Kadının biri ile fotoraf çekiniyor. sosyal medyada paylaşıyor o kim dedim diye bir sürü hakarete uğradım hiç yapmadığı bir davranıştı. Bende terkettim.1 hafta sonra kuzeni olduğunu öğrendim fotorafı sildi. ama iş işten geçmişti.
Sevgilimin kardeşinin doğum günüydü. O gün bende amcasına denk gelmiştim; sohbet muhabbet felan. Sonra yiyeninin doğum günü olduğunu söyledim. Bunu söylediğim için benden ayrıldı.
Kız mı yok kdkdkd kızın etrafından birini seçerek bence yanlış yapmışsın. Onun yaptığı zaten yanlış öyle sebep mi olur ne alaka saçmalamış. Öyle bi insan hayatında olmasın zaten zehir ederdi dünyayı sana kesin.
Evet. i zehir ederdi. Seni çevren işin maaşın statün ile bunlardan herhangi biri ile yargılıyorsa o insan sağlıklı değildir diye düşünüyorum. Yani ayrılmasanız da ne kadar sağlıklı bir ilişkiniz olurdu ki kdkdkd
sadece uzaktan konuşarak, yazışarak birbirinizi tanıyamazsın. zaten her gün görüştüğün halde tanıyamıyosun uzaktan hiç tanıyamazsın. çok şey yaşadım bana inan...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Sıkıcısın demişti halbuki hayatında görüp görebileceği en renkli kişiyim sjdjdj
Nasıl bir renk arıyorsa demek ki : )
Garip bir nedeni yok. Bir ayrılık yaşadım zaten. Onda da olduramadık işte medenice ayrıldık.
Benim bitmedi bitmecek ama ayrıldık yinede korkunç bir sebepten dolayı bırakmak zorunda kaldım hergun izdirap çekiyorum
Bırakmak zorunda kaldıysan bitmiştir. Takılıp kalmak iyi değildir.
Mecbur kaldım yoksa asla birakmazdim
Önüne bak. Hayat çok kısa.
Kadının biri ile fotoraf çekiniyor. sosyal medyada paylaşıyor o kim dedim diye bir sürü hakarete uğradım hiç yapmadığı bir davranıştı. Bende terkettim.1 hafta sonra kuzeni olduğunu öğrendim fotorafı sildi. ama iş işten geçmişti.
Amcasına kardeşinin doğum günü olduğunu söylediğim için bende ayrılmıştı.
Bunu hiç anlamadım.
Sevgilimin kardeşinin doğum günüydü. O gün bende amcasına denk gelmiştim; sohbet muhabbet felan. Sonra yiyeninin doğum günü olduğunu söyledim. Bunu söylediğim için benden ayrıldı.
En garibi seninkiymiş harbiden
Bahaneydi aslında
Baya baya belli bahane olduğu ama saçma bie bahane olmuş.
Öyle evet
Seni semtte herkes tanıyor kesin aldatırsın sen demişti 😂
Gittim kuzenini ayarladım bende 😔
Aldatmamışsın tamam da azcık ucundan kızı haklı çıkarmamış mısın sence de😀
Yooo çıkarmadım. Onunla beraberken yapsaydım haklıydı.
Önyargı sevmiyorum ya 😔
Kız mı yok kdkdkd kızın etrafından birini seçerek bence yanlış yapmışsın. Onun yaptığı zaten yanlış öyle sebep mi olur ne alaka saçmalamış. Öyle bi insan hayatında olmasın zaten zehir ederdi dünyayı sana kesin.
Zehir mi ederdi 😂😂 güzel fıkraymış.
İyi ama oturduğum semtte herkes otomatikman çevremde olmuş oluyor 🤔
Evet. i zehir ederdi. Seni çevren işin maaşın statün ile bunlardan herhangi biri ile yargılıyorsa o insan sağlıklı değildir diye düşünüyorum. Yani ayrılmasanız da ne kadar sağlıklı bir ilişkiniz olurdu ki kdkdkd
Sağlığı umrumda degıldı ki amaç boş kalmamak 😂
Hey arkadaş ya kdkdks boş kalsan nolcak yaniii?
İnsanlar çift olarak yaratılmış. Hem o zamanlar insanları severdim ne kadar çok kadını mutlu etsem o kadar iyidir diyordum 😂😂😂
Bu düşünce değişti mi yani?
Tabi ki evet
Çok beğendiği halde sevdiği halde hala kuyruğu dik belli etmemesi ve neymiş uzakmışız bu böyle sürmezmiş. Tayin al gel sonuçta Ailensiz yaşıyorsun
Sen neden gidemiyosun?
Okulum yeni bitti
Zaten yalan attı geçen gün nişanlandım diye bana
Belki gerçektir ya neden yalan olsun
Mesafe..
Neden vardı hep
İlişkimiz çok çocukça dedi ayrıldı🤦🏻♀️
Seksek mi oynuyormuşsunuz birlikteyken? 😀
Sanırım sjskzs
mesafe
Mesafe ilişkisi bence en güzeli ya.
biz görüşüyoduk ama sık sık buluşamamak ona yetmedi
En iyi en sağlam ilişkim uzaktan olan ilişkimdi. Belki o yüzden bana daha iyi gibi geliyordur mesafe ilişkisi.
sağlam çünkü sürekli özlüyosun, çok buluşma yok çok kavga yok çok samimiyet yok. yakın olsa öyle olmaz. ama uzak olunca da dokunamıyosn sevemiyosun...
Bence uzaktan swievebiliyosan o iş tamamdır zaten.
öyle değil güzelim öyle değil
Neden öyle değiiil needeeen?
sadece uzaktan konuşarak, yazışarak birbirinizi tanıyamazsın. zaten her gün görüştüğün halde tanıyamıyosun uzaktan hiç tanıyamazsın. çok şey yaşadım bana inan...
Bende. Uzaktan ilişki yaşadığım adamla evliyim
sana iyisi denk gelmiş diyelim. senin bunu yaşaman istisna geneli bağlamaz bence
Olabilir.