AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
123Cevap
Evlilik doğru insanı bulmadan ilerisini görmeden yapılırsa her daim erkendir.
Kendi babasi hariç kimseye baba demez o bende ikinci evlilik yaptım baba demesini istemiyorum kendini kandırmış olursun
bunun icin evlenecegin kisiyi secerken dikkatli olmalisin
ya git engellerim seni hjdkdjddhsjshddhsjssjshd
Sen kendini buna hazır hissediyorsan erken değil demektir.
12 yıl önce boşandım bir daha evlenmedim :)))))
Yok kız niye erken olsun, kendini hazır hissediyorsan evlen gitsin zaman geçiyor
Ben olsam doğru kişiyi bulduysam evlenirim. Ama sırf çocuğuma bir baba olsun diye dersem evlenmem
Elin adamına baba demesi saçma babalık da yapmaz kimse ona.
Niye önyargın var bukadar bilader sanane kadın evlenmek istiyorsa evlenir sana mı düştü babalık yapıp yapmaması ne biliyon belki eski kocasindan daha iyi birisi çikacak karsisına boyle aptalca yorum yapacaksan s*ktirip gidebilirsin
@barbarrra tam bi oc gibi konustun
Üzgünüm🙄senin kadar olamam
@barbarrra haha oc seni
Senin için kafana uyuyorsa çocuğun için baba olabileceğini düşünüyorsan bekleme, küçük çocuk daha kolay alışır, büyüyünce zorlanır
Öyle mi dersin
Öyle tabiki senin için de hayat geçiyor 3 yıl az bir zaman da değil, benim de 5 yıla yakın oldu
Tabi öyle
Hakkında hayırlısı olsun
Karşı taraf bekar ise dikkatli ol, hem laf eden olur hemde ciddi mi bilemezsin
Seni anlayan birisi varsa hemen evlen , çocuk ona daha iyi alışır hemde
Anlıyor seviyor
işi gücü varsa hiç kaçırma derim.
Var
evlen o zaman sanada yanında bir nefes olur hemde.
Evet öyle
mutluluklar senimle olsun.
Aşk zamansız gelir dogru insanı ara dogru zamanı değil ;)
Valla ben bekar halimle koca bulamıyorum sen. Bebeğine yeni baba arıyorsun ilginç nasıl güveneceksin süttün ağzın yanmamış belli
Aynı durumu bende yaşıyorum. 4 yıl oldu iki oğlum var ama benim oğullarım her şeyi idrak edecek yaştalar. 14,24 yaşlarına. Bu kararı vermek zor, ama bir yerden başlamak gerekiyor. Hayat kısa düzgün bir ilişkiyi asla ertelemeyin, yarın belki geç olur
Bence bi hataya daha dusup ikinci bir evlilik dusunme o evlenecgin kisi ilkinden daha mi hayirli cikicak sanki iste kadinlarin gozleri asik olunca kör oluyor. Yapma evladin var
merhaba cok uzucu ve zor zamanlar yasamissiniz ve tek basiniza buzamana kadar dimdik ayakta kalmayi basatmissiniz bence evlilik karari almaniz cok dogru bir karar dilerim mutlu olursunuz bundan sinra ki hayatinizda cocugunuzla birlikte...
Ben de eşimden ayrilali 3 ay oldu ben de insan gibi birini bulsam evleneceğim açıkçası.
Senin eğitim durumun ne?
Üniversite
Böyle bir dolandırıcılık duymuştum
Özelden çıksam takip eder misin
Gerek yok teşekkür ederim yorumdaki herkese sorabilirsin kimseyi dolandıracak halim yok param pulum var çok şükür
Anladım teşekkür ederim Allah yar ve yardımcınız olsun o zaman
Sütten dili yanan yoğurdu üfleyerek yermiş.
Selam evlenmek biri ile birlikte olmak herkesin hakkı Kadin olsun erkek olsun. Evlencegin kiṣi önce seni istemesi senin için bazı seyleri göze alması gerekir sorumluluk almayan erkek cocuguna baba sanada Eṣ lik yapmaz.
Konuşmadığın ayrıntı kalmasın sanki ilk defa evlenicekmissin gibi karar ver onu iyi analiz et önceki evliliğinde ne yanlış gittiyse bu seferde aynı şey olmaması için qnaliz et hiçbir şey için geç değil seni hak eden birini bulmani diliyorum
Bence evlenmek istiyorsan ve evleneceğin kişide çocuğuna düzgün babalık yapacağınada inanıyorsan şimdi evlen ki çocuğun küçük yaştan ona alışsın ki büyüdüğünde ona alışmakta zorluk çekmesin çünkü çocuklar büyüdükçe herşeyin farkına varıyor
Çocuğunun zaten bir babası var. Bence sen kendine bir koca arıyorsun. Çocuğunu da bahane ediyorsun, başkasına neden baba desin, çocuğuna bunu yapmaya hakkın yok
Nerden biliyon? baba denicek bir herif var mı ortada yoksa neden bir baba bulamasın birader lutfrn şu kücuk beynini bu yoruma kullanma
Oysaki ben senin beyninden şüpheliyim, iyi veya kötü onun biyolojik bir babası var babalık yapar ya da yapmaz bir baba arayışına girmek çok saçma bir fikir ayrıca ortada bir baba olmadığını ne biliyorsun, belki evladına fazlasıyla düşkün bir babasın var.
😂😂 o kadar iyi bir baba ki "boşanmislar" iyi bir baba olsaydı ilk karısına cocuguna sahip çikar bosamazdı ne olursa olsun yeni yelkenlere açılmak ne zamana kadar sacma oldu ömur boyu çocuga bakıp koca sevgisi tatmasın mi bu kadin, olmamis işte sevseydi birakmaz dı karisini o sekilde sanırım sen alışık degilsin boyle olaylara normal bir bakış açıyla bakmiyorsun sizin gibiler kadıni köle olarak kullanmaya alışıktir bir kenara bırakin şunu
@barbarrra evet 3 aylık bıraktı beni karnım burnumda sahip çıkmadı en azından ağrın sızın bir ihtiyacın var mı diyebilirdi tek başıma yapmadım bebeği
Kardeşim hayatını tekrar kurabilirsin bu devirde her erkek öyle degil birisini bulmak kendinide mutlu hissettirir çocugu bahane etmisler fakat daha küçuk çocuk simdi evlensen cocuk babası olarak benimser o kisiyi en azindan babasiz kalmaktansa daha iyi çocuğun psikolojini şimdi düsunmen çok erken kücük cocuguna simdiden iyi bir baba bulabilirsin
Ulan canım barbar adam, her boşanan kötü mü? Yorumu iyi okursan o içi saman dolu beyninle tabiki anlayamazsın. “Koca sevgisi tatmasın mı”? Bende dedim çocuğunu bahane ediyorsun, sen kendine koca arıyorsun dedim, beyin 🧠 hücrelerin öldüğü içi laf olsun diye yazıyorsun. İşin gücün yok boş boş konuşuyorsun.
Seni 3 aylık karnın burnunda bıraktıysa güzel kardeşim, sen şimdi buradasın elbette adamı suçlarsın lakin o adam ne kadar suçluysa sende o kadar suçlusun demek ki iyi tanımamışsın adamı bu çocuğun tüm vebalini ona atamazsın netice o çocuk ne sadece senden neden babasından oldu ikinizden ortaya çıktı, adam da çocuk bakacak bir got yoksa bu dünyaya çocuk getirmeyeceksiniz. Sağlıklı aklı başında kararlar alacaksınız. Korunmasını bileceksiniz. Bir birinizi iyi tanımadan çocuk yapmayacaksınız. Belki eski kocanını dinlesek, aksine bambaşka şeyler anlatacak
Çocuğu bahane ediyorsun ne demek? Zaten başka koca merakın varda çocuğu lehine kullaniyorsun demek kadına başka koca peşinde old. ima ediyorsun sahsen öyle anlaşılıyor 2ncisi koca sevgisi tatsın diyorsun fakat başkasına baba demesinide kabul etmiyorsun bu nasıl bir çelişki son cümlenden bu çıkıyor benim beynimde sorun yokk sen düzgün ifade edememişsen o senin sorunun 3ncüsü şimdi çarpıtmaya başladin laflarini adam gibi dur arkasında laflarinın öyle profilene kaslı fotoraf koymakla😂 erkek olunmuyor;) senin gibiler ya kız yokluğunda deneyimsiz ne diyecegini bilemiyor ya da fazla kadınlar seni tepmişki burdaki kadınlardan hınc almaya çalısiyorsun boş yorum değil kelimelerin rahatsız edici oldugu için söyledim elestiriye kapaliysan s*ktirip gidersin yorumumdan benle düzgün konuş seni kendime karı yapıp oynattırırim önümde ayagını denk all
hayır değil. makul bir zaman yeni evlilik için. ama iyi düşün tabii
oğlunun yaşı ile eski eşinle ayrıman çelişkili değilmi, nasıl oldu bu?
8 aydır konuşuyorum biriyle dün bana ne düşünüyorsun ilişkimizle ilgili diyince cevap veremedim
zaman ne gösterir bilemem deseydin
o değil de çocuğun babası eski eş olamaz , çocuğunun babası kim
Eski eşim 3 aylık hamileyken bıraktı beni
seni bırakan Bir de o oldu ha. işi evi arabası olan Kendi ayakları üzerinde duran bir kadını kaçırmış
Öyle boşandıktan sonra tazminat da aldım
bence hiç evlenme yani evlilik akdi içine girme. her zaman özgür olmak iyidir
Nasıl aldınız tazminat acaba ben korkuyorum boşanmayada gerekçe ne hakim beni nasil haklı bulur tazminat nasil aliniyo
@Semaa06 yaa ne zor işler dimi 😒
Zor tabi boşanmak evlenmekten daha zor
@Semaa06 öyle gördüğüm kadarıyla.. Allah kolaylık ve kadınlara bu konuda avantaj versin, ne diyim🤷♂️
Bende sigacak yerim yok ruh hastasi ola ola katlandim halada ayni ruhsuz seviyesiz saygisiz bi adamla. Bayanin yine işi arabasi filan varmis yemin ederim maddiyatim iyi olsa durmazdim
@Semaa06 valla üzüldüm.. evet, o hanım şanslı biraz.. seninki tam işkenceymiş.
Aynen öyle 😪
@Semaa06 güçlü kadınsın belli.. sabret. çözüm bulana kadar.
Degilim hastalandim psikolojik guclu olamiuorum ayaktayim ama saglam degilim
@Semaa06 yzdım sna ozldn
Abla aklına başına al ilk yaptığın hataları yapma ahlakı iyi biri değilse hiç düşünme tabi iyi ahlaklı ise düşün de sosyal medyadan falan tanıştıysan kesinlikle olmaz
Senin yerinde olsam ilk defa evlilik yapan biriyle evlenmem. Çünkü çocuğuna saygısı olmaz kendi çocuğu olsun ister. Evlilik yapmış ayrilmis biriyle iyi anlasirsaniz neden olmasın.
Her konuda anlaşıyorsanız geç bile kalmayın
Zamanlama ideal
Hayırlı olsun
Eğer maddi durumun yerinde ve çocuğuna bakabilecek , çocuğuna hem annelik hem babalık yapabilecek gücü kendinde görebiliyorsan evlenmemen daha mantıklı.
doğru kararı siz vermelisiniz ama asla oldu bittiye getirmeden sakin bir şekilde
Ben 2 sene ara ile evlendim ama benim birinci eşimden çoçuğum yoktu.. bilemicem
Cokmu lazım evlenmen başka isinmi yok bence tanı iyice tart kendinden faydalanmakmi istiyo bak gör atlama sazan gibi çocuğa davranışlarını para durumunu herşeyi ölç biç birdaha yikilma
Bence erken değil karşına gerçekten seni seven değer veren olursa evlen yoksa evlenme bence
İslama göre 1 yıldan az süre yetiyor ama asıl sorun güvenebileceğin birini bulmak, erkek çocuklar kabullenemiyor büyüyünce onu da hesaba katın.
Bende senn gibiyim oglm 8 yasinda şu an ama birisiyle gorussem şu an istemiyor keşke o küçükken evlenseydm dedirtyor
Onun zaten bir babası var neden baba diyebileceği birileri olsun?
Çocuk herkese baba der önemli olan baba olacak insanın evladı gibi benimsemesi.
Kim ne derse desin kalbini dinle seviyorsan çocuğuna saygı duyup bakabileceğine ona babalık yapabilceğine eminsen
Hayır , gayet normal bir yaştasın ve evlenmenin yaş ile alakası yok bence , sadakat , saygı, ve güven önemli esas bence
Baba diyeceği birini niye arıyorsun kendi ayakların üstünde durmaya çalış çocuğuna hem anne hem baba ol başarırsın bence hem ne kadar güvenebilirsin
Karşına eğer gerçekten düzgün biri çıkarsa kaçırma. Ama evlenmek içinde birini arama bence. Sabırlı ol
Bir çocuğun baba diyecegi biri olamaz babasi olur. Kendiniz için evlenip çocuğum icin demeyin bir cocuga üvey babadansa babasizlik daha iyi bence
Hayır, erken değil fakat yeni evleneceğin kişiyi çok iyi analiz etmen ve ondan emin olman gerekiyor. Çocuğun için seçici davranman gerek.
Değil bence eğer mutlu olacaksan seni mutlu edecek birisi varsa zaman kaybetme oğlunu da mutlu edecekse bu kişi bence erken değil
8 yıldır görüşüyorsan evliyken görüşmüşsun demek
8ay
Hayir neden engel olsun ama gercekten seni seven biri olmadan evlenme
Beni e kl erm is
Doğru kişi bulabilirsen kaçırmanın anlamı yok bu hayat tek başına gitmez
Pozitif ol.. ama direksiyon sende olsun.. erkek milleti serefsiz.. bnde dahil
Bence ben birine daha güvenmem. Bebeğinle kendine yeni bir hayat kurman daha doğru.
Eksikliğini hissetmemek için sana önerim var ama burada anlatılmaz
Haklısın aslında bende bu soruyu soruyorum kendime surekli bende ayrıldım
Eğer sana sahip çıkan bir ailen varsa valla evlenme
Ben olsam evlenmem çocuğumla güzel bir hayat yaşarım
eğer o kriterde bir erkek varsa ola bilir ama evlilik zor bir daha düşün bence
Baba değil ona abi arkadaş olsun
Sana eş olabilir ama o çocuğun babası var zaten
Jyas kaç nasıl bir bey arayışın var
Tanimak isterdim
Bana cevap verir misin
hazır hissediyorsan erken değildir
Hissediyor gibiyim
Ayrıldığında gebe miydin?
3 aylık
Evlenin bence
Kimle
Benle 🙂
Evlenip napıcaksın kazan paranı keyfine bak
Düz duvara mı tırmanayım
Hayır ama bunun için evlilik şart değil
Yok evlenmeden olmaz
Ya bunlar eski düşünceler cidden
Bulduğun adam eskisinden beter olursa mutlu olamazsan bir anlamı kalmaz
Evlen eşinle tekrar bu kadar ayrılık yeterli
2.5 yaşında oğlum bir kere görmemiş adamla ne evleneceğim
tam zamanı evlilik için. aday var mı
Var
evlen senin çocuğunu da kabul ediyorsa
Ediyor
karşılıklı sevgi de var. bekleme. Evlen kesinlikle.
Kıskanıyorum artık oğlumla onu beraberken beni unutuyorlar
sevgilin mi şu anda
Yani evet
kastım şu aynı evde mi yaşıyorsunuz
Hayır aynı ev değil edepli biri bunu kabul etmez zaten
o şekilde ağır düşünmedim ve kasdetmedim
evlenmelisiniz. uzatmayın bence
doğru bildiğini yap ve evlen.
Akillanmiyorsunuz da, pes.
Evlenmeyi düşünürseniz…!!! Buradayım
Uygun kişiyi bulmadıkça evlenme derim.
Hayatini yasa.. evlenmek sart degil