Mutlu değilim ama boşanamıyoruz da. Çocuk yapmalı mıyız?

Mutlu degilim ama boşanamiyoruzda bi duzen alışkanlık 14yaşina giren bi kızım var duzen dediysem bekar hayatı gibi herkesin keyfi yerinde kariyerde yapmam mümkün olmadi ne gidebildim ne kalabildim yaşımda ilerliyor boşanıp daha iyisinden cocuk yapacak değilim bütun erkekler ayni aşka inancim bitti cocuk mu yapsam düşüncesi oluştu cünki kabullendim esimi zor oldu ama kabullenişe gectim maddi olarak hep erteledim durumumuz yok diye ama olacagida yok cocuktan sonra ya pişman olursam

Güncellemeler
+1 yıl
Benm durumum eşiminkinden iyi ama sırf kendimden fedakarlık etmemek için durumum yok dedim elham. çogu kişiden iyi ama daha iyi olabilirdi die oyle dedim
Mutlu değilim ama boşanamıyoruz da. Çocuk yapmalı mıyız?
Cevapla