20 yaşındayım hiç kız arkadaşım olmadı millet 15 yaşında başlıyor bu işlere geç mi kaldım artık?

15 yaşındaki erkeğin kolunda bile kız var ama benim hiç olmadı bundan sonrada artık kızlardan umudumu kesmelimiyim yani hiç sevgilim olmayacak değilmi gençlikte bitti gitti artık ya 20 yaş bu yaşa kadar bir kızla konuşmadım tanışmadım iletişimim olmadı bundan sonra her şey için geç kaldım bu yaştan sonra artık umudumu kesmeye başlıcam galiba siz ne diyorsunuz abilerim ablalarım cevaplayın bu yaştan sonra her şey için geçmi kaldım?
20 yaşındayım hiç kız arkadaşım olmadı millet 15 yaşında başlıyor bu işlere geç mi kaldım artık?
Cevapla