Evet bana daha olgun gibi geliyor düşünceleri yaşam tarzları konuşmaları vs kendi yaşıtlarım çocuksu ve boş geliyor sizce normal mi?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(36-45)1 yılBu çok normal
Erkekler aileden imtiyazli büyütülür geç sorumluluk verildiği için geç olgunlaşır, olgun erkeklerin fevri çıkışlari olmaz daha anlayislidir, tecrübelerini size aktarmaya çalışır hata yapıp üzülmenizi istemez buda onları daha sahiplenici koruyucu gösterir,
Bu hayatta çoğu şeyin üstünden gelmiştir
Bu da çoğu kadına çekici gelir. Sonuçta sizde her yaşı olgun olan erkeği çekici bulmuyorsunuz degil mi17 Yorumla
Soran1 yılHaklısın
Cevap sahibi1 yılVe zaten daha önce de bu enerji ve uyumu yakaladiysaniz bir ilişki yaşadıysaniz artık kolay kolay vazgeçemezsiniz olgun erkeklerden
Soran1 yıl👍🏻
Cevap sahibi1 yılÇevrenizde bu düşünceniz için yargılanıyor olabilirsiniz
Elalem her zaman eleştirecek birsey bulur ve elalem ne diyecek diye düşünerek hareket edenler başkalarının mutluluğunu izlemekle yetinir
O yüzden siz size doğru olanı yapin hayat sizin hayatınız
Soran1 yılNe güzel yazmışsınız
Cevap sahibi1 yılDaha önce hiç böyle yasca büyük biriyle ilişkiniz oldu mu
Soran1 yılYok
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılErkekler eski insanlara göre artık sorumluluk almadığı için ( Playstation oynamak haricinde ) karakter eğitimi ve karakter yaşı kadınların çok gerisinde kalıyor… kadınların da günümüzde her alanda Yemek, Eğitiö, Kariyrt overdose sorumluluk aldığını düşünürsek…
10 Yorumla
Olgunluk yaşta olmaz benden demesi. Ama sen bunu düşünce değil görüntü olarak dersen bilemem. Ama benim düşüncem genelde 13-14 yaş çok değil mi.
116 Yorumla
Soran1 yıl10 13 yaş normal görüyorum
- 1 yıl
Benim kendi düşüncem kadın ile erkek arasında Max 7-8 yaş olabilir. 10-13 gerçekten çok. Onun da nedeni. Kadınların erkenden ergenliğe girmesi erkeklerin geç girmesinden dolayı. Mesela 25 yaşımdaki bir kadın 32-33 yaşındaki erkeğin yanında sırıtmaz. Genel konuşmak gerekirse. Ama 20 yaşındaki o genç kız 33 yaşındakinin yanında kardeşi gibi durur.
Soran1 yılBu kişiden kişiye değişir ya çoğu olgun duruyor çoğu o yaşlardaki de küçük duruyor tercih meselesi
- 1 yıl
Görüntüyü bilemem tabiki. Ama binlerce insan dinledim ben. Mesela bir kadın 25 yaş görmeden ciddi bu tarz da kararlar almamalı. Kadının genel olarak olgunluk yaşı 25 dir. Hayat penceresi daha farklıdır. O yaşa kadar genelde kadınlar saftır. Yani bu genelleme. Ama tabiki görüntü de önemli. Lakin kendi açımdan konuşmak gerekirse ben mesela 29 yaşımdayım 20-22 yaşımdaki kıza kardeş
Çekerim. Farklı gözle bakamam. Bakan genelde art niyetlidir.
Soran1 yılSaçma buluyorum. Sonuçta 20 yaş da az bir yaş değil. Herşeyin farkında olduğu bildiği bir yaş aklı başında olana. Hayat herkese adil davranmıyor maalesef kimini daha erken olgunlaştırıyor. Benim istediğim 40 yaşında bir adam değil. Ama ben de birtakım ilişkilerde bulundum yaşıtlarımla gayet çocuksu ne istediğini bilmeyen hayatta hedefi kesin olmayan aklı uçuklar bir çoğu. Ben sadece aklı başında olgun düşünceli nerede nasıl olması gerektiğini bilen hayatta tecrübe edinmiş ve beni yormayacak birini istiyorum 22 yaşındayım. 30 yaş bana anormal değil sağlıksız da değil 32 ile aramda 10 yaş var erkekler bana göre geç olgunlaşan canlılar kadınlara göre
- 1 yıl
Bu olgunluk durumu insanın yaşantısına , yaşadıklarına , hayatını nasıl yorumladığına , karakterine ve kendini ne kadar yetiştirdiğine göre değişir. Genelde zaten gençler de olgun düşünceli kişiler pek azdır. Kimi olgun değildir , kimi kendini olgun hisseder kimi ise kendini öyle zanneder. Bunu nasıl anlarız? Davranışlarıyla , bakış açısıyla , düşüncesi ve yaptıklarıyla. Olgun insan ani kararlar ve yanlış kararlar vermez. Doğru ve doğruya en yakın kararları almaya çalışır. Basştliltrn kaçar. Ve daima karakteri olsun davranışları olsun veya duruşu olsun ve tutarlı ve yerinde olur. Ve genelde olgun insan zekidir. Ve daima durağı vardır. Ama demek istediğim aaa bu 35 yaşında olgundur diyemezsin. Çünkü yaşla hiçbir alakası yok.
Soran1 yılEvet bu yazdıklarına şu an katılıyorum ama yaşıtlarım arasında bana olgunu denk gelmedi bende bunun arayışına çıkamam kendin diyorsun genç yaşlarda azdır diye evet az. 30 35 yaşa gelecek olursam bu yaş aralıklarında olgun insan daha çok ben hiç olgun değil benim yaş grubum asla olgun değil demiyorum çoğu olgun değil bu bir gerçek ben gönül eğlendirmek gezip tozup ayrılmak istemiyorum bir kişi ile yuva kurmak istiyorum iyice tanıyıp konuştuktan sonra kendi yaşımdakiler daha kendi sorumluluklarını alamıyorlar. Reşit bir insanım evlenmek istemem gayet normal. Erken yaşta anne olmak istiyorum. Herkes tecihini yaşar geç yaşta evlenip pişman olanda var erken yaşta evlenip mutlu olanda kader
- 1 yıl
Evlenmek en doğal hakkın. Ama bu istek genelde hata yaptırır. Evlilik doğru insan da sana cennettir. Yanlış insan da eziyettir. Evlilik öyle basit karar değildir. Gerçekten tanımak inanmak güvenmek gerekir. Buda hayli zaman ister. Doğru düşünüyorsun ama bence aceleci olma , genelde bu sebepten hata eden çoktur
Soran1 yılEvet senin dediklerin doğru 22 yaşındayım tanışıyım ediyim diyene kadar 25 26 olurum 10 yaş olan biri de 36 35 olur ve şuanda aramda 10 yaş olan biri mantıken bir çok şeyi görmüş ve geçirmiştir ne istediğini biliyordur. Genelleme yapmıyorum bir çoğu ama 22 yaşında biri 25 26 olduğunda sence 35 36 gibi bilinçli olabilir mi? Bunda da genelleme yapmıyorum bir çoğu hala laylaylom olacak 🙃
- 1 yıl
Ben sana her iki tarafın düşüncesini söyleyeyim. Kadın 25 e geldiğin de daha oturaklı , daha sakin düşünce de olup onu gerçekten anlayan dinleyen olgun ve geçinebilecek ona değer verip ilgisni eksiltmeyecek merhametli vicdanlı gerçekten kendini bilen ve çocuksu bir yapıya sahip olmayan kişi arayışına girer. Ve bunda aceleci olmaz. Kadın daha ağır başlı olur. Adım atmaz attırır. Erkekte ise 25 yaşından sonra daha vakit var düşüncesinde olur genelde 30 a kadar eğlenmeye bakar. Ve 30 dan sonra artık evlilik düşünmeye başlar. Ve bir an önce evlenmek ister hani 1 yıl içinde gibi. Ama kadın için bu 25 yaş gerçekten çok farklı. Çünkü o kadınları genelde şu an ki zihniyetler tavlayamaz veya iletişim kuramaz.
Soran1 yılNiye onlar vahiy yoluyla mı gelip gidiyor 😂 ya kimse ulaşılmaz değildir. Bence kimseyi üstte veya altta görmemek gerekir. 30 a kadar evlenemeyen kadın da evlenmesin bir zahmet o yaştan sonra doğum vs çok zor kadın olmak farklı erkek olmak farklı kadınla erkek haklar konusunda eşit olsa da bazı konularda kesinlikle değildir. Bunu bir kadın olarak söyleyebilirim. Kadınların çoğu 30 dan sonra evlilik düşüncesinden uzaklaşır. Çevremde var böyleleri çok da ince eliyim dersen hiç birşeyin olmaz önemli olan kusurlarıyla bir insanı sevmektir. Kabul etmektir gerçek sevgi budur. Mükemmeli arayan önce kendini ölçüp biçmeli bu hayatta. Herkesin özgür iradesi isteyen istediği yaşta evlensin
- 1 yıl
Kadın için demedim erkek 30 a kadar eğlenmeye gezmeye bakar. 30 dan sonra evlilik düşünmeye başlar. Kimse mükemmel veya kusursuz değildir. Hepimizin bir kusuru elbette vardır. Ben sadece şunu demek istiyorum. Evlenecek kişi gerçekten bu konuda aceleci davranmaması gerek. Mesela ben bir insanın kişiliğine karakterine olgunluğuna vicdanına sinirliyken davranış ve yaptıklarına , saygılı mı anlayışlı mı buna bakarım. Aslında beklenti insan olmasıdır. Çünkü ; evliliğin adı bir ömür arkadaşlıktır. İçinde anlayış sadakat saygı ve sevgi olmazsa herhangi biri eksik olursa o ilişki yürümez. İnsanların ayrılma sebebleri hep bu yüzden. Ya olgun değiller , ya da birbirilerine saygılı anlayışlı veya düşünceli değiller. Mesela kadın ben asla yemek yapmam diyor şimdikiler. Erkekten bekliyorlar. Erkek yardım eder desek linçleniyoruz. Sonra kadında eril enerji oluyor erkekte dişil. Ve sonra erkek neden naif oluyor diyorlar. Evlilikte , kadın ve erkeğin başlı sorumlulukları vardır. Önce kadın ve erkek bunu kabul etmeli. Şimdiki gençler daha bunu kabul etmiyor.
Soran1 yılEn iyisi kendine uygun olanı bulmak yaş falan boş kafa yapın uyuyorsa cennete gibi olursun
Soran1 yılAynn
1 yılNormal sen öyle olmak öyle görmek istiyorsun karşındaki kişiyi
13 Yorumla
Soran1 yılGel de bunu burada olgunmuş gibi tavır sergileyen ama aslında içi boş insanlara anlat. Kendileri de kimlere kimlere bakıyordur da işte herkes cesaretli değil 😅
- 1 yıl
Anlatamazsın ki o kafada değilse dünya düz bile derler işte :D
- 1 yıl
Teşekkür ettim
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Aşkın yaşı mı var be, tatlım! 😘 Olgun erkeklerden hoşlanıyor olabilirsin, bu tamamen senin kişisel tercihin ve çok normal bir durum. Kendi yaşıtların belki şu an seninle aynı olgunluk düzeyinde değil, olabilir yani.
Ama dikkat et, ilişkide sağlıklı bir denge olmalı. Yaşı fark etmez, saygı, sevgi ve iletişim varsa gerisi hikaye! 💌 Peki, şimdi soru geliyor: Daha olgun biriyle olan ilişkiden ne bekliyorsun? 🧐 Hadi, konuşalım biraz! 😊10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
8
Cevap
56Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 10,3b cevap paylaştı. Kendi yaşıtlarının çocuksu gelmesi boş düşünmeleri olgun düşümememesinden şikayetçisin de 30-35 yaşında abin yaşında adamlardan hoşlanmak çok mu olgunca? 😂
13 Yorumla
Soran1 yılEvet bu yaş aralığına göre gayet olgunca sizin yaş grubunuz anca birinden ayrılıp öbürüne koşsun daha kadınları keşife yeni başlamış yavru kurtcuklarsınız o abileriniz görmüş geçirmiş genelde 😂
Soran1 yılOnlar beni bağlamaz ben genelleme yapmıyorum ayrıca en sağlıklı ilişkiler erkeğin kadından yaşca büyük olanlarmış ve kadının da erkekten büyük olmasıymış bir kaç yaş araştırabilirsin çoğu daha uzun ömürlü ama aynı yaş veya 2 3 yaş bunlar pek anlaşamıyor
Çiftler arasında uyum olduktan sonra en fazla 10 yaş olabilir. Ama fazlası da ilerde sorun olabilir.
31 Yorumla
Soran1 yılBenden 10 yaş büyük 32 yaşında 35 ile arasında geriye 3 yaş kalıyor bilemedim şimdi 🙃
Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı. Olabilir normal bir şey. Peki daha önce beraber oldun mu bu kişilerle yoksa sadece istiyor musun?
14 Yorumla
Soran1 yılHayır olmadım ama hayatıma aldığım kişinin benden en az 4 5 en fazla 12 13 yaş büyük olmasını istiyorum. Kendi yaş grubumla kafa yapım hiç uymadı
Soran1 yılHaha aynen
Bunda bir sorun yok olabilir 8 10 yaş çok büyük değil
110 Yorumla
Soran1 yılEvet annesi ve babası arasında 12 yaş olanlar burada yaşı sorun yaptı şu an 😂
Soran1 yılKesinlikle sanki arada 15 20 yaştan bahsetmişim gibi linç yapanlar var 😂
Soran1 yılEvet yani 40 değil 50 değil 10 yaş büyük olunca amca mı oluyor
Soran1 yılEvet küçük yaşta olgun insanlar var bana denk gelmiyor 😂
Soran1 yılEvet evet farkındayım onlardan uzak olmak iyidir
Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. 30 yaşındakiler normalde 35 yaş çok ilerde sorun olur yani düşünsene 35 yaş 13 senene o 60 olduğunda sen 42 yaşında kadınlığın doruğunda o 60ında moruk
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılNormal. Genelde genç erkeklerde olan tecrübesizlikle olgun erkeklerin farklarını bildiğin için böyle düşünmen gayet normal:) çok detaya girmek istemiyorum anladın zaten
10 Yorumla
1 yılNormal olgun ve tecrübeli insanların sana hata yaptırmamasını istiyorsun özünde. Ama bence kendi yaş aralığında takılmak insanı daha tecrübeli hale getiriyor. Sağlıklı olan bence kendi yaş grubunla takılmak.
13 Yorumla
Soran1 yılYani ben kendi yaş grubumun çoğunu çocuksu buluyorum hareketleri tavırları düşünceleri bana uymuyor. Ama 8 10 yaş çok abartı bir yaş değil bana göre. Arada dağlar yok sonuçta kadınlar daha çabuk olgunlaşıyor. Ve araştırmalara göre kendinden 5 10 yaş farkla evlenenler daha çokmuş bunda sağlıksız bir şey görmüyorum. Amca çocuk ilişkisi değil sonuç olarak reşit bir insanım
- 1 yıl
Aranızda çok yaş farkı var demedim zaten bu işin kuralı kısıtlaması yoktur zaten yeterince olgunsan 20 yaşında bile olsan 30 ile de olur ama bana 20 yaşında olgun olsan bile yeterince tecrübe kazanılmamış gibi geliyor. Ve tecrübeyi kendin kazanmayınca kalıcılığı ve yüklenebileceği anlamın kaybediyor gibi geliyor. Ama istisnalar hayatta her daim vardır.
Soran1 yılTecrübe asla tek başına kazanılmaz ama birileri tarafından ve yaşantılar tarafından kazanırsın. Hiç bir yaşantın olmazsa veya yalnız olursan nasıl tecrübe kazanacaksın anlamadım. Ve tecrübe kazanmanın sonu yoktur bence 80 yaşındaki bir insan bile bazı konularda yeni tecrübeler öğreniyor olabilir hayat
1 yılGayet normal. Assagisinin seni tasiyamacagini dusunuyor olabilir hatta deneyimlemis olabilirsin 40 a kadar yolu var
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBen de hep senin yaşlarında genç kızlardan hoşlanıyorum. Onların o gençlik enerjisi özel konudaki her şeye olan meraklarını giderip tecrübelerimi aktarmak ve onlara kendilerini keşfetmekte yardımcı olmak çok hoşuma gidiyor.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKöpek muamelesi seven kız çok olunca yaşlı tip seviyorlar
18 Yorumla
Soran1 yılAksine daha olgun oldukları için kime nasıl davranacağını çok iyi biliyorlar
Cevap sahibi1 yılBunun yaşla alakası az... Kendinden az büyük olsa zaten iyi olur anlaşmaya bağlı
Soran1 yılGenelde çok denk geldim yaşıtlarımla olmuyor çocuksu ve herşeye daha meraklılar meyilleri yüksek
Cevap sahibi1 yılYaşlıyım galiba ben 😂 2 sene birini istedim o ergenmiş derine inince ne bok olduğu belli oldu ben aynı tavırla şekilde devam ettim sözde sen değişirsin derdi kimin değiştiği belli oldu ucuz kişiliksiz kişilikmiş
Soran1 yılO exin ben değilim onu ona de
Cevap sahibi1 yılYaşla olmuyor diyom işte beyin düşünce önemli
Soran1 yılAynenn
Cevap sahibi1 yılNerede yaşıyon
Gizli Üye(30-35)1 yılNormal, dikkat et sadece o yaşts biri seni suya götürür susuz getirir niyeti bozarsa.
13 Yorumla
Soran1 yılO nun yaşla alakası yok bence ya akıl işi
Cevap sahibi1 yılSen bilin, ben uyarma ihtiyacı hissettim uyardım.
Soran1 yılTammm
Gayet normal mantık çerçevesinde bir romantizm istiyorsun o yüzden
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılEvet normal 10 yaş fark olabilir ben burada 20 yaşında olup 30 hatta 40 yaş büyük erkekle birlikte olanları biliyorum.
10 Yorumla
1 yılbu soru sitede HER GÜN en az bir kere sorulmak zorunda mı? sıktınız artık
04 Yorumla
Soran1 yılSende cevap vermeden geç millet sana mı soracak ne yazacağını gerçekten tükenmişsin ahaha
- 1 yıl
Türkçe öğren önce sen
Soran1 yılSen daha insan olmayı öğrenememişsin Türkçe en sona kalsın git de insanlıktan nasip al biraz klavyeden millete sallayın anca dışarda ezik karakterinizin stresini buralarda atmayın şekerim
- 1 yıl
bağlamdan uzak saçma sapan şeyler yazmışsın yine. insanlığı senden öğrenecek değilim nerede abazan erkek var damlamış soruya mutlu oldun mu? allah akıl fikir versin
Gizli Üye(36-45)1 yılşu an böyle düşünüyorsun ama yaş biraz ilerleyince kafana dank edebilir.
peki bir şey sorayım sana. seni çok sevdiğini bildiğin 39 olan bi erkekle ciddi düşünür müydün?00 YorumlaSürekli aynı soru ve sonuna normal mi eklemek
Değil desek ne değişecek00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 497 cevap paylaştı.
1 yılGayet normal tercih meselesi
11 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle
Gizli Üye(18-24)1 yılÇok normal, ben söylediğin yaş aralığındayım. Her yönden tercih sebebiyim, zaten yaşımı da göstermiyorum. 🥰🌹
11 Yorumla
Cevap sahibi1 yılFotolarımı yorumlar mısın?
Gizli Üye(30-35)1 yılÖğrenci misin sen
17 Yorumla
Soran1 yılHayır
Cevap sahibi1 yılİstemem norm de hiç öyle biri oldy mu
Soran1 yılOlmadı ama evleneceğim kişiyi biraz olgun istemem saçma değil bende 8 9 yaş normal ya 20 yaş 15 yaş yok ya bunlar abartı bence
Cevap sahibi1 yılGüzel bir durum bu zaten de niye öyle istek oldu sende
Soran1 yılCahiller o yüzden
Cevap sahibi1 yılHimm sen darbesi yemişsin
Soran1 yılSende yaşı büyükten yemişsin heralde
İletişim varsa gayet normal
10 YorumlaNormal
Hep öyle devam etmiyor merak etme10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 313 cevap paylaştı. Kızlarda böyle bir şey var
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Bana gore aşkın yaşı yoktur
10 YorumlaBende çıtır seviyorum
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı.
1 yılSence bizce normal mi :)))
10 Yorumla
1 yılNormaldir hakkında hayırlısı olsun ☺
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
1 yılOlgın erkek sevmen normal
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 659 cevap paylaştı. Suankı çoğunluk kozlar böyle maalesef
10 YorumlaAğzının tadını biliyorsun 💋 💋 👣 💋
10 Yorumla
1 yılGayet normal, ben de küçüklerden hoşlanıyorum. :)
00 YorumlaÇok normal
11 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle
1 yılAkıllısın en mantıklısı
12 Yorumla
Soran1 yılDeğil mi
- 1 yıl
Haklısın benim ilgimi çektin bak şimdi:))
Acaba sen ne kadar olgunsun tartisilir
19 Yorumla
Soran1 yılOlgun birine isteyecek kadar olgunum 😂
Soran1 yılSen görmesende olur 😁
Soran1 yıl40 yaşındasın bir zahmet
Soran1 yılAbi sen niye beni düşünüyosun ki zaten ben sen bana göresin demedim git kimi istersen iste ne yapayım ahaha
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Nasiiiiii 🙄🙄
12 Yorumla
Soran1 yılEvet
- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
1 yılOlabilir
12 Yorumla
Soran1 yılBencedee
- 1 yıl
Ama olanda isteyen de gizli maalesef
Aşk İlişkileri konusunda 17,6b cevap paylaştı. Normal bende 18 yaşında ki kızlar dan hoşlanıyorum
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılNeden acaba ne var olgunda
05 Yorumla
Soran1 yılSen ne ararsan o vardır ya
- 1 yıl
Bişey aramam bebiş
- 1 yıl
Sordum sadece olgun biri olarak
Soran1 yılKendin aramayacağın şeyi başkasıda aramaz tatlım
- 1 yıl
Tamam tatlım çıtır hatun başka
- Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.
1 yılBnden hoşlanirmısın 😂
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılSonuc ben yalnızım
11 YorumlaOlabilir tercih meselesi
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılnormal tabikide 😏
00 Yorumla Ogrenci misin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılSenin düşünce yapın olgun demektir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılYaşlı deilmi ya
15 Yorumla
Soran1 yıl8 yaş mı?
Cevap sahibi1 yılSeni tatmin eder die mi sebebi nedir 8 yaş çok
Soran1 yılNeresi çok ya sen senden 8 yaş büyük olana amca mı diyorsun yaş seçimimin öyle şeylerle alakası yok merak etme
Cevap sahibi1 yılSebebini merak ettim anlayışlı olmasımı nedir
Soran1 yılAnlatmışım ya zaten soruda olgun düşünceli nerede nasıl davranmasını biliyor sana nasıl davranacağını da biliyor hayatta birtakım şeyleri görmüş geçirmiş cahil değil mesela ama benim yaşıtlarım yeni yeni yaşamaya başlıyor
Normal bence de
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 697 cevap paylaştı.
1 yılolur olur
10 Yorumla Nasıl bir hoşkantı
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. En mantiklisi
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılnormal
10 Yorumla Normal erkekler biraz geç olgunlasiyor
10 Yorumlane var bunda
11 Yorumla
Soran1 yılYani aralarında 20 30 yaş olanlara sorun yapsınlar bu ülkede çocukları taciz ediyorlar onlara sesleri çıkmıyor ama.
Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı. Normaldir sanırım
10 Yorumla
1 yılolabilir
15 Yorumla
Soran1 yılOlabilir bencede
- 1 yıl
bende bir ara olgun bayanlardan hoşlanıyordum 25 li yaşlarda iken
Soran1 yılYa tercih meselesi
- 1 yıl
aynen. hala da olgun kadınlar hoşuma gidiyor aslında benim
Soran1 yılOlabilir
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
1 yılE öyle zaten 😆
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 31,3b cevap paylaştı. O yaşlarda normaldir
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılHmm öyle mi
10 Yorumla normal
10 YorumlaYaxzzz
11 YorumlaOlabilir.
10 Yorumla
1 yılÖyle mi😀
10 Yorumla- Devamını Gör (4)
Devamını Gör(49)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 22 yaşındayım, 30-35 yaşındaki erkeklerden hoşlanıyorum. Normal mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer