Sevgilim ile farklı kültür yüzünden ayrılmayı düşünüyorum, pişman olur muyum?

2 buçuk senedir sevgilim var. Ayrılmayı düşünmemin sebebi ise, farklı kültürler içinde yaşamamız, ikimizde Kürt’üz o Konyalı ben ise güneydoğu, dil kültür ve adetler çok değişiyor. Bunları ben hiç düşünmedim ve sorun çıkarmaz diye düşündüm, fakat memleketime gidip geldikten sonra bununla mutlu hayat yaşayamayacağımı anladım, bunun sebebi ise kültür ve dillerin uyuşmamasıdır. Farklı kültürden biri ile evlenen var mı ve pişman olmuş veya olmamış olan var mı aranızda?
Sevgilim ile farklı kültür yüzünden ayrılmayı düşünüyorum, pişman olur muyum?
Cevapla