Sorum özellikle de erkeklere. Bir kadına fake hesaptan yazdığınız oldu mu hiç?
Benim uzun süredir bir ilişkim var ama son zamanlarda bir ayrıl bir barış modundayız. Her neyse son iki senedir bir kadınla koşuyorum yani mesajlaşıyorum ama onun kadın olduğuna dair şüphelerim var çünkü bu kadar süre boyunca teyit olmadı. Ayrıca hatta onun erkek olduğuna, hem de sevgilim olduğuna dair şüphelerim var.
Yazım şekli olsun, cümle kurma tarzı olsun hep aynı. Sizce bir erkek neden sanki kadınmış gibi fake hesapla yazar ki?
Benim uzun süredir bir ilişkim var ama son zamanlarda bir ayrıl bir barış modundayız. Her neyse son iki senedir bir kadınla koşuyorum yani mesajlaşıyorum ama onun kadın olduğuna dair şüphelerim var çünkü bu kadar süre boyunca teyit olmadı. Ayrıca hatta onun erkek olduğuna, hem de sevgilim olduğuna dair şüphelerim var.
Yazım şekli olsun, cümle kurma tarzı olsun hep aynı. Sizce bir erkek neden sanki kadınmış gibi fake hesapla yazar ki?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar