1.73 boyundayım, beğendiğim ayakkabının 7-8 cm topuğu var. Giysem çok sırıtır mı?

Soru 2,5 cm yukarıda. Ayrıntılar 0,1 cm yanda. 1,73 boyundayım, bir ayakkabı beğendim 7-8 cm topuğu var. Kötü durur mu sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Hu huuu kimse var mı?
1.73 boyundayım, beğendiğim ayakkabının 7-8 cm topuğu var. Giysem çok sırıtır mı?
Cevapla