Umut ettiğim şeyler olmadı ve hayallerim yok gibi şu an sanki yani birsey dusunemiyorum iyice karışıyor hersey düşündükçe
Sadece spora gidiyorum o biraz iyi geliyor
Umut ettiğim şeyler olmadı ve hayallerim yok gibi şu an sanki yani birsey dusunemiyorum iyice karışıyor hersey düşündükçe
Sadece spora gidiyorum o biraz iyi geliyor
Spora git kafanı dağıt erkekler normalde bir amaç sahibidir ev almak araba almak falan ama kadınlar üni ehliyetten sonra ya evlenmek istiyorlar ya da evde kalıp krize giriyorlar. Erkekler gibi sende çalışıp kendi paranı kazanıp ev almaya çalışıp ya da araba alıp güzel mekanlara tatile falan gidebilirsin amaçsız hayat yaşanmaz gitmez
Yurtdışına gitmek istiyorum dünya turuna çıkmak istiyorum farklı bazı şeylerde var kız olduğum için işte biraz bu şeyi tam anlatamıyorum ya baskı diyelim kısaca o yüzden işte böyle bunların yalnis olacağını düşünüyorum
Ya mesela yaşın 25 i geçince biraz daha çevresel olarak belli başlı bir yaşta olacağından önce 26 27 yaşına kadar altına sağlam bir araba alabilirsin şehir dışı gezmeleri yapabilirsin. Yurt dışı olarak turlar var turlara katılabilirsin güzel bi yurt dışı tatillerine gidebilirsin imkansız diye bişey yok paradan haber ver o yüzden para kazan hayatını yaşa. Evlilikte zengin kocaya da bakma hani gezeriz ederiz falan klasik bazı Türk kızlarının hayalidir ama o hayaller suya düşüyor çünkü para mutluluk getirmez. Kendi kriterin olsun kendi planın projen olsun çalış çabala bişeyler elde et boş yaşama.
Hayır 20yim açık soyleyim o zaman ya ilişki konusunda kısa iliski mi uzun iliski mi cinsellik bilmem ne ve kendi parami kazanmak olsun kısaca birey olmak yanlış geliyor
O zaman kafandaki hedeflerini tamamlayana kadar evlilik işine girme zaten kafandaki hedeflerin olmadan kaç tane sevgilin olursa olsun hepsiyle kavga edip ayrılıp ayrılık psikolojisiyle uğraşacaksın, yaşında 20, öncelikle üniversite okumak gibi bir niyetin varsa üniversiteni tamamla, sonra araba al elinde sermayen olsun, 25 yaşına geldiğinde kendine o zamanın imkanı neye el veriyorsa paranı biriktir yurt dışı turlarına yazıl gez kafa dağıt. Şuanda yaşın genç olduğu için yolun başındasın ailen senin iyiliğin için yaşın itibarıyla zarar görmeni istemezler. Ortalık çok kötü zaten. Hem duygusal manevi olarakta aşk sevgi sevilmek sevmek gibi şeyleri gözüne kestirdiğin bir partner adayıyla yaşamak istersin fakat takılmalık ilişkiler seni daha çok yipratacaktır. Önce hedeflerini hallet evlilik veya sevgililik sonraya kalsın.
Anlıyorum da sevgili olma isteği özellikle bu boşluk ve daha önce sevgilimin hiç olmamasi boslukta hisettiriyor
Diğer is ve üni bir arada olur mu bilmiyorum ama denicem sevmesem de yani
şu an sadece spora gidiyorum iyi geliyor ama sürekli keder hissi ve kaygı karışık bir his var bende ya gecmiyor
Öyle diyorsunda nebileyim içimde dikenli bir bomba top gibi bir şey var sanki ne yaparsam yapayım içimi acıtıyor aşk olarakta beni seven insan çevre olsun bundada aynı oluyor bir tık iyi sadece aska nazaran ve
Hep eksik hisediyorum kendimi bu beni tuketiyor artık yani
Ikizler
Evet öyle hep ve bu genelde beni anlamaya insanlarlayim diye oluyor bunlar olmasa aşırı laylaylom gezen biriyim sürekli baskı sürekli sikistirmalar beni boguyor
Aa nasıl biliyorsun bunları ya beni genelde sevmiyorlar burcuma göre yukselenim de balık ay kova hshshs asiri sorumsuz ozgurluk duskunuymusum flortoz capkinmisim baglanamazmisim diye🥲🥲
Ama hiç sevgilim bile olmadı benim
Swn ne burcusun boğa falan mı acaba
Balıklar hayal dünyasında yaşarlar umursamaz tavırları olurlar sorumluluk sahibi olmayı sevmezler 1-2 özelliğini almış olabilirsin. İkizlerin de duygusal dengesizliğiyle çok farklı duygusal hayatlar hüzünler üzüntüler veya başka birini görünce derinden platonik aşklar yaşayabilirsin. Çok tehlikelisin dikkatli ol bu duygusallık saçını erken yaşta döker. Üzülmemeye bak.
Çok tehlikeli miyim 😂hiç sanmam
Masum birseyim
Nasıl basariyorsunuz ki uzulmemeyi ve platonic konusu dediğin gibi bir ilişki yaşayamıyorum acaba bir ilişki yaparsam bu merak gider kendime daha çok odaklanirim diye düşünüyorum
Merak ediyorum çünkü nasıl bir sey
Aldatmam ya ben sadece monotonlasinca sıkılıyorum ama aldatmam
Bendeki sorun sevilmeme kimse sevmez mi ya
Ben birine aşık olup aşkı yaşamak istiyorum artik cinselligi sevgiyi eğlenmeyi gezmeyi tozmayi birlikte dertlesebilmeyi istiyorum ama nedense herkes bana yapma yanlış veya derslerime odaklan diyor Ben cabalasam da yapamıyorum şu an bunu
Bu duyguları kontrol edememek değil daha çok baskı altında olmak
20
Ama 20 yaşındasın bak sana şöyle bir örnek vereyim, her ülkede insanların toplum olarak düzenli bir şekilde yaşayabilmesi için kanunlar yasalar var kanun yasa olmasa nolur insanlar birbirine zarar verirler her türlü suçu işlerler ne oluyor aslında herşeyi yapmakta yine özgür olmuyoruz cezası kesin olan suç unsuru davranışları yapmıyoruz yaparsak nolur hapise gideriz sicilimiz bozulur, şimdi insan da böyledir belli bir yaşa gelene kadar ailemiz napıyor kızım şunu yapma bunu yapma diyerek aslında senin iyiliğini de düşünüyorlar çünkü evinin kapısından dışarı çıktığında artık Allah'a emanet oluyorsun başına her türlü zarar gelebilir herkesten zarar gelebilir işte o noktada kendimize yasa ve kanun uyguluyoruz diyoruz ki ben sigara içersem içki içersem sağlığımı riske atarım diyosun veya ben şu ortama katılırsam bunlarla arkadaş olursam beni kötü yola sokarlar diyoruz işte insanın da kendini koruması için kendine kanun ve yasa oluşturması gerekiyor tehlikelerden korunmak için. Gençsin hayatı bilmiyorsun hayatın okuldan eve evden okula en fazla okula giden çocukları gördün hayatın sana aşkta da işte de mekanda da getirecek zararları bilmiyorsun hayat tecrüben yok. KS yı çok iyi takip et bazen buraya senin yaşındaki kızlar geçmişte yaşadığı travmatik hayatlarını anlatıyorlar. Dikkatli ol.
Benim de travmatik olaylarim oldu sen diyorsunki dikkatli, ol ama böyle ne tecrübe kazanirsin ne bir şey yani bilemiyorum bana göre yanlış bunlar ve baskıcı ailem gibi
Cinsellik tabusu var senin de sanırım 25 bekle demek gencliginin yarisini yaşama bekle demekke ayni
Cevap
3Cevap
Sende benim gibisin. Bende hep aci cektim. Simdi de hayattan bir beklentim olmadan oyle yasiyorum. Sıfırı tuketmisim ben..
Telefon kullanmayı bırak daha çok fiziksel ve zihinsel şeylere yönel
Spora gidiyorum zaten de bazen hiçbir şey yapasim gelmiyor
Görev olarak görme kendine yaptığın şeyleri isteyerek yap. Spora öylesine gidersen zorunluluk hissine kapilabilirsin ama bence en iyi yapacağın şey telefonunu kapat bırak kimse ulaşmaya çalışmasın. Hayatında sana kimin katkisindan çok zararı var iyice düşün ve hayatından çıkart genelde böyle durumlarda beynin altında temel bir sebep yatıyor ve her şeyi etkiliyor onu bul. Gerekirse bi hocaya git okusun üflesin ya da psikolojik destek al
Hoca hariç diğerleri iyiydi bi dusuneyim ben bunu
Psikolojik olarak rahatlarsın belki beynin kendini kandırma gibi bir durumu da var o yüzden olumla falan da yapabilirsin onun yerine
Tanisalim ister misin
Bana mesaj at
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?