Boyum normal ayakkabı ile 180 kısa hissediyorum çok kafama takıyorum yardımcı olur musunuz?

Kısa mıyım arkadaşlar
Boyum normal ayakkabı ile 180 kısa hissediyorum çok kafama takıyorum yardımcı olur musunuz?
Cevapla