30-35 yaşındaki erkeklerden hoşlanıyorum. Çok mu fark var?

Düşününce biraz olgun geliyorlar ama nedense onların hayatları daha oturmuş oluyor, ne istediklerini bilen insanlar oluyor. Görünüş bakımından da öyle. İlişkide kadın küçük olsa sorun olmaz diyorlar. Ben de zaten 26'ıma giricem..
30-35 yaşındaki erkeklerden hoşlanıyorum. Çok mu fark var?
Cevapla