2 aydır görüşüyoruz. Ben çok ağırdan aldım ama bir şeyleri çok hızlı yaşadık deyip kendiyle kalmak istedi, ne yapmalıyım?

2 aydır görüşüyoruz. Ben çok ağırdan aldım ama bir şeyleri çok hızlı yaşadık deyip kendiyle kalmak istedi, ne yapmalıyım?
Cevapla