Çevremdeki herkes 2-3 erkekle konuşurken benim konuştuğum kimse yok , olanda beni terketti sizce sorun nedir önerileriniz neler?

Kimseyi aynı anda idare etmedim ama hakettiğim değeri görmüyorum yanlış ben miyim?

Çevremdeki herkes 2-3 erkekle konuşurken benim konuştuğum kimse yok , olanda beni terketti sizce sorun nedir önerileriniz neler?
Cevapla