24 yaşındayım ve hiç sevgilim olmadı (teklif edenleri kabul etmedim, çirkin değilim) Bu yaştan sonra aşkı bulabilir miyim sizce?

Kendini geliştirmis kültürlü biriyim ama yani karşımdaki uyumlu olmayınca başlamadan bitirdim hep. Yani bu yaştan sonra mümkün mü bilmiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca bu soru bir dert yakınmadır. Tanışma amaçlı sanmayınız !!!
24 yaşındayım ve hiç sevgilim olmadı (teklif edenleri kabul etmedim, çirkin değilim) Bu yaştan sonra aşkı bulabilir miyim sizce?
Cevapla