Güncellemeler
+1 yıl
kalin topuk beyaz bi ayakkabi var sporumsu ama klasik de bisi onla daha iyi gibi oldu sizcee
elbise aşırı kısa ve dekolteli olduğu için topuklu giyemiyorum çok sırıtıyor çünkü boyum da 173 topukluyla hiç olmadı ne giyebilirim?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Bence elbsie giyin yakışanı
Babet at kuyruğu saç full özgüven hafif şeftali tonlarında bir makyaj hazırsın.💯
cook tesekkurleerr
Bu elbisenin altına gidebilecek en iyi alternatif botlar.
Sandalet. Babet giy ya da babanne ayakkabilarinda old gibi 2-3 cm lik topuklu al onlardan giy seftali tonu makyaj yap. Salas at kuyruğu yap ozguveni patlat ve hazirsiinnn
cook tesekkurlleer
Ricaa ederiiimmmm bu arada fizigin mukemmell. Bir kadin olarak ozendigim bir fizik...
🥹💗💗
Benim boyum 170 aynı sorunu yaşıyorum topuklu yerine babet tercih ediyorum
tesekkurleer
Sende ne afetmişin be kadın bacaklar uzun boy uzun fizik güzel🤤🤤 ağız sulandırıcı
kısa topuklu giy düz olmaz bencee
ya bacagim da uzun inanilmaz goze carpiyorum ben olur sanmistim ne yapicami da bilmiyorum kaldim boyle hagahaghs
Parmak arası terlik olur.
Paçalı don. hem de nostalji olur
Neymişsin sen be abla gözünü seveyim be abi
Çok kısa değil. valla gayet gzl yakışmış
Siyah ten çorap giy altına sırıtmaz
Hafiften topuklu giy başka yakışmaz
Topuklu terlik/sandaletler var onların topuğu kısa
Kalın beyaz topuğun fotosunu koysana fikir verebiliriz öyle
Oldukça güzel neresi kısa bunun
Tesettür.
Gayet iyi
crop
Altı güzel duruyor da üstü bol
Kundura 🤪
Sorun ne tam olarak?
sorun su elbise cok kisa ve zaten dekolteli topuklu giyersem cok goze batiyorum ne giymem lazim
Babet
Sandelet giy
Spor giy
Çok seksi 😍😎😍👍
Kara lastik giy 🤣