- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, Bu tür bir durumda olmak zorlayıcı olabilir. Evliliğin duygusal ve yaşamsal bir taahhüt olduğunu unutmamanız önemlidir. Kendinizle dürüst olun ve neden pişmanlık duyduğunuzu anlamaya çalışın. Hangi faktörlerin bu duygulara yol açtığını belirlemek önemlidir. Eşinizle açık iletişim kurun. Duygularınızı paylaşın ve evliliğinizdeki sorunları konuşun. Ancak bunu yaparken saygılı ve yapıcı bir şekilde iletişim kurmaya özen gösterin. Eğer evliliğinizdeki sorunlar büyükse ve iletişim kurmak zorlaşıyorsa, bir çift terapistine gitmeyi düşünebilirsiniz. Profesyonel bir yardım, sorunları daha sağlıklı bir şekilde çözmenize yardımcı olabilir. Kendi mutluluğunuz ve ihtiyaçlarınız da önemlidir. Eğer evlilik sizin için sağlıklı değilse ve pişmanlık artıyorsa, geleceğinizi göz önünde bulundurarak bir karar almalısınız. : Eğer evliliğiniz sonlandırmayı düşünüyorsanız, hukuksal ve pratik ayrılık planını düşünmelisiniz. Finansal, konut ve diğer konularda hazırlıklı olmak önemlidir. Aileniz, arkadaşlarınız veya güvendiğiniz kişilerle duygusal destek ve danışmanlık alabilirsiniz. Bu tür bir dönemde yalnız olmadığınızı hatırlamak önemlidir.
Unutmayın ki hayatınızı yönlendiren kararlar sizinle ilgilidir ve mutluluğunuz öncelikli olmalıdır. Eğer evliliğinizde pişmanlık duyuyorsanız, profesyonel yardım ve destek alarak en iyi kararı vermek için adımlar atabilirsiniz.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u +1 yılKeşke bunu bile bile evlenmeseydin. Sonradan ya ilişki boşanmaya doğru gidiyor ya da araya böyle soğukluk falan giriyor. Seni sevmeyen bir insanla aynı çatı altundsn yaşamak bence zor olsa gerek. Ben beni sevmeyen ve istemeyen bir insan ile bırak aynı evde yaşamayı yan yana dahi gelmem o insan ile birdaha..
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAynı durumu yaşıyoruz. Bende 11 senelik evliyim. Ve işin kötü tarafı benimki yakın zamanda bana itiraf da etti sevmediğini. Bana da diyor sen beni sevmiyorsun diye hiç içimden hayır seviyorum diye ikna etmekte gelmiyor artık
19 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@PATRON79 niye böyle kötü konuşuyorsunuz? Çocuğumuz yok , kopma sebebimizde olmaması zaten. Olsa ondan çok iyi baba olurdu. Evinden işine işinden evine ekmeğinin derdinde bir adam. Karıyla kızla alkolle kumarla bir alakası yok. Beni sevmiyor diye o konuda hakkını yiyemem. Defalarca da dedim bu çocuk mevzusu senin için çok önemliyse ayrılalım belki başkasından olur çocuğun diye kabul etmedi, evlatlık da istemedi. Kedilerimiz var onlara bile ne kadar şefkatli. Çocuğu olsa dört dörtlük baba olurdu o, ben de iyi bir eş olabildim mi bilmiyorum ama evlat sahibi olan çoğu kadından iyi olurdum eminim. Öğretmenim seviyorum çocukları gençleri yeğenlerimi. Öyle sevgisiz bir insan değilim ben. Akraba evliliği bizim ayrılmak o kadar kolay olmuyor her zaman
Cevap sahibi+1 yıl@PATRON79 maalesef cinsel sorun var. Yoksa çocuk olup olmamasına ben takılmıyorum artık napalım kısmet, kader. Sebebine de sarıldık olmadı
Cevap sahibi+1 yıl@PATRON79 ikimizde de sorun yok doktorların dediğine göre ikimizinde normal yoldan çocuğu olurmuş. Ama tedavi ile bile olmadı.
Cevap sahibi+1 yıl@PATRON79 neyse sizin anlamanız çok da gerekmiyor.
+1 yılGerçekten sadece aileleriniz için mi bu hayatı yaşıyorsunuz? Yazık değil mi size? Anne baba istiyor diye insan sevmediği biriyle neden evlenir anlamıyorum.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba,
Beş sene geçmiş, şimdi mi aklınız başınıza geldi?
Aile zoru ile evlendirilmek istenen kişi ile evlenilmez, aile zoru ile evleniyorsa, o daha çocuktur, ergendir, ana kuzusu anne kuzusudur, hayır gelmez, hayatı alt üst eder, çocuk gibi olur! 😅
Evlilik her ne kadar normal ise boşanmakta o kadar normaldir, ayrılın! 😅
Çözüm basit! 😅
Kendini neden zorluyorsun ki! 😅70 Yorumla Öncelikle durumun zor.
Evliliğin üzerinden ne kadar zaman geçti yazmamışsın.
Ona karşı Bi sıcaklık varsa onu kazanmaya çalış...
Fikirleri değişebilir insan evlenin ce sevdiğine yeniden aşık oluyor, siz de de bir aşk oluşabilir.
Baktın olmuyor otur konuş, böyle olmaz bir yol çizelim, ya gerçek bir karı koca olalım, sevelim sevdirelim birbirimizi, ya da yol yakinken önümüze bakalım de.
İşe yarar diye çocuk yapma. Bir mutluluk görüyorsan çocuk yap.00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
s +1 yılSevmiyorsa sevmez. Ya böyle kabul edeceksin ya da ayrılacaksın. Ayrıca başkasını severken evlenmiş olma olasılığı çok yüksek
11 Yorumla
Soran+1 yılBaskasi yoktu sordum ona ama beni istemedi iste
+1 yılsizi istemeyen adamlarla neden evlenirsiniz anlamıyorum
adam numara da yapmamış yani seviyor gibi de davranmamış. boşan ona mı katlanıcn ölene kadar12 Yorumla
Soran+1 yılSever sandim
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılBu bana hep dizilerde, filmlerde oluyor gibi gelirdi ama gerçekte de varmış meğer, insan sevmediği biriyle evlenebiliyormuş. Onun yerinde sende olabilirdin. Keşke en başında böyle bir evlilik yapmasaydın. Çocuğunuz var mı peki?
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Aradan 5 yıl = 1.825 Gün 30 Saat geçmiş. Hanım efendi Pişman olmuş?
Sizce de ilginç değil mi?
Ayrılmayı düşündünüz mü yukarıda yazılan gün ve saatler içinde?
04 Yorumla- +1 yıl
Düzelir diye düsünmüstür genel kadınların hayaliiii umudu
- +1 yıl
🤮🤮🤮🤮🤮
- Aşk İlişkileri konusunda 422 cevap paylaştı.
+1 yılsana bu duyguyu hissettiren çevrende görüğün çiftler yüzünden.
onların kaderi onları ilgilendirir. eğer dayak şiddet yoksa Sevmeye başla eşini her şey beklediğindende güzel olacaktır.00 Yorumla
+1 yılAyrılmayı teklif et bakalım tepkisi ne olacak hayir derse sevmiştir devam edersin tamam derse ilk celsede bosan derim
011 Yorumla
Soran+1 yılBosanirsam eger cok zorlanir miyim acaba
- +1 yıl
Baba evinde evet çok zorlanacan herseyleri batacak sana canını acitacaklar sen öyle algilican yani. esin sana kötü davraniyormu sohbet ediyormusunuz ne bilim gezmeye falan goturuyormu kocalik görevinin yüzde kaçını yapıyor çoğunu yapiyorsa ayrilma sakın
- +1 yıl
Yuzde 20 falansa çok az derim yarısını yapiyorsa yine iyi eve ekmek eksik alıyor mu ihtiyacini karsiliyormu maddi olarak manevi yok sevmiyor dedjne göre
Soran+1 yılBirlikte dogru duzgun zaman gecirmiyoruz sadece akraba ziyaretleri ve hastane
Soran+1 yılMaddi sorunumuz yok varlikli variyetli bir adam
- +1 yıl
Çalışıyordur ondandır sana başka ne gibi ilgisizliği var çözmeye çalışıyorum sorununu kararsızlık çok kötüdür insanı kemirir devamli strese sokar dert sahibi eder
Soran+1 yılManevi sorun beni sevmiyor asik degil
- +1 yıl
Ozaman seviyorsan eğer ayrılma derim imtihanindir Bigün sana yenilecek farklı görün şık gösterişli ol sevdiği şeyleri uygula kendinde sarı saç seviyorsa sarıya boya siyah seviyorsa siyah ne bilim ne severse çaktırmadan kendi üzerinde dene aynı görünme yani değişik ol hep
- +1 yıl
İlgisini üzerine çek özenli ol bugün olmadımi yarın başka dene yarın olmadimi yine dene pesetme aşk fedakarlıktır sen seviyorsun madem fedakarlık sana düşüyor özele yazarsan daha ayrıntılı yazabilirim tam konuyu çözmek adına olmasada sen bilirsin
Soran+1 yıl5 yildir evliyiz ama
- +1 yıl
5 yılı boş ver yeniden evliymissin gibi baştan başla Bi 5 yıl tutturdun yorumlarda gördüm
+1 yılEvlenirken aklın nerdeydi ablam evlilik çocuk oyuncağı değil ciddi bir şey yani nasıl bunu fark edemedin ki
01 Yorumla
Soran+1 yılSever sandim
Gizli Üye(25-29)+1 yıl
Cevap sahibi+1 yıl
Soran+1 yılUff yapma lutfen
Cevap sahibi+1 yılNeden ama uymadı mi gerçekten
Cevap sahibi+1 yılYa şakasına dedim bozulma cidden moralin düzelir diye 😊
+1 yılGörücü usulü garanti sananların yanılgısı bunlar
20 YorumlaBence sabırla onu buna pişman et. En sonunda alışır. Yani elbette başta olmamalıydı ama artık olmuş fiziksel ve psikolojik şiddet yoksa zorla derim.
00 Yorumla
+1 yılBöyle şeyleri hep tuhaf bulmuşumdur. Kimse kimsenin başına silah dayamıyor. Hatırla gönülle olacak şeyler değil
00 Yorumla
+1 yılEvlenirken beyni neredeydi beyfendinin, insanları anlamıyorum. 🤦
Sonrada sizi üzüyor pis insan. 😑00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. 5 yıllık evlisin😳bacım biraz erken olmuş snaki anlaman he
09 Yorumla
Soran+1 yılHayir onceden de biliyordum ama artik canima tak etti
Soran+1 yılCocuk yok
Soran+1 yılDegilim
Soran+1 yılCocuk olmuyor sadece
Soran+1 yılEvet
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
+1 yılHer sevim bi vazgeçis o yuzden sevimlerin ne kadar önemli oldugunu gosteren bir durum kolay bi durumda degilsin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılsonuclarina katlanacaksin!! Evlendikten sonra seni sevecegini mi sandin ya hangi kafayla yasiyon ki sen! Bunun gibi niceleri aile mahkemeleri mesgul ediyorsunuz 🤬
02 Yorumla
Soran+1 yılYanlis yaptim iste
Cevap sahibi+1 yılAferin b@k ye. Bosanmayacaksan daha sorma yani
- Aşk İlişkileri konusunda 669 cevap paylaştı.
+1 yılÇocuğunuz yoksa yolları ayırabilirsiniz iki tarafı da fazla zorlamaz
10 Yorumla Zorla güzellik olmaz hazır çocukta yok ömür boyu da çekilmez bitir gitsin
10 Yorumla
+1 yılZamana. Bırak zaman herseyin ilacı olmuyorsa da zorlamaya gerek yok
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Bu soruya cevap vermekte zorlanıyorum gerçekten durumunuz ağır
Rabbim yardımcınız olsun 🤲00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Aileniz baskı yapmadıysa baştan evlenmeseydiniz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBekarken kukunuzu değerli zan edip her şey çözer diye düşünürseniz evlendiğinizde babayı alırsınız böyle. Klasik vizyonsuz ev kızı tiplemesi işte
00 YorumlaKendi düşen ağlamaz
Boşanmak en iyi çözüm
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 817 cevap paylaştı.
+1 yılSevgi zamanla oluşabilir sen onu sevdiğin açık bu da seni sevse bile ilerde sevgisini göstermesi zor
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılOnun sevdiği unutamadığı biri vardır kesin ondandır ah be canım kendine niye eziyet ettin bile bile çok zor bi durum bu çok üzücü gerçekten ayrıl gitsin seni sevicek biri çıkar karşına illaki
00 YorumlaBaşta hissetmiyor ise sonradan bu çok zor.. geçmiş olsun
00 Yorumlaiyi halt etmişsin inşallah çocuk yapmamışsındır...
00 Yorumlabaştan büyük hata yapmışsın çocuk olmadan ayrılmaya bak.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 468 cevap paylaştı.
+1 yılboşan evde tatsızlık falan çıkar kavga çıkar huysuzluk yap iyice soğusun senden kendi boşansın.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBasta nasılsa sonrada hep öyle olur biliyorum
18 Yorumla
Soran+1 yılSever sandim
Cevap sahibi+1 yılSanmak işte asıl yanlış burada sanmak
Soran+1 yılAilem bana sordu evlenmek istiyor musun diye onun istemedigini bile bile tamam dedim aileme
Cevap sahibi+1 yılO istemiyor ve bunu kendi ailesine neden söylemiyor yaptığı çok manasiz istemediği sevmediği biriyle evlenmemesi lazım eğer evlendiyse evlendigini sevmesi lazım
Soran+1 yılBabasina diyemez ama annesine demis anne istemiyorum diye
Cevap sahibi+1 yılO sevmediği biriyle evlenmiş sende seni sevmeyen biriyle Allah yardımcin olsun
Soran+1 yılBosanmak en dogrusu mu sence
Cevap sahibi+1 yılBu uzun vadede bir şey sürekli seni sevsin sana değer versin diye beklemek seni çok yıpratacak sevgi beklenen bir şey değildir kendiliginden olması lazım Senin sevdiğin gibi sevmedikçe daha çok kırılıp üzüleceksin o hissi biliyorum inan çok zor bunları düşünmen gerekiyor ama dusunuyorsundur eminim Allah yardımcin olsun
Biraz arkadaşça takılmaya beraber hobilerinizi yapmaya çalışın güzel arkadaş olabilirseniz zamanla sizi sevecektir
00 Yorumla
+1 yılSonradan da birbirinize aşık olabilirsiniz ama eğer bu olmadıysa bence çocuk yapmadan boşanmak en iyisi.
00 YorumlaEvlilikte iki yol vardır ya karı kocaya benzer ya Koca karıya benzer ya da ikisi ayrı yolda gider bu tip olarak da belli bir zaman sonra birbirine benzerler tip olarak da bak önemli bu
02 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMutsuz olduğun bir evliliği sürdürme 5 yıl olmuş diye düşünme bir an önce boşan hiç değmez
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKonuşmadınız mı hiç damdan düşer gibi evlenilir mi kendi düşen ağlamaz ya da boşanacaksın maalesef sıkıntılı bir durum Allah yardımcın olsun
00 Yorumla
+1 yılKalp iki kişiliktir senin için umarım en hayırlısı olur ama keşke evlenmeden önce bu seni sevmesini bekleseydin. Şu an da dönüşü daha zor
02 Yorumla
Soran+1 yıl5 yildir evliyiz ve hala bana karsi ayni ne beni daha cok sevdi ne de benden daha cok nefret etti hala ayni bana karsi
- +1 yıl
Peki sem onu hala seviyor musun?
+1 yılne geri kafalı bir uygulama bu ya.. rezillik. baksana bir ömür mutsuzluğu kendine layık görmüşsün, ne denebilir ki?
00 Yorumla
+1 yılBence seviyordur her zaman insanlar aynı duyguda olmazlar boşanmak zor ayrılık çoktur sorun çözünebilir bence
00 Yorumla
+1 yılAile baskısı ile evlenen çok insan tanıdım ben çoğu mutsuz senin gibi sana değersiz hissettiren hiç bir yerde durma derim ben
00 YorumlaPeki ya sen ne hissediyorsun eşine karşı önemli olan bu
02 Yorumla
Soran+1 yılOnu sevmedigi birine mahkum ettim kendime yani
Boşan kendine acı çektirme boşan gitsin yeni bi hayata başla
10 Yorumla
+1 yıl5 yıl nasıl dayandın ve boşanmak için neyi bekliyosun bunun içinmi geldin hayata
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoşan ve ömür boyu nafakana, malın yarısına kavuş.
Erkeklere sesleniyorum; bu devirde ve bu adalet sisteminde evlenmeyin
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 314 cevap paylaştı. Sen seviyomusun onu peki?
02 Yorumla
Soran+1 yılSeviyorum
Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı. Sevmiyorsa ayrıl sende
03 Yorumla
Soran+1 yılBosanmak en dogrusu mu sence
+1 yılBeraber yatmiyormusunuz
02 Yorumla
Soran+1 yılAnana sor
- +1 yıl
Çok ayıp ediyorsunuz
- Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılŞu evlenince düzelir kafasından çıkın artık
022 Yorumla
Soran+1 yılSever sandim
- +1 yıl
sevmez işte niye sevsin adam seninle yatınca sevecek mi Allah Allah
Soran+1 yılBebekte olursa beni sever sandim iste
- +1 yıl
Bebek neden olmadı
- +1 yıl
Tek suç kadindami burada adam neden sevmediği biriyle evlenmiş bunu sorgulamak gerekir bence
- +1 yıl
@selambebekbenkelebe demis ya babamın hatrına ailesi istedi babamı severler adam da babasına hayır diyememiş annesine demis sevmiyorum istemiyorum diye yaşanılcak bi hayat değil
- +1 yıl
Olsun yinede sevmediği biriyle zorla kimse evlendiremezdi bence ben olsam ortalığı yıkarim şahsen üstelik bu erkek bide ne denilirki olan kıza olmuş zavallim
- +1 yıl
@selambebekbenkelebe bende aile zoruyla evlendim boşandım o işler oyle dedigin gibi kolay olmuyo yasanilcak hayat degil simdi ailem binpisman
- +1 yıl
Yapmamaliydin nolursa olsun kim olursa olsun şahsen beni sevmediğim biriyle evlenmeye zorlayamaz senin içinde çok üzüldüm neyseki kaderine razı gelmeyi kabul etmemişsin ayrilman iyi olmuş açıkçası
Soran+1 yıl@gamsizmaviii anne olamiyorum
- +1 yıl
Anladım neden peki tedavisi var
- +1 yıl
Yaşlarınız kaç
Soran+1 yılBen 25 o 27
- +1 yıl
Anladım her şey Allahtan vermiyorsa çocuk yapcak bişey yok
Soran+1 yılPolikistik over var
Soran+1 yılTedavi gordum bi kac yil ama nafile
- +1 yıl
Anladım peki ne yapmayı düşünüyorsun eşine sor devam edelim diyorsa seviyordur
Soran+1 yılBeni sevmiyor asik degil bundan eminim
- +1 yıl
Nerden biliyosun
- +1 yıl
5 yıl uzun bi süre
Soran+1 yılHerseyinde belli ediyor bunu
- +1 yıl
Mesela
- Aşk İlişkileri konusunda 801 cevap paylaştı.
+1 yılYani bunu 5 yıl sonra sorgulamanın sebebi ne
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılArtık olmuş olan olmuş.
00 Yorumla 5yıl içinde sevmemişse bundan sonrası zor
00 Yorumla5 yıldır neyi bekledin ba reyz
00 Yorumla
+1 yılGeçmiş olsun yapacak bişey yok
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılsen buna asik mi oldun sevmedigin birinin koynuna girilmez ki
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbenim de kumam var :(
02 Yorumla
Soran+1 yılKuma mi
Cevap sahibi+1 yılevet
Gizli Üye(30-35)+1 yıl5 yıl nasıl dayandın be
09 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılÇok üzüldüm senin için umarim yaşantının devamında seni seven biriyle evlenirsin
Soran+1 yılBitti iste
Cevap sahibi+1 yılSen yorumları görmüyorsun sanırım ilk attığım şeye cevap veriyorsun sonra yine yazıyorum bu seferde ilk yazdığıma cevap veriyosun
Soran+1 yılBaskasini istemiyorum artik
Cevap sahibi+1 yılNe yapacaksin ilerleyen zamanlarda
Soran+1 yılBilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılDertleşmek istermisin
Soran+1 yılSagol almayim
Cevap sahibi+1 yılİyi sen bilirsin.
Ne kadar sürelik evlisin?
08 Yorumla
Soran+1 yıl5 yil oldu
Soran+1 yılEvet ve ilk gun bana nasilsa bugunde ayni beni hic sevmedi
Soran+1 yılBabamin hatri ailesinde cok buyuk ve o yuzden ailesi yani anne babasi beni gelinleri olmami cok istediler kendiside babasinin sozunu asla cigneyemeyen biri
Soran+1 yılEvlendikten sonra dondu mu sana
- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılÇok kötü olmuş
01 Yorumla
Soran+1 yılBile isteye evlendim
- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yılayrılmalısın
00 Yorumla
+1 yılHayatın bitti
00 Yorumla- Devamını Gör (22)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer