Yaşadığınız ya da duyduğunuz en saçma ayrılık nedeni neydi?


Ben hiç ayrılık yaşamadım , yaşamak da istemezdim. Başkalarının özel hayatı da beni ilgilendirmez.
Sıkıldım biraz da başkasıyla eğleneceğim. Hem gurur kırıcı, hem çok ağır, hem de çok saçma...
Sevgilisi hamburgerin yanında ayran içtiği için ayrılan bir kız vardı.
Hepsi saçma.
Cevap
4Cevap
Erkek arkadaşım doğulu olduğu için ailesi akrabasının kızı ile evlendirme durumu olduğu için benden ayrıldı köpek kız olsa anlarım ama erkek yani komik değilmi ayrılık nedeni
Seviştikten sonra ben sana hala ciddi bir şey hissedemedim. Ahahahahah insanın aklına geldikçe sinirleri bozuluyor afedersiniz. 😂
Seni seviyorum ama ben artık ilişki kaldıramıyorum😒😒😒
Duyduğum 'sıkıldım' ve yaşadığım yok çünkü ben ayrıldım hep
Bu konuda tecrübem yok.
ben sana göre değilimmm 😂
Ayrılık zaten başlı başına saçmalık 🤦♂️
Sevgilimiz oldu mu ayrılak yaa
Sen daha iyilerine layiksin
Yer değişikliği
babam öğrendi duydugum
seni üzüyorum
Çok tatlısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar