğin kurslara yazıl, evde tıkılı kalma. Dışarı çık hava al, arkadas çevreni genişlet.. hayatın tadını yasadıkca alacaksın bekledikçe değil
00 Yorumla
+1 yılZaten 14 yaşında bir kızın var çocuk yapsanda yapmasanda değişen çok bir şey olmaz ama çocukla ilgilenince kafan dağılır kendini iyi hissedebilirsin belki.. bu saatten sonra yeni eş yeni aşk çok zor..
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 685 cevap paylaştı.
+1 yılBu çocuk yap düzelir kafası 70 lerde kaldı sanıyordum. Hala mi var bu inanılır gibi değil. Bir cocuğu da senin mutsuzluğuna ortak etmeye hakkın yok...
10 Yorumla
+1 yılcan sıkıntısından çocuk yapmakda ne bileyim...
ne boşanmak ne yeni düzen kurmak için geç değil.
bir de evlatların başını yakmayın mutsuz bir evde ve ailede00 Yorumla
+1 yılçocuğun niye günahını alıyonuz kendi hayatınız yeterince berbat değil mi
20 Yorumla
+1 yılMutlu değilsen yapma. Çocuğun büyümüş zaten. Bence bosanabilrisin. Neden böyle dusundun ki..
04 Yorumla
Soran+1 yılBosanmaktan korkuyorum cesaretim yok kendi gitse bosanirm belki
- +1 yıl
Neden korkuyorsun. Korkma. Cocuk yaparsan tekrar kurtuluşun daha zor olur emin ol... kendine guven. Hersey bir şekilde yoluna giriyor emin ol...
Soran+1 yılAma bosanamiyorum iş hayati desen tutturamadm dalga geciyorlar 1cocukla kaldi cocugu olmuyor kardessiz coxukmu olur vs
- +1 yıl
Millete gore yaşama. Herkes konuşur.. şeyi olan afedersin gitsin kendi yapsın... bak pisman olursun... iş hayatı olmadi ise neden pes ediyorsun. Baska bir şey yaparsin
+1 yılSakın çocuk yapmayın. Mutlu olmadığınız bir evliliği çocuk kurtarmaz. Onun da hayatını mahvetmeyin, büyük vebal alırsınız.
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 322 cevap paylaştı.
+1 yılYap tabii çocuğu kardeşiz büyümesin Sonuçta boşanacak Sen yine boşanırsın
013 Yorumla- +1 yıl
Parası yoksa o doğacak olan çocuğun ve kendi kızının suçu ne! Araplara mı özeniyorsunuz 5 kr paranız yok çocuk ta çocuk! Can sıkıntısına çocuk yapıyor. Daha kendi kızına adam akıllı bakamıyordur. Birde kardeşsiz büyümesinmiş verdiğin akla.. Çocuğu da büyümüş büyüyeceği kadar. Kesin doğurursa kızına baktırır o da
- +1 yıl
@Croyz1n26 Sen kaç yaşındasın ve Kimsin bilmiyorum ama düşüncen doğru değil
- +1 yıl
@Croyz1n26 param yok demiyor, maddi sebeplerden öteledik diyor bunlar çok ama çok farklı şeyler
- +1 yıl
@Croyz1n26 parası yok değil
- +1 yıl
@Croyz1n26 paramız yok demiyor
Soran+1 yılMaddi durumum iyi ama daha iyi olmasi açısından soyledim bn onu" şu alltaki kizcagizi muatap bile almıyorum annelimi sorgulamış kimse annemlimi sorgulayamaz saygısız hadsiz bide araplar a benzetip konuyu farkli yerlerden dem vurmuş çok haklı anası babası bunu dogurmuşya kendinden biliyor
Soran+1 yıl@Croyz1n26 araclardan farkim yok motor mu dedin sen bana o git aklinla benim durumum var esimin maddi durumu yok kastettiğim ama seni doguran aile israf etmiş uzucu bu kadar nefret ve kin dolusunki uslubuna baktigimda pişmanlıksın pismanligini ananin dna sından yüklendiğin belli
Soran+1 yılOkadr gençsinki onyargili ve fevrisin yaşınaa veriyorum ama haddini asmak konusunda bnce oto kontrol destegi alman gerek bu offkeni 3 5 çocuk yapip dilenenlere yap bana drgil cocuk istiyorum kocamla evli oldugum icinde kimden isteyim sokaktan birindenmi kinadini yasama ok
+1 yılBence yapma cocuk kendi kendine daha da zora sokarsın herşeyi
02 Yorumla
Soran+1 yılCinsel hayatımizda yok cocuk yapmayida unuttum cocuk icin sirf iliskiye gircem zorla
- +1 yıl
Yapma onu bence yasın kac ki
Herseydrn önce sen gelirsin zamanında kendini tanımadan evlenmişsin. Bu hata normal
00 YorumlaMaddi durumunuz yoksa çocuk yapmak nereden çıktı? Araplara mı özeniyorsunuz?
00 Yorumla
+1 yılÇocuk olduktan sonra mutlu olacağının bir garantisi yok çocuğu yapıp da en azından çocuğa sebep olma mutsuz bir annenin elinde yetişmesin çocuğa yazık
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılÇocuğu mutsuz bir evlilik içinde büyütmek çocuğa haksızlık olur
00 Yorumla
+1 yılHerkes mutlu demişsin ama kimse mutlu değil sadece dışarıya öyle yansıtıyorlar
00 Yorumla
+1 yılMutsuzluğunu çocuk yapmak biraz geçirir ama tavsiye etmem. Sen mutlu olacaksın diye çocuk yapılmaz
00 Yorumla
+1 yılMutlu değilsen çocuk falan yapma yazık değil mi çocuğa
00 YorumlaHayır yapmayın mutlu değilseniz bu mutsuzluğa bebeği ortak etmeyin.
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 745 cevap paylaştı.
+1 yılEşin memnun mu evlilikten? Bu sadece senin bunalımın mı?
00 Yorumla boşanma fikri varsa çocuk falan yapmayın coçuğa yazık
00 Yorumla
+1 yılÇocuk yapma ilerde bosanirsanız Hep onun yüzünü görmek zorunda kalacaksın
00 Yorumlakendini doğacak çocuğun yerine koy. bir de oradan bak. sevmediğin bir adamdan çocuk yapma
02 Yorumla
Soran+1 yılSirf cocuk yapmak icin yapcaz iste tek bakcam o gezcek bn evde
Yahu bacım mutlu değilim diyorsun çocuk düşünüyorsun, yapma bunu kendine. Kendin için bir şeyler yapmaya başla hiç bir şey için geç değil karalar bağlama hayat kısa tadını çıkart hobi bul kendine bir uğraş, sosyal yaşantı iyi gelecektir 🌸
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende sen gibi düzelir diye düşündüm ama yok yani resmen kendimin kadın halini gördüm sizde kaç yıllık evlisiniz?
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen yapmayın derim olan çocukların psikolojisini olur gühahlarıne girmeyin
00 Yorumla
+1 yılAblacım çalisman lazım ne olur olsun güçlü olman lazım 💪🙏🙏🙏
18 Yorumla
Soran+1 yılİzin vermiyor başka ilde çalismama ozgurlugum kısıtli bulunduģm yerde iş imkani az
- +1 yıl
Of Ablacım keşke yardımım dokunsa dil öyrerek ya da matematik , veya başka derslerde iyisen gizlice online ders vere bilirsin. ya da örgü örme, sabun paketleme , mum yapma gibi yakın olsam yardım ederdim sana Ablacım
- +1 yıl
Ama iş bulsan çok iyi olur Ablam ozaman çekinir senden
Soran+1 yılCok tatlisin minnoş
Soran+1 yılGuzellik uzmaniyim ama anksiyetem var
- +1 yıl
AA çok güzel bakkk evden çalış evde küçük alan kur . bizde geliriz yanına. 🥰🥰 Ablam korkma hiçkimseden valla bak. İlk başta belki kavgalar olur ama su akar yolunu bulur zamanla. 🥹🙏
Soran+1 yılYer acmaya hic cesaretim yok insanlardan cekiniyorum evdede denedim ama salon olmasimi yaptıgin işi kucumseyip bedavaya getiren ya da komik bi miktar verip hakkimi odedigini sanan cok yani evde malzemelerim var hurdaciya verdim kirginim kuskunm insanlar kullanmak sadece bilmiyorum
- +1 yıl
Nerde yaşıyorsun Ablam?
Gizli Üye(36-45)+1 yılDavulun sesi uzakdan hoş gelir boş konuşurlar eşim yanımda olmasa o yazdı derdim ama öyle değil işte
13 yaşında maddi durumum çok çok yerinde neyse anlamazlar02 Yorumla
Soran+1 yılHiç bisey anlamadim anlatamdın neyi konuşurlar
- +1 yıl
konusalim mi
+1 yılBu sorunu kökünden aşman onu ilgili hale getirmen çok kolay
00 YorumlaCan sıkıntısı için çocuk mu yapılır be
20 YorumlaBurada çocuk yapmaktaki amaç ne peki?
03 Yorumla
Soran+1 yılBebek seviyorum cocuma kardes olsun yas gidiyor bilmiyorum dogurganlımı kaybetme korkusu heralde
Soran+1 yılDogru söylüyorsun
+1 yılBodoslama çocuk yapmak da... Ne bileyim😏
01 Yorumla
Soran+1 yılBu yastan sonra bodoslamayalımda napalim
Allah'in varsa yapmazsın.
00 Yorumla
+1 yılPisman olacagin asikar neden bosanamiyorsunki
00 YorumlaO hissiyatı iyi biliyorum
00 Yorumla
+1 yılYapma sakın bu hataya düşme
00 YorumlaMutlu olmadın hiç bir yerde durmak anlamsız
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAyrılmayı düşğnüyorsan yapma daha gençsin
012 Yorumla
Soran+1 yılNe genci 38 im artik
Cevap sahibi+1 yıl38 yaşlı değil ben 32 oldum daha 35 doğru anca evlenirim kendini sev ve bakım yap sporunu yap saplıklı ol daha yolun 3 te 1 i gitti onunda 3 te 2 si çocuklukla geçti
Soran+1 yılSaldim kendimi eve zaten evden cikmiyorum arkadasim sosyal faliyetim gizli bir askm da yok millet gibi 😁😁😅
Cevap sahibi+1 yılNiye kendine eziyet ediyorusn. şu an kocan uyuyor mu?
Bak ben hiç evlenmedim 38 yaşında sevgilim olabilir hiç yadırgamam yaşlı değil sen erken evlendiğin için hayat bitti sanıyorsun hayır 20 yıl sonra bile daha doyamayacaksın. Daha gençsin boşanırsan yeni sevgilinden yaparsın çocuğu
Soran+1 yılBosanamadim esim yanasmiyor cocuk ortada ergenlikte babaya duşkun bosanip napcam daha iyidi cikmiycak karsimaki zaten daha beteri çikar o kesinde
Cevap sahibi+1 yılÇocuk zaten büyümüş daha ne istiyorsun kendine eziyet etmeye mi geldin bu hayata.
Bari hayatına heyecan kat boşanmıyorsan da
Soran+1 yılGunah ama o heyecanlarin sonu esra erol
Cevap sahibi+1 yılNe alaka esra erol 😅
Soran+1 yılDaha ayrılabilcemi sanmiyorum
Cevap sahibi+1 yılİşin zor korun bari
Soran+1 yılOdamiz ayri
Cevap sahibi+1 yılBaşka türlü burada takılamazdın.
Nasıl yapıyorsunuz dayanabilşyor mu dokunmadan
Gizli Üye(30-35)+1 yılSıkıntı ne sence tam olarak
00 Yorumla
+1 yılhayır yapmayın
01 Yorumla
Soran+1 yılTeskler🧡
+1 yılbence hayır mutluluk olmadan olmamalı
01 Yorumla
Soran+1 yılMutlu olmayi beklersem cocuk mutluluk diye yapmak istemistim ama🤕
+1 yılBende bosanamadım uzun isler
06 Yorumla
Soran+1 yılEvt biz asker arkadasi gibi
- +1 yıl
valla evlılık harbiden cok sacma birsey ama cocuk yapma tavsiye etmem
Soran+1 yılIlk cocugum surekli hastaydi zor bi cocuktu sogudum cocuklardan tabi sukrolsun saglikli
- +1 yıl
hamile flan degılsin dimi 2. ye
Soran+1 yılHamile olup olamdimi bile bilmiyorum denemedim hiç
- +1 yıl
koca no kadaruzak sendenyanı
Yapma
02 Yorumla
Soran+1 yılYa yapmadima pisman olmakmi yaptima pisman olmakmi agir basar kararsizim
+1 yılSen bilin.
00 Yorumla
+1 yılyapmayın
00 Yorumlayapma
00 Yorumla
+1 yılYapmayın
00 Yorumla
+1 yılÇocuk yapma sakın
00 YorumlaYapma.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEn büyük hata bu olur sakın
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYap çocuk bereketiyle gelir 😂😂
02 Yorumla
Soran+1 yılCocuklar hep baba tarafina yapiýorum pskolojisi var bende
Cevap sahibi+1 yılÖyle zaten
+1 yılOnuda *
02 Yorumla
Soran+1 yıl🤔
- +1 yıl
Haayur
Gizli Üye(30-35)+1 yılYapmaaa
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 1,4b cevap paylaştı. Hayır yapmayın
00 YorumlaYapş
00 YorumlaKesinlikle hayır
00 Yorumla
+1 yılEn büyük hata
00 Yorumla- Devamını Gör (1)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer