İyi akşamlar...
Bazı ayrılık sebepleri vardır ki yok artık daha neler dedirtircesine.
Duyduğunuz ya da yaşandığınız en garip ayrılık sebebi neydi?



İyi akşamlar...
Bazı ayrılık sebepleri vardır ki yok artık daha neler dedirtircesine.
Duyduğunuz ya da yaşandığınız en garip ayrılık sebebi neydi?



Dün görüş yazacaktım soruya unuttum içimde kalmasın. İlişkiye başlamadan ayrıldık karşı taraf sürekli aldatan, heyecan arayan bir tip teklif etti 5 dk sonra “ya ben seni aldatamam çok fenasın, şeytan gibisin ben seni elimde oynatamam ayrılıyorum senden.” dedi daha teklifini kabul etmeden ayrıldık 😅
En yakın arkadaşımdı ondan bu kadar rahat 2 sene peşimde dolandı yıldırdı kendinden her gördüğü zaman kabul et beni direkt nikah kıyayım diyordu kurtuldum sonunda 😅
Öyle dize gelirmişim anca sadece hayali olarak kaldı 😅
Öyle çevremde komik sebepler ile ayrılan olmadı. Sevmeyen kişiye her şey sebep olabilir ayrılık için. Sonuçta bahane olarak seçecektir. Kuvvetli ayrılık nedenleri de var elbette onlar ayrı bu konudan
Bahane ile ayrılmak için sebep gırla
Aynen öyle
Arkadaşımın sevgilisi İzmiri kazanmıştı. “Üniversite hayatını yaşamak istiyorum “ diyip kızı bıraktı. Bize saçma geldi başkalarına gelmeyebilir😄
Pandemi yüzünden okul kapandı djdjdjdj
Üzüldük mü? Asla😂
Teşekkür ederiiiiim🙏🏻🙃
Kurstan tanıdığım bir kız sevgilisine spor salonuna gitme demesine rağmen çocuk gidip story atmış bu yüzden ayrılmış kız
Cevap
4Cevap
Yalan, şiddet ve ihanet dışındaki ayrılma sebeplerinin hepsi saçma.
Ten uyumu sorunları ya da mesafe sorunlarıydı, hatta kıskançlık yüzünden ayrılanlarda vardı bana bunlar bahane gibi geliyor, seven insan aşkı için mücadele eder diye düşünüyorum
Sevgilimden ilerde kilo alma dediği için ayrıldım ve ekledim 'ben uzun boylu ve kaslı bir erkek hak ediyorum'. Baya koydu bu laf. Camış kendine bakmamış 90 60 90 kıza ilerde kilo alma diyor bir de. O gidene kadar havada kaptılar. 😂
Vaaay olaya bak be 😂
İnşallah bu yorumu da görüp ağlar 😂 bu arada eski iki sevgilim 'fiziğin çok güzel' demişti şimdiki sevgilim de 'fiziğin hayallerimi süslüyor' dedi. (Ben sormadan) Hırbodan ayrıldım özgüven tazeledim.
Yaşamadım da çevremde arkadaşlardan duyuyorum ya da bu sayfada görüyorum. Sen daha iyilerine layıksın lafı 😂 Yeşilçam filmi çok izlemişler :)
İyilikten maraz doğar atasözünün anlamı 🤪
eski sevgilisini unutmak için benimle birlikte olup unutamayınca ayrılmıştı kjhvogn beni kandırmak istememiş aynen kral kandırmadın
Lisedeyken bir öğretmenim vardı, sevgilisinden ayrılmıştı ve ayrılık sebebi adamın tencereyi bıcakla karıştırmasıydı 😂
Yaşadım bir şeyler de şimdi burada yazmayayım. Yaşanıyor işte, dünya farklı insanlarla dolu. Güzel insanlarla karşılaşırız İnşaAllah.
Bir arkadaşım saçını kızıl yaptırmıştı. Sevgilisi de o kızıl diye ayrıldı.
Bahaneden ibaret bu tarz şeyler.
Artırıyorum anımız yok diye ilk sevgilimden ayrılmıştım 😂
Yokki canlansın 🤔
Anılar önemli ama
en yakın arkadaşım ekin'in (ekin kız) erkek arkadaşı homofobik olduğunu söyledikten 2 ay sonra gay olduğunu söyleyerek ayrılmıştı hala canım gibi bunun hakkında konuşup güleriz skaksmmsmdme Şu an ki kız arkadaşı da yürüyen botoks :)
ösşwxöçwlfşaxöşw
En garip ve en saçma olanı "sen benden iyisine layıksın" şeklindeki ayrılıklar. "Seviyorum ama" diye başlayan o cümleler.
Direkt hakaret etmişti, sen malsın diye.. büyük şeref yoksunuydu
Evet ayrıldığımız gün bunu dedi ve yanımdan kalkıp gitti
Eşinin çayına iki tane kaşık koydu diye kocası boşamış kendisi” duyduğum en saçma boşanma sebebi
Ulan bi bana dusmedi boyle koca🤣🤣
Eşi horladigi için, uykusunu alamadığını bu sebeple yaşam kalitesi düştüğünü sebep gosterip ayrılanı duymuştum.
Benimki annesinin ikinci evliliği yuzunden baska sehire gitmek zorunda kaldi o da hemen bitirmek istedi
Bütün ayrılıklar saçmadr
Babet çorap giyiyorum diye...
Yaş pasta yanına ayran da ne bileyim
Merkür retrosu çıktı ayrılmalıyızzz
Futbol kavgası
Hiç öyle durum yaşamadım
Halam bizi öğrendi by
bye :))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?